آغاز ساخت دانشکده تربیت مدرس قرآنی در مشهد مقدس با حضور رئیس سازمان اوقاف

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با تأکید بر لزوم توجه به موضع‌گیری برای جلوگیری از سوء استفاده خائنان، گفت : جای تأسف است عده ای که دم از امام و خط امام و همراهی امام می زنند، امروز ایشان را زیر سؤال می برند.
يکشنبه، 14 شهريور 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
آغاز ساخت دانشکده تربیت مدرس قرآنی در مشهد مقدس با حضور رئیس سازمان اوقاف

ویرایش عکس آبان ماه 98

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با تأکید بر لزوم توجه به موضع‌گیری برای جلوگیری از سوء استفاده خائنان، گفت : جای تأسف است عده ای که دم از امام و خط امام و همراهی امام می زنند، امروز ایشان را زیر سؤال می برند.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده تربیت مدرس قرآنی مشهد، اظهار کرد: انتظار می رود که دانشگاه علوم قرآنی، افرادی با معارف قرآن تربیت کند و یکی از موارد معارف قرآن تربیت دانشجویان با بصیرت و دانش آموخته مکتب اهل بیت(ع) است.
 
وی با بیان اینکه دانشجو باید وظیفه خود را بشناسد و بدان عمل کند، خاطرنشان کرد: اگر می خواهید خائن را از خادم تشخیص دهید باید ببینید امین و دلسوزِ کیست. اگر شخصی از خائنان دفاع کند و امینِ آنان باشد. هرکس در هر سابقه، شأن، جایگاه، لباس و مقامی امین هر خائنی باشد، خودش خائن است.
 
نماینده ولی فقیه در اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایات منافقان، ادامه داد: یکی از مصادیق خائنان به اسلام و امام و قرآن، منافقان بودند که 17 هزار نفر از انسان های متدین و بی گناه را کشتند، امروز جنایات داعش در رسانه ها مشاهده می شود که چگونه افراد را می کشند اما جنایات منافقان بدتر از جنایات داعش است. برخی کشورهای اروپایی از منافقان حمایت و از جنایات آنان دفاع می کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان با تأکید بر لزوم توجه به موضع‌گیری برای جلوگیری از سوء استفاده خائنان، خاطرنشان کرد: موجب تأسف است عده ای که دم از امام و خط امام و همراهی امام می زنند، امروز ایشان را زیر سؤال می برند
 
به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، کلنگ پروژه دانشکده تربیت مدرس قرآن کریم توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و حجت الاسلام والمسلمین الهی زاده قائم مقام دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و مهندس علی سیفی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی به زمین زده شد.
 
در این مراسم که جواد کریمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و جمعی از اساتید معارف قرآنی نیز حضور داشتند ، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا زارع مهرجردی رئیس دانشکده تربیت مدرس قرآن کریم مشهد گفت: این پروژه در زمینی به مسافت هفت هکتار و زیر بنای ٢٨ هزار متر مربع و با ٤٠٠ میلیارد ریال احداث می شود.
 
وی افزود : فاز اول آن که از امروز شروع می شود ، با هشت هزار مترمربع و با ٤٠ میلیارد ریال اعتبار اولیه است. این فاز شامل ساختمان اداری، پژوهشی و کلاس های درس خواهد بود و فازهای بعدی شامل خوابگاه های دانشجویی و اتاق اساتید می باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین زارع مهرجردی در پایان سخنانش از مهندس سیفی رئیس سازمان نظام مهندسی و مهندسین پروژه و همکاری مسئولان اداره راه و شهرسازی، شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد تشکر و قدرانی کرد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.