حامل 3 (TRANSPORTER 3)

يکشنبه، 3 بهمن 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حامل 3 (TRANSPORTER 3)
فرانسه / حادثه اي
بازيگران عمده: جيسن استيتم، ناتاليا روداکووا، فرانسوا برلئان، رابرت کنپر و يرون کرابه.
کارگردان: اوليويه مگاتون.
خلاصه داستان: مارسي. «والنتينا» (روداکووا) دختر ربوده شده ي يکي از مقامات اوکراين، «لئونيد واسيلف» (کرابه) است که قصد (انجام کار درست) لغو قراردادي با امريکايي ها را دارد. حالا «فرانک مارتين» (استيتم) از بازنشستگي به در مي آيد تا «والنتينا»، اين «بسته ي سفارشي» را از طريق آلمان و مجارستان به ادسا برساند.
در حالي که صاحب کار «مارتين»، «جانسن» (کنپر) دستبندهايي به حامل و محموله بسته تا در صورتي که (بيش از 220 متر) از اتومبيل شان فاصله بگيرند، منفجر شوند.
شرح فيلم: پس از حامل (لويي لوتريه و کوري يوئن، 2002) و حامل 2 (لوتريه، 2005)، حامل 3 چندان چنگي به دل نمي زند. در حالي که در اين جا لوک بسون هم چنان يکي از نويسنده ها و تهيه کننده هاست و استيتم هم همان استيتم قبراق و سرحال. پس مي ماند مشکل کار مگاتون که به جز اسمش (مگاتون: نيروي تخريبي يک ميليون تن تي ان تي) چيزي براي عرضه ندارد و بازي روداکووا که از طرف بسون (يادآوري بايد کرد که همسر دومش، ميلا يووويچ بوده است!) بايد تحميل شده باشد. يوئن در حامل 3 نيز طراحي صحنه هاي بزن بزن را به عهده داشته و طراحي صحنه هاي تعقيب و گريز با پدر و پسر کهنه کار فيلم هاي «جيمز باند»، رمي و ميشل ژولي ين بوده است.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.