قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه :

عمل صحيح به نيات واقفين موجب جلب اعتمادمردم است

قائم مقام سازمان اوقاف و امورخيريه و هيات همراه ، به منظور پايش برنامه ابلاغي سال 95 اوقاف و امورخيريه گيلان وارداين استان شدند.
سه‌شنبه، 21 دی 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: اخبار و تحلیل راسخون
موارد بیشتر برای شما
عمل صحيح به نيات واقفين موجب جلب اعتمادمردم است

قائم مقام سازمان اوقاف و امورخيريه و هيات همراه ، به منظور پايش برنامه ابلاغي سال 95 اوقاف و امورخيريه گيلان وارد اين استان شدند.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومي سازمان اوقاف و امور خیریه، جلسه پایش برنامه های  اداره كل اوقاف و امورخيريه استان گيلان با حضور عبدالرضا عابد ، قائم مقام سازمان اوقاف و امورخيريه كشور برگزار شد . وی  ضمن قدردانی از تلاش مدیر کل وکارکنان وابلاغ  سلام نماينده ولي فقيه و رئيس سازمان اوقاف و امورخيريه در خصوص حجم كارهاي عملياتي امسال ، گفت : استان گيلان آخرين استان به جهت پايش برنامه سال 95 مي باشد و با بررسي برنامه هاي اين استان اين موضوع امروز به اتمام خواهد رسيد.
 
وي همچنين افزود : خدا را شاكريم در سالي كه بنا به فرموده مقام معظم رهبري بنام اقتصاد مقاومتي،اقدام و عمل نامگذاري شده است قطعا تلاش هاي بسياري در سطح استان انجام شده است كه اگر اين نگاه نبود با مشكلات جدي مواجه مي شديم.
 
وی تاکید کرد : این حجم کار  فقط با روحيه جهادي امكان پذير بوده است؛ كه بحمدالله اين روحيه در مجموعه اوقاف گيلان بخوبي بارز و مشهود است.
 
 مهندس عابد همچنين افزود : البته در كنار كارهاي انجام شده باز نبايد به جايگاه فعلي راضي بود و بايد روز به روز با كسب تجربه ، تلاش و روحيه خودباوري درجات بالاتر از اين هم كسب کرد.
 
قائم مقام سازمان اوقاف و امورخيريه افزود : با عمل صحيح به نيات واقفين، صيانت از موقوفات و شفافيت مالي و حسابرسي مي توانيم به مردم نشان دهيم كه اعتماد آنها به مجموعه  اوقاف براي ما از هرچيزي بالاتر است.
 
وي همچنين ضمن تاكيد بر تكريم امامزادگان و بقاع متبركه ، افزود : اين امامزادگان بسيار مهم و قطب هاي فرهنگي جامعه اند  ، ما با توجه به حريم امامزادگان ، نظافت و آراستگي اين آستان هاي مقدس ، اتمام كارهاي عمراني و برگزاري كارهاي فرهنگي مي توانيم در جوار اين بزرگواران آرامش را به مردم هديه  کنیم.
 
همچنین حجت الاسلام والمسلمين عادلي، مديركل اوقاف و امورخيريه استان گيلان با تسليت درگذشت يار مبارز امام و رهبري، آيت الله هاشمي رفسنجاني و ايام ارتحال حضرت فاطمه معصومه(س) و خيرمقدم افزود : استان گيلان امسال در كنار كارها و برنامه هاي محوله ميزبان مسابقات كشوري قرآن كريم بوده است كه به گواه حاضرين ، متسابقين و ميهمانان توانسته ميزباني در خور شان اين رقابت ها را داشته باشد  كه اميدواريم در انجام وظايف محوله سال 95 نيز سرافراز بیرون آییم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.