معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف خبر داد؛

حساسیت بالای کار مبلغان در رساندن پیام دین و انقلاب / فجر فاطمی و لزوم بیان دستاوردهای نظام از سوی مبلغان

حجت الاسلام عادل با اشاره به تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر انقلاب اسلامی از اجرای برنامه فجر فاطمی جهت بیان دستاوردهای نظام از سوی مبلغان خبرداد.
جمعه، 5 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حساسیت بالای کار مبلغان در رساندن پیام دین و انقلاب / فجر فاطمی و لزوم بیان دستاوردهای نظام از سوی مبلغان
به گزارش پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون از خبرگزاری رسا، دوره دو روزه آموزشی ویژه مبلغان فاطمیه با عنوان «سوگواره یاس نبوی» از سوی اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه که  پنجشنبه و جمعه در سالن همایش های مجتمع فرهنگی معاونت فرهنگی اوقاف جنب امام زاده سیدعلی(ع) قم برگزار شد.

حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در این همایش با اشاره به
حساسیت بالای کار مبلغان در رساندن پیام دین و انقلاب خاطرنشان کرد: امسال با توجه به تقارن ایام فاطمیه با دهه مبارک فجر در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی  شرایط خاصی از نظر سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پدید آمده است.
وی افزود: امتیازی که تبلیغ طلاب علوم دینی در بین مردم دارد این است که شما خودتان در بدنه مردم هستید و مشکلات اقتصادی را هم خود کشیدید و هم درد مردم را می‌ بینید به همین جهت به بهترین وجه ممکن باید به مردم امیداوری بدهید.
حجت الاسلام عادل
خسارت غفلت و کوتاهی در عرصه انقلاب را غیر قابل جبران خواند و اضافه کرد: ایام فاطمیه بهترین فرصت است تا مردم را نسبت به نظام اسلامی و انقلاب و امیدوار کرده و انگیزه ها را در بین آنها تقویت کنید.
حساسیت بالای کار مبلغان در رساندن پیام دین و انقلاب / فجر فاطمی و لزوم بیان دستاوردهای نظام از سوی مبلغان
وی اضافه کرد: برنامه سوگواره یاس نبوی امسال عنوان فجر فاطمی را نیز در کنار نام خود می‌ بیند از این رو مبلغان محترم باید عنایت ویژه ای به بیان دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی داشته باشند.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان این که دشمنان ما لحظه ای از شبهه افکنی و عداوت با ما دست برنمی دارند، خاطرنشان کرد: دشمن با تمام قوا به مصاف ما آمده و تمام نیروی خود را جمع کرده تا مردم را از نظام اسلامی جدا کند و مقابله با این هجمه بزرگ دشمن نیز بر عهده مبلغان است.

 

مرتبط
خودمان را دست کم نگیریم| مبلغان دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند
از دستاورد‌های مهم جمهوری اسلامی ناکامی استکبار و نظام سلطه در شکست محور مقاومت است / شریان قدرت‌های غرب و کشور‌های صنعتی در حاکمیت ایران است
حقایق انقلاب و اسلام ناب محمدی در جامعه تبیین شود / مذهب نیازمند تببین است/ فریاد فاطمه(س) فراتر از فدک بود
فاطمیه ریشه و اساس ولایت و امامت است
دوره آموزشی"سوگواره یاس نبوی‌" ویژه مبلغان پنجشنبه و جمعه در قم برگزار می شود

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.