معاون فرهنگی اوقاف: ادامه طرح نشاط معنوی

در اختتامیه طرح نشاط معنوی، حجت الاسلام عادل گفت: بنا شد که ما به صورت مستمر برای برنامه‌های آموزشی و تفریحی، برنامه‌ریزی داشته باشیم.
پنجشنبه، 15 شهريور 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معاون فرهنگی اوقاف: ادامه طرح نشاط معنوی
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، اختتامیه طرح نشاط معنوی ویژه فرزندان کارمندان سازمان، صبح امروز ۱۵ شهریور، از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در ساختمان مهر سازمان اوقاف با حضور حجت الاسلام و المسلمین عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و برنامه‌های متنوع برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی، حجت الاسلام عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف، دقایقی به سخنرانی پرداخت.

معاون فرهنگی اوقاف: ادامه طرح نشاط معنوی

حجت الاسلام و المسلمین عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در ابتدا ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام مسعود، دهه ی آخر ذی‌الحجه و امروز، روز مباهله که روز خانواده نامیده شده است، از عزیزانی که در برپایی این برنامه تلاش و برنامه‌ریزی کردند، تقدیر و تشکر کرد.
عادل ادامه داد: از تاکیدات نماینده محترم ولی‌فقیه و رئیس سازمان، اینست که ما برای خانواده‌های محترم همکارانمان، برنامه‌هایی را در جهت رشد و تعالی در سطح معنوی داشته باشیم تا اثرگذاری خاص خودش و بالا بردن بازدهی کار کارمندان را داشته باشد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه در اینگونه برنامه‌ها، استمرار برنامه بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: با توجه به حجم زیاد فعالیت‌های سازمان اوقاف و اینکه پرسنل و کارمندان سازمان اوقاف، تمام وقت مشغول کار هستند، ما موظف هستیم برای اینکه فرزندان شما از برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و تفریحی بی‌بهره نباشند، در این زمینه برنامه‌ریزی کنیم.
حجت الاسلام عادل در پایان صحبت‌های خود گفت: بنا شد که ما به صورت مستمر برنامه‌ریزی داشته باشیم. گاهی اوقات برنامه های آموزشی که در اردوهای تفریحی برگزار می‌شد، هم اجرایش برای ما با مشکلاتی همراه بود و هم برای شما سختی ایجاد می‌کرد. بنا شد که ما برنامه‌های آموزشی را در پنجشنبه و جمعه در فصول مختلف، تا پایان سال برگزار کنیم. ان شاءالله دوستان به طوری برنامه‌ریزی کرده اند که محتوایی غنی در این برنامه‌های آموزشی ارائه شود.
ادامه‌ی این مراسم، با اجرای سرود توسط گروه پسران، اجرای دکلمه توسط تنی چند از دختران ، پخش کلیپ طرح نشاط معنوی، ارائه گزارش مسئول طرح نشاط معنوی توسط حجت الاسلام سرمدی ، برگزاری جُنگ شادی و مسابقه توسط حجت الاسلام قاسمی، اهداء جوائز بخ منتخبین و برترین ها در مسابقات، سخنرانی مشاور خانواده همراه بود.
در پایان این مراسم نیز، نماز جماعت ظهر و عصر اقامه شد و پس از آن، مهمانان سرسفره اطعام، پذیرایی شدند.
طرح نشاط معنوی، متشکل از ۹۰ نفر، ۵۰ دختر و ۴۰ پسر بوده است. این طرح در روزهای شنبه و دوشنبه مخصوص دختران، یکشنبه و سه شنبه مخصوص پسران در مجموعه‌ی شهید معتمدی، با کلاس‌های مختلف هنری، ورزشی و آموزشی برگزار شد. همچنین، چهارشنبه ها، ویژه ی اردوها بوده است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.