استقبال از فیلم ایرانی' آسمان آبی مادرم' در ایتالیا

اکران فیلم سینمایی 'آسمان آبی مادرم' درجشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان 'جیفونی' ایتالیا با استقبال گسترده بینندگان مواجه شد.
پنجشنبه، 1 مرداد 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
 استقبال از فیلم ایرانی' آسمان آبی مادرم' در ایتالیا

 اکران فیلم سینمایی 'آسمان آبی مادرم' درجشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان 'جیفونی' ایتالیا با استقبال گسترده بینندگان مواجه شد.

 

به گزارش راسخون به نقل از ایرنا، فیلم 'آسمان آبی مادرم' ساخته علی قوی تن، درچهل و پنجمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان 'جیفونی' ایتالیا روزچهارشنبه درسالن 'آلبرتو سوردی' شهر جیفونی اکران شد.

اکران این فیلم داستانی 82 دقیقه ای، با استقبال پرشور بینندگان در سالن نمایش مواجه شد و در پی آن مصاحبه های جداگانه رادیو و تلویزیون اینترنتی جیفونی؛ به همراه جلسه پرسش و پاسخ مخاطبین کودک و نوجوان حاضر در سالن نیز با کارگردان فیلم برگزار شد.

علی قوی تن که علاوه بر کارگردانی و بازیگری در تأتر و سینما؛ در عرصه ی نقاشی ونویسندگی نیز فعالیت دارد؛ پیش از این نیز با ساخته هایی نظیر'پرواز بادبادک ها'؛ 'آفتاب، مهتاب، زمین' و... درجشنواره های متعدد بین المللی سینمایی کودک ونوجوان با موفقیت حضور یافته است.

چهل وپنجمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان جیفونی ایتالیا که ازروز 16 جولای (25 تیر ) وبا حضور 164 فیلم بلند وکوتاه ازکشورهای مختلف ، دربخش های خارج ازمسابقه ومسابقه بین الملل رده های سنی بالاتر از 3؛ 6؛ 10؛ 13؛ 16 و 18 سال آغاز شده است تا روز چهارم مرداد ماه ادامه دارد.

درحاشیه ی این جشنواره بین المللی، برنامه های جانبی نظیر کارگاه های آموزشی ؛ برنامه های نمایشی؛ ورزشی ؛ تفریحی و... نیز با حضور کودکان و نوجوانان از سراسر ایتالیا ومهمانان کودک ونوجوان ازاقصی نقاط جهان برگزار می شود. یکی از ویژگی های برجسته این جشنواره، بهره گیری از کودکان و نوجوانان به عنوان هیأت داوران و برخی از دیگر فعالیت های اجرایی آن است.

 

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.