ویتامین D و امگا3 تاثیری در پیشگیری از سرطان و بیماری قلبی ندارند

پژوهشی جامع درباره تاثیر قرص‌های ویتامین D و امگا3 بر سلامت بزرگسالان نشان داد که این قرص‌ها تاثیر ناچیزی بر پیشگیری از بیماری قلبی عروقی دارد.
دوشنبه، 21 آبان 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
ویتامین D و امگا3 تاثیری در پیشگیری از سرطان و بیماری قلبی ندارند
پژوهشی جامع درباره تاثیر قرص‌های ویتامین D و امگا3  بر سلامت بزرگسالان نشان داد که این قرص‌ها تاثیر ناچیزی بر پیشگیری از بیماری قلبی عروقی دارد. این تحقیق هم‌چنین اشاره‎‌ای گذرا به تاثیر مثبت این قرص‌ها بر روی گروه‌هایی از افراد مانند آفریقایی – آمریکایی‌ها نیز داشت.

به گزارش راسخون به نقل از نیویورک‌تایمز؛ در سال‌های اخیر، بسیاری از آمریکایی‌ها قرص‌های ویتامین D و روغن ماهی مصرف می‌کردند. اشتیاق آن‌ها برای مصرف این قرص‌ها مربوط می‌شد به مطالعاتی که به صورت مستمر تاکید می‌کردند استفاده از ویتامین D احتمال ابتلا به سرطان و دیگر بیماری‌ها را در افراد کاهش می‌دهد و مصرف ماهی نیز احتمال ابتلا به مشکلات قلبی را در انسان پایین می‌آورد.

در حال حاضر، یک تحقیق جامع و بزرگ توسط دولت صورت گرفته است – تنها تحقیقی که تا به الان در مورد روغن ماهی بر روی افراد سالم انجام شده است و بزرگترین کارآزمایی صورت گرفته بر روی قرص ویتامین D با دوز بالا است – نشان داده است که این مکمل‌ها نه فقط سرطان را در افراد سالم کاهش نمی‌دهد، بلکه مشکلات قلبی عروقی، اعم از حمله قلبی، سکته مغزی و مرک و میر ناشی از بیماری‌های قلبی را نیز کم نمی‌کند.  این کارآزمایی از نوع کارآزمایی است که در سطح استاندارد طلایی صورت گرفته است.
 



 

مطالب مرتبط
استفاده پلیس دوبی از موتورهای پرنده برای انجام عملیات گشت‌زنی
اندیشکده صهیونیستی: قدرت شلیک حزب‌الله بیش از 95 درصد ارتش‌های جهان است
ارتباط غذا خوردن در آخر شب و بیماریی‌های مانند فشارخون و دیابت



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.