افتتاحیه نشست منامه در سایه ادامه اعتراضات داخلی و خارجی

داماد رئیس‌جمهور آمریکا طی سخنانی در افتتاحیه نشست منامه که در سایه تداوم اعتراضات داخلی و خارجی برگزار شده است، به تکرار وعده‌های قبلی خود در راستای معامله قرن پرداخت.
چهارشنبه، 5 تير 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
افتتاحیه نشست منامه در سایه ادامه اعتراضات داخلی و خارجی
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری تسنیم به نقل از الجزیره، نشست اقتصادی منامه با هدف ادعایی جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین و اعطای وام‌های کم‌سود به فلسطین به‌عنوان اولین بخش معامله قرن روز سه شنبه کار خود را آغاز کرد.

جارد کوشنر داماد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و مشاور کاخ سفید در سخنانی در افتتاحیه این نشست مدعی شد: ما خواهان صلح و ثبات برای فلسطینیان و اسرائیلی‌ها و آزادی عبادت هستیم.

وی در ادامه با تکرار وعده‌های قبلی خود در راستای معامله قرن گفت: ما به‌دنبال ایجاد فضایی برای جذب سرمایه‌گذاری برای منطقه خاورمیانه هستیم.

کوشنر اظهار داشت: آنچه جریان دارد معامله قرن نیست بلکه فرصت قرن برای ایجاد فرصت برای ملت فلسطین است و ما می‌توانیم فرصتی تاریخی برای ملت فلسطین و ملت‌های منطقه ایجاد کنیم.

این مقام آمریکایی در ادامه مدعی شد که دونالد ترامپ و دولت آمریکا به رسیدن به آینده‌ای بهتر برای فلسطینیان و کل خاورمیانه پایبند هستند.

کوشنر گفت که بسیاری از تجار فلسطینی در کارگاه بحرین شرکت نکردند، زیرا تشکیلات خودگردان فلسطین از آنها خواسته بود که در این کارگاه شرکت نکنند.

داماد ترامپ  همچنین مدعی شد: ما به‌دنبال بهبود معیشت مردم هستیم و هدف از معامله قرن همین است.

وی افزود: امکان توسعه تولید برق در کرانه باختری وجود دارد و طرح‌هایی داریم که به توسعه فرصت‌های شغلی و بهبود خدمات خواهد انجامید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.