دکتر سید مهدی خاموشی: آبادانی امور خیریه را در سازمان اوقاف رقم خواهیم زد

تأسیس مرکز امور خیریه در سازمان اوقاف

طی مراسمی با حضور دکتر سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه حجج‌الاسلام احمد شرفخانی و سعید خشنودی به ترتیب به‌عنوان رئیس مرکز امور خیریه و مدیرکل تحقیق و حسابرسی این سازمان معرفی شدند.
سه‌شنبه، 18 تير 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تأسیس مرکز امور خیریه در سازمان اوقاف
به گزارش پرتال فرهنگی راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام دکتر سید مهدی خاموشی در سخنان کوتاهی در این مراسم گفت: اگر به نیت واقفین در امور خیریه توجه کنیم خدا به کار ما برکت می‌دهد و کار ما  و شاخ و برگ خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به تغییر ساختار سازمان اوقاف در راستای فعال‌تر شدن امور خیریه، یادآور شد: من معتقدم که کار را باید از پایین به بالا و به‌صورت مهندسی معکوس پیش ببریم رقبه به رقبه باید موقوفات را ارتقا دهیم  و به آبادانی امور خیریه بپردازیم.
 
خاموشی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: طرح افق که در بقاع متبرکه در حال اجراست تنها یک نمونه از طرح‌های اجتماعی ماست و ما باید از این دست طرح‌ها را براساس نیات خیرین و مؤسساتی که در اختیار ما است، طراحی کنیم.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: اگر به بهره‌وری موقوفات بپردازیم اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد به تولیت‌ها در موقوفات غیر متصرفی  به‌طور جد باید رسیدگی شود تا متولیان این موقوفات یک احساس همخوانی و هم خانوادگی با ساختار سازمان اوقاف پیدا کنند.
 
دکتر خاموشی در پایان تصریح کرد: راجع به ماده ۵ قانون اوقاف و نصب امین در سراسر کشور هم اهتمام ویژه‌ای خواهیم داشت. انشا الله با سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و راهبری در ستاد و فعالیت امین‌ها در صف با انضباط و شفافیت مالی کارها را پیش خواهیم برد.

در این مراسمی با حضور دکتر سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه حجج‌الاسلام احمد شرفخانی و سعید خشنودی به ترتیب به‌عنوان
رئیس مرکز امور خیریه و مدیرکل تحقیق و حسابرسی این سازمان معرفی شدند.

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.