پخش سریال «پرده‌نشین» از شبکه افق

پخش سریال ایرانی «پرده‌نشین» دوشنبه این هفته از شبکه افق آغاز می‌شود.
يکشنبه، 24 آبان 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پخش سریال «پرده‌نشین» از شبکه افق

 ویرایش عکس دی ماه 98

پخش سریال ایرانی «پرده‌نشین» دوشنبه این هفته از شبکه افق آغاز می‌شود.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، «پرده‌ نشین» مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی بهروز شعیبی در سال 1393 است. این سریال از جمله محصولات شبکه اول سیما و مجری طرح آن موسسه سینمایی سیمای مهر بود.داستان پرده نشین، بر اساس طرحی از عبدالرسول گلبن نوشته شده و موسیقی این مجموعه ساخته مهیار علیزاده و خواننده تیتراژ آن علیرضا قربانی هستند.

در این سریال به جایگاه و اثرگذاری ‌های روحانیون و حضور آنها در محله‌ ها و در کنار مردم توجه ویژه ‌ای صورت گرفته و می توان گفت، «پرده نشین» منادی زندگی ایرانی ـ اسلامی در قالب سنتی آن است. داستان سریال هم از این قرار است که زنی به نام «هدی» بعد از سال ها زندگی در خارج از کشور برای گرفتن ارثیه پدری خود به ایران می آید و سپس حوادث مختلفی روی می دهد که بخش های گوناگون آن را رقم می زنند.

ویشکا آسایش، فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، حامد کمیلی، سارا بهرامی، سارا رسول زاده، شیوا ابراهیمی، مهران رجبی، ژیلا سهرابی، محسن کیایی، محمود پاک‌نیت، علی دهکردی، حبیب دهقان‌نسب، سعید نیک‌پور، بابک حمیدیان، هومن برق‌نورد، مائده طهماسبی، سپیده اعلایی، زویا امامی و ‎محمدرضا شیرخانلو در «پرده نشین» ایفاگر نقش های مختلف بوده اند.

نخستین قسمت این سریال دوشنبه 25 آبان ماه از شبکه افق پخش می شود و جایگزین سریال «مدار صفر درجه» می شود که آخرین قسمت آن یکشنبه همین هفته پخش می شود.ساعت پخش «پرده نشین» از شبکه افق، 19 هر روز به جز جمعه ها و تکرار آن ساعت 24 خواهد بود.

/117/

پخش سریال «پرده‌نشین» از شبکه افق



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.