معنی اسم ائلوین و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال

نام ائلوین جزو اسامی بسیار زیبا، محبوب و پرطرفدار در بین مردم کشور عزیزمان ایرانیان به شمار می آید. نام ائلوین ، عموماً برای پسران سرزمینمان مورد استفاده قرار میگیرد و شما می توانید این نام را به عنوان یک انتخاب درست و مناسب برای فرزند پسر خود مد نظر قرار دهید. هم چنین استفاده از نام ائلوین ، به دلیل ریشه ترکی که دارد، در کشورهای دیگر جهان نیز رایج می باشد و در طی سال های بسیار به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. باید به شما بگویم که نام ائلوین تا به الان تقریبا 49,732 بار در داخل کشور ایران مورد استفاده قرار گرفته است و به همین خاطر جزو لیست نام های پرطرفدار به حساب می آید.
پنجشنبه، 14 تير 1403
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ایوب شهبازی
موارد بیشتر برای شما
معنی اسم ائلوین و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال

اطلاعات اسم ائلوین

جنسیت پسر
نام به انگلیسی elvin
تلفظ نام به انگلیسی /elvin/
تلفظ به فارسی ائلوین
افراد دارای این نام 49,732
ابجد 107
ریشه نام ترکی
 

ریشه اسم ائلوین

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم ریشه نام ائلوین ترکی می باشد و این نام در فارسی و در لغت نامه های مرجع مثل فرهنگ لغت دهخدا، فرهنگ لغت معین، فرهنگ فارسی، فرهنگ اسم ها، فرهنگ لغت عمید  و ... به صورت " ائلوین" تلفظ میشود. در زبان انگلیسی هم تلفظ نام ائلوین به صورت “ /elvin/ "  رایج است و این امکان وجود دارد که در بعضی از کشورهایی که انگلیسی صحبت میکنند به شکل های دیگری نیز تلفظ گردد. صوت نام ائلوین بسیار زیبا و دلنشین می باشد و به همین خاطر در هر زبانی از جمله زبان انگلیسی، فرانسوی و حتی آلمانی به صورت کامل قابل هجی کردن می باشد.
 

توضیحات تکمیلی درباره نام ائلوین

 
معنی اسم ائلوین در فرهنگ اسم ها:
معنی: سرآمد و بزرگ ایل و خاندان
 
معنی اسم ائلوین در فرهنگ فارسی:
سرآمد و بزرگ ایل و خاندان
 
معنی اسم ائلوین در ثبت احوال:
متاسفانه در سامانه ثبت احوال در خصوص نام ائلوین معنی خاصی ثبت نگردیده است ولی این نام به عنون اسم پسر مورد تایید سامانه ثبت احوال کشور می باشد.
 

حروف ابجد نام ائلوین

ابجد اسم ائلوین شامل عدد " 107 " و ابجد وسیط آن شامل عدد " 25 " و  ابجد صغیر آن شامل عدد " 16 " می گردد.
 

نام های هم آوا پسر با اسم «ائلوین»

الشن
اروین
ایلیا
رادوین
اردلان
الیان
المان
شادلین
آدرین
آرسین
یاسین
آیین
نایین
رادین
شاهین
 

نام های هم آوا دختر با اسم «ائلوین»

دلوین
الناز
لیانا
النا
لاوین
ال آی
المیرا
سلین
شادلین
الین
الارا
آیلین
پارمین
الما
آوین
سوین
آوین
آلین
سیمین
سارین
 

خصوصیات کلی اسم ائلوین

یکی از نکاتی که درباره اسم هایی با رنگ بنفش وجود دارد این است که فیلسوفان بزرگ تاریخ دارای نامهایی به رنگ بنفش بودند! این امر به گونه ای مورد اثبات قرار گرفته است که رنگ بنفش را به رنگی اسرار امیز به ویژه در علم  نجوم مبدل کرده است. اگر شما نامی به رنگ بنفش دارید دارای خصوصیاتی همچون علاقه مند به فلسفه، علاقه مند به علم ماور الطبیعه و علم نجوم هستید و هم چنین بسیار مصمم به دنبال جستجوی چیزهای عجیبی هستید که هر آدمی توانایی تفکر و درک آن مورد را ندارد. همین توانایی هایی موجب میشود که شما از دیگران فاصله بگیرید و تنهایی را به همراهی با کسانی که خلق و خوی متفاوت با شما دارند را ترجیح دهید.


منبع: راسخون


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط