ویژه برنامه های صدا و سیمای قم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

رونمایی از آثار صداوسیمای قم ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد.
دوشنبه، 28 آبان 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ویژه برنامه های صدا و سیمای قم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب
به گزارش روابط عمومی راسخون از خبرگزاری صداوسیما مرکز قم، این آثار شامل آثار تولید شده در بخش سیما، صدا، خبر، فضای مجازی، پژوهش، برون مرزی و موسیقی است.
امروز همچنین از پایگاه اطلاع رسانی اقدامات صداوسیما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نشانی http://qom.irib.ir/forty رونمایی شد.
در این مراسم،
نصرالله لطفی رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سخنانی با قدردانی از رسانه ملی و صداوسیمای مرکز قم، وظیفه همه رسانه ها را تبیین دستاوردهای انقلاب و تشریح کارنامه 40 ساله نظام به صورتی مستدل، منطقی و باور پذیر عنوان کرد.
لطفی افزود: برنامه‌های ویژه امسال نباید تنها به جشن و شادی خلاصه شود بلکه بخش اصلی این برنامه ها باید بصیرت افزایی و روشنگری برای مردم باشد.  وی همچنین از صداوسیما و سایر رسانه‌ها برای پوشش بسیار مناسب راهپیمایی 13آبان قدردانی کرد.
لطفی با اشاره به اینکه دشمن امروز با تحریم‌های خود مردم را مستقیما هدف قرار داده است خاطرنشان کرد: دشمن شناسی مهمترین وظیفه‌ای است که امروز باید در دستور کار قرار گیرد تا متناسب با آن، اقدامات لازم صورت بگیرد.
وی از رسانه ها خواست عملکرد دستگاه‌های مختلف اجرایی استان را برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، مطالبه و منتشر کنند.


حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای مرکز قم هم با تشریح عملکرد صداوسیمای قم در حوزه فنی گفت: پوشش 27 شبکه تلویزیونی کشور، 19شبکه رادیویی،17رادیو نما و 13رادیوی اف‌ام از مهمترین آنها بوده است به گونه‌ای که هم اکنون 99درصد جمعیت استان تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
وی مخاطبان سیمای مرکز قم را حدود 55تا65 درصد، رادیوی قم را 15تا20 درصد و خبر قم را بیش از 70درصد اعلام کرد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قم به برخی از مهمترین برنامه های تولید شده در صداوسیما، ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:
سریال شهید زین الدین، سریال 19دی، درکوچه سار انقلاب، چهل گاه، شاهراه، قوم قیام، انیمیشن تا رهایی، تریبون آزاد، صدای انقلاب، مسابقه بشنو و بگو، فانوس، خدیجه انقلاب، تولید گزارش های خبری و مستند از استان، تولید 15قطعه موسیقی از جمله برنامه های تولید شده صداوسیما ویژه این ایام است. 
 

مرتبط
آیت الله جوادی آملی در دیدار اعضای کمیته برگزاری همایش اخلاق و رسانه: در آموزه‌های اسلامی حق با اخلاق است و غرب فهم درستی از اخلاق ندارد.
آیت الله رفعتی نائینی: عدالت از لوازم رسانه دینی است
آیت الله صدیقی: اگر به دنبال پیشرفت، دانش و تقوا هستید آن را در ولایت جستجو کنید/ امیرالمومنین گمشده همه اعصار است
دکتر شرف‌الدین در نشست‌های همایش اخلاق و رسانه: منشور اخلاقی رسانه در حوزه سرگرمی تدوین شود



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.