برگزاری کلاس‌های آموزش خلاقیت در اصفهان

مدیرعامل سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان گفت: در خانه خلاقیت رهنان کلاس‌های آموزشی چون خلاقیت کودک، اریگامی تکمیلی و پیشرفته، آزمایشگاه کودک و تکنیک‌های کودک مخترع برگزار می‌شود.
پنجشنبه، 25 تير 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برگزاری کلاس‌های آموزش خلاقیت در اصفهان

مدیرعامل سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان گفت: در خانه خلاقیت رهنان کلاس‌های آموزشی چون خلاقیت کودک، اریگامی تکمیلی و پیشرفته، آزمایشگاه کودک و تکنیک‌های کودک مخترع برگزار می‌شود.

 

به گزارش راسخون به نقل از فارس ، مهدی بقایی در گفت‌و‌‌گو فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر خانه خلاقیت رهنان که به رستوران بازی شهرت یافته، نه تنها خدمات خوبی به گروه سنی کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهد، که بزرگسالان نیز می‌توانند برای تقویت حافظه و تمرکز خود از خدمات این مرکز استفاده کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در خانه خلاقیت بیش از 100 نوع بازی فکری به متقاضیان ارائه می‌شود، گفت: رستوران بازی‌های فکری هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهرها پذیرای عموم مردم برای استفاده از غذاهای فکری است.

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این مرکز به مدارس سطح شهر نیز خدمات ارائه می‌دهد، اضافه کرد: با توجه به اینکه ارائه آموزش برای افزایش تمرکز و خلاقیت باید از سنین پایین صورت بگیرد، این مرکز به مدارس، مراکز فرهنگی و هنری و همچنین ارگان‌های دولتی خدمات ارائه می‌دهد تا با ایجاد رقابت فکری میان مراکز مذکور بتوانیم گام‌های موثری در این راه بردارد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر به دلایل مختلفی چون مشکلات زندگی و اقتصادی، مصرف انواع فست‌فود‌ها و کم‌تحرکی میان بزرگسالان سطح تمرکز افراد کاهش پیدا کرده و بر همین اساس انجام بازی‌های فکری در این مرکز می‌تواند سطح هوش و تمرکز بزرگسالان را افزایش بدهد.

 

بقایی تاکید کرد: با وجود اینکه در این مرکز بازی‌های فکری بین سنین سه تا 90 سال در بین افراد توزیع می‌شود متاسفانه این طرز تفکر در میان بزرگسالان رایج شده که بازی‌های فکری تنها به کودکان اختصاص دارد، در صورتی که بزرگسالان نیز می‌توانند از این بازی‌ها استفاده کنند.

 

وی به برنامه‌های دیگر این مرکز اشاره کرد و افزود: در این مرکز همچنین کلاس‌های دیگری چون ساخت ماکت‌های آموزشی و آموزش روباتیک برگزار می‌شود که خانواده‌ها استقبال بالایی از این کلاس‌ها کرده‌اند.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان اضافه کرد: انجام بازی‌های فکری در تمام سنین نه تنها سبب پیشرفت تحصیلی در افراد می‌شود، که مهارت‌ در کسب و کار و همچنین برنامه‌ریزی درست را در افراد افزایش می‌دهد.

 

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.