رشد 400 درصدی تعداد شرکت کنندگان مسابقات قرآن اوقاف درسطح شهرستان های خراسان رضوی

موفقیت های قرآنی خراسان رضوی در سال 88 چشمگیر است.
شنبه، 8 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رشد 400 درصدی تعداد شرکت کنندگان مسابقات قرآن اوقاف درسطح شهرستان های خراسان رضوی
 ویرایش عکس آذر ماه 98

راسخون: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت : تعداد شرکت کنندگان مسابقات قرآنی اوقاف استان خراسان رضوی در سطح شهرستان های این استان در سال 88 با رشد 400 درصدی همراه بود.
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد افزود: علاوه بر رشد 400 درصدی تعداد شرکت کنندگان مسابقات قرآنی اوقاف در  سطح شهرستان های استان، در مجموع نیزاین مسابقات در سطح استانی  با رشد 97 درصدی تعداد شرکت کنندگان، همراه بوده است.
وی با بیان این که سال 88 برای سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با موفقیت های فراوانی در زمینه قرآنی همراه بوده است تاکیدکرد : یکی از قاریان استان در سال جاری رتبه اول رشته قرائت در مسابقات بین المللی  قرآن در کشور لیبی را کسب کرد هم چنین رتبه اول مسابقات بین المللی قرآن کشور در رشته قرائت را یکی دیگر از قاریان خراسان رضوی کسب کرد.
گنابادی نژاد برگزاری سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بانوان در مشهد را چهارمین افتخار بزرگ استان در سال جاری دانست وگفت : این مسابقات با حضور 150 قاری به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، به مدت یک هفته در تالار نور مشهد برگزار شد .
وی با بیان این که مقام معظم رهبری را می توان بنیان گذار مسابقات قرآنی در کشور دانست تصریح کرد: ایشان در روزگار انزوای قرآن در کشور حدود 40 سال پیش با درایت محافل قرآنی را در مساجد کرامت و امام حسن مجتبی (ع) در مشهد برگزار می کردند.
گنابادی نژاد تصریح کرد : رهبری هم به جنبه های تبلیغی قرآن مثل قرائت توجه دارند و هم بر جنبه های معرفتی آن یعنی تفسیر تاکید می کنند.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.