نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه :

توجه به قرآن عامل اقتدار نظام اسلامی است / اجازه نمی‌دهیم دشمنان ما را از مسیر اصلی‌مان منحرف کنند

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : اهتمام به قرآن و عمل به دستورات آسمانی این کتاب، عامل اقتدار نظام اسلامی و یکی از نعمت‌های الهی برای ملت ایران است.
شنبه، 30 بهمن 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
توجه به قرآن عامل اقتدار نظام اسلامی است / اجازه نمی‌دهیم دشمنان ما را از مسیر اصلی‌مان منحرف کنند

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : اهتمام به قرآن و عمل به دستورات آسمانی این کتاب، عامل اقتدار نظام اسلامی و یکی از نعمت‌های الهی برای ملت ایران است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی  سازمان  اوقاف و امور خیریه از  استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی در مراسم آغازین آزمون نهایی کتبی پنجمین دوره طرح ملی  تربیت حافظان قرآن کریم که در مصلی نماز جمعه قم برگزار شد اظهار کرد: قرآن کتاب آسمانی ماست و انسان را در مسیر صحیح هدایت قرار می‌دهد؛ در آیات وحی می‌خوانیم که قرآن بشریت را به صراط مستقیم یعنی مطمئن‌ترین راه راهنمایی می‌کند.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف  افزود: یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند و یکی از عوامل بزرگ اقتدار ملت مسلمان ایران و نظام جمهوری این است که در این کشور، اهتمام جدی نسبت به مسئله قرآن وجود دارد.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم دشمنان ما را از مسیر اصلی‌مان منحرف کنند گفت: مهمترین گزینه ما برای مقابله با دشمن، قرآن کریم و تمسک به این کتاب الهی است.
 
وی ادامه داد: امیدواریم خداوند توفیق عنایت کند تا همگی در مسیر صحیح قرآن گام برداریم و بتوانیم در عمل به دستورات الهی، پیش قدم باشیم. 
 
شرکت 7 هزار نفر در پنجمین دوره تربیت حافظان قرآن کریم استان قم  
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت : امسال 7 هزار نفر در قالب 300 کلاس قرآنی در پنجمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم استان قم شرکت کردند. 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم در مراسم آغازین آزمون نهایی کتبی پنجمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم که در مصلی نماز جمعه قم برگزار شد اظهار کرد: طرح تربیت حافظان قرآن کریم توسط سازمان اوقاف، در راستای تدبیر رهبر معظم انقلاب اجرایی شده است.
 
وی افزود: بر این اساس رهبری خواستار تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در سراسر کشور شدند و سازمان اوقاف تربیت یک میلیون نفر از آنها را با تخصیص سهمیه‌های مختلف برای هر استان بر عهده گرفت.
 
با بیان اینکه امسال 7 هزار نفر در قالب 300 کلاس در سطح استان قم برای شرکت در این دوره ثبت نام کردند گفت: به این ترتیب 500 نفر موفق به حفظ پنج جزء، 700 نفر حافظ سه جزء، 800 نفر حافظ دو جزء و هزار نفر حافظ یک جزء و نیز 1500 نفر هم موفق به حفظ موضوعی قرآن کریم شدند.
 
وی ادامه داد: پنجمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم با برگزاری این آزمون به پایان می‌رسد و کسانی که موفق به کسب امتیاز 70 از 100 نمره کامل در مجموع آزمون‌های شفاهی و کتبی شوند، گواهینامه رسمی قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه را دریافت خواهند کرد.
 
حسینی مقدم خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار، گواهینامه‌های رسمی تا قبل از سال جدید صادر و به افرادی که حائز رتبه‌های برتر هستند اعطا می‌شود همچنین تمام این افراد در قرعه‌کشی جوایز نفیسی که سازمان اوقاف در نظر گرفته شرکت داده می‌شوند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.