بزرگترین گردهمایی هنرمندان گرافیست با موضوع طرح های مفهومی وقف برگزار می شود | هنرنمایی 75 طراح و گرافیست در شیراز

مدیرکل روابط عمومی وامور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه از برپایی چهارمین وبزرگترین کمپین کشوری هنرمندان به همت سازمان اوقاف و امور خیریه و مشارکت شهرداری تهران از ۱۰ تا۱۴ آبان‌ماه در شیراز با موضوع طرح های مفهومی وقف خبر داد.
چهارشنبه، 10 آبان 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
بزرگترین گردهمایی هنرمندان گرافیست با موضوع طرح های مفهومی وقف برگزار می شود | هنرنمایی 75 طراح و گرافیست در شیراز
 ویرایش عکس آذر ماه 98

مدیرکل روابط عمومی وامور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه از برپایی چهارمین و بزرگترین کمپین کشوری هنرمندان به همت سازمان اوقاف و امور خیریه و مشارکت شهرداری تهران از ۱۰ تا۱۴ آبان‌ماه در شیراز با موضوع طرح های مفهومی وقف خبر داد.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مسعود رحمتی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه در این باره گفت : با توجه به اینکه دهه آخر صفر در تقویم رسمی کشور به‌عنوان دهه گرامیداشت وقف ثبت شده است و امسال نیز روز وقف مصادف با ۲۵ آبان‌ماه است، چهارمین کمپین کشوری هنرمندان به همت  سازمان اوقاف و امور خیریه و با مشارکت شهرداری تهران از ۱۰ تا ۱۴ آبان‌ماه به میزبانی شیراز وبا محوریت طرحهای مفهومی وقف  برگزار می‌شود.

وی افزود: این کمپین شامل کارگاه تولید محتوا وطرح  با موضوع وقف است که با حضور ۷۵ نفر از طراحان گرافیک و کارتونیست و اساتید مجرب کشوری برگزار می‌شود.

رحمتی  یادآور شد: هدف از اجرای این کمپین در این کارگاه، تولید محتوای ایده‌پردازی و خلاقیت در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در جامعه است. همچنین ایجاد بانک اطلاعاتی غنی از طرح‌های مفهومی با مضامین وقف و امور خیریه از دیگر اهداف اجرایی این کارگاه است.

مدیر کل  روابط عمومی سازمان  اوقاف و امور خیریه تاکیدکرد: ایین پایانی این مراسم در روز ۱۳ آبان از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر در محل هتل پرسپولیس با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار خواهد شد.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.