شنبه، 20 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

علی اصغر مونسان

علی اصغر مونسان
علی اصغر مونسان، دانشجوی دکترای رشته عمران در دانشگاه صنعتی شریف، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت ساخت از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از سازمان مدیریت صنعتی و کارشناسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف است.

مونسان پیش از این رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران بود. مسئولیت هایی از جمله عضو هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، عضویت هیئت مدیره و معاونت اجرایی شرکت هریس ( ستاد اجرایی فرمان امام ره )، عضویت هیئت مدیره و معاونت اجرایی شرکت دی ( بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ) و مدیر نمونه شهرداری تهران در سال ۱۳۹۱ نیز از دیگر سوابق اجرایی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش است.

دکتر مونسان در حوزه های مختلف نظیر توسعه زیرساخت و سرمایه گذاری توسعه فضاهای فرهنگی تجارب اجرایی و مدیریتی موثری را در کارنامه دارد. ایشان همچنین دارای سوابق علمی و پژوهشی متعدد در حوزه های فنی و مدیریتی است و هم اکنون مدرس دانشگاه است.
 

مقالات:

- توسعه گردشگری خارجی را از کجا شروع کنیم؟ (روزنامه شرق، شماره ۲۶۱۴ - چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵)
- مناطق آزاد دروازه های امن ورود به تجارت آزاد (روزنامه ایران، شماره ٦٢٤٢ - دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵)
- مجلس، اقتصاد، مناطق آزاد (روزنامه ایران، شماره ٦۱۵۹ - چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴)
- همت و عزم ملی برای جذب سرمایه (روزنامه شرق، شماره ۲۳۸۷ - چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴)
- آینده صنعت نفت عراق و سیاستهای صنعتی این کشور در بخش انرژی و تغییر جایگاه عراق در اوپک
 
علی اصغر مونسان
 

انصاب مهندس مونسان به عنوان وزیر میراث فرهنگی،‌گردشگری و صنایع دستی

رئیس جمهور با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رای اعتماد روز سه شنبه 12 شهریور ماه مجلس شورای اسلامی، طی حکمی مهندس علی‌اصغر مونسان را به سمت وزیرمیراث فرهنگی،‌گردشگری و صنایع دستی منصوب کردمتن حکم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای علی اصغر مونسان
به استناد اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مورخ 1398.6.12 مجلس شورای اسلامی، جناب عالی به سمت «وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی» منصوب می‌شوید. انتظار دارد با به کارگیری همه استعداد و صلاحیت خویش و استفاده از مدیران لایق، در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و اولویت‌ها و مأموریت‌های ابلاغی اقدام نمایید.
امید است با اتکال به خداوند متعال، در هماهنگی با هیأت محترم وزیران و حرکت در مسیر اعتدال و رعایت کامل «منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید» در انجام شایسته وظایف قانونی و تحقق اهداف «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» و خدمت به اسلام و ملت شریف ایران موفق باشید.
حسن روحانی        
رئیس جمهوری اسلامی ایران


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.