طرح دو فوریتی مجلسی‌ها برای مقابله با احتمال قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح دو فوریتی برای اقدام مقابله به مثل نسبت به تلاش آمریکا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در گروه‌های تروریستی خبر داد.
يکشنبه، 18 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
طرح دو فوریتی مجلسی‌ها برای مقابله با احتمال قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا؛ حشمت الله فلاحت پیشه اظهار کرد: با توجه به این که آمریکا می‌خواهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد، طرح دو فوریتی را تهیه کرده‌ایم که به محض رخ دادن این اتفاق نظامیان آمریکا را در کنار "داعش" در فهرست گروه‌های تروریستی اعلام می‌کنیم.

وی با بیان این که  سه فراکسیون اصلی مجلس شورای اسلامی هم حامی این طرح هستند، در این رابطه گفت‌: با وجود این که معتقد هستیم نباید در میدان افراط گرایی‌های آمریکا بازی کرد، اما واقعیت این است که باید طبق اصل مقابله به مثل و مقابله با تروریسم حرکت کرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که سپاه بیشترین نقش را در مقابل با تروریسم داشته است، خاطر نشان کرد: در حال‌ حاضر آمریکا با گنجاندن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی عملا خدمت به تروریست‌ها کرده است. این طرح دو فوریتی آماده شده است و هر لحظه که آمریکا سپاه را در فهرست سیاه خود قرار دهد، اقدام مقابله به مثل انجام شده و این طرح در دستور کار قرار می‌گیرد.



 
مطالب مرتبط
افتتاح بخش جنوبی خط ۶ مترو تهران و کمربند سبز تهران توسط رئیس‌جمهور
ممانعت آمریکا از ورود کمک‌های بین‌المللی بشر دوستانه به آسیب‌دیدگان سیل اخیر
رهبر معظم انقلاب: کاری کنید که نظامیان آمریکایی هر چه زودتر از عراق خارج شوند


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.