حجت‌الاسلام شرفخانی: ستاد هماهنگی امور خیریه در همه استان‌ها راه‌اندازی می‌شود/ ازدواج؛ اولویت اوقاف در امور خیریه

حجت‌الاسلام شرفخانی از راه‌اندازی ستاد هماهنگی امور خیریه در تمام استان‌ها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: زمینه‌سازی برای ازدواج جوانان نیازمند از طریق تامین جهیزیه و برگزاری مراسم عقد و عروسی در اولویت مرکز امور خیریه سازمان اوقاف است.
سه‌شنبه، 3 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حجت‌الاسلام شرفخانی: ستاد هماهنگی امور خیریه در همه استان‌ها راه‌اندازی می‌شود/ ازدواج؛ اولویت اوقاف در امور خیریه
به گزارش راسخون؛ حجت الاسلام «احمد شرفخانی» در گفت وگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکرد مرکز خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه برای آینده، اظهار کرد: در ساختار جدید سازمان اوقاف و امور خیریه دستگیری از نیازمندان و محرومان، ارتقای سطح رفاه مردم در بخش های دارو، درمان، ایتام، تسهیل امر ازدواج آسان و آزادی زندانیان، کارآفرینی و اشتغال مورد توجه قرار گرفته و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.
 
مدیر مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: لذا مقرر شده است که علاوه بر ساختار مرکز امور خیریه که در سازمان ایجاد شده، شبکه ای مردمی نیز طراحی شود همچنین، در آینده نزدیک در تمام استان ها ستاد هماهنگی امور خیریه راه اندازی شود و در شهرستان ها شورای های تخصصی مرکز خیریه در پنچ بخش فعالیت خود را آغاز کند.
 
حجت الاسلام شرفخانی به رویکرد مرکز خیریه سازمان اوقاف در آزاد سازی زندانیان اشاره کرد و افزود: در مرحله اول آزاد سازی زندانیان 320 زندانی و در مرحله دوم که مصادف با ماه ربیع الاول بود، نیز 300 نفر آزاد شدند و آزادسازی زندانیان از طریق مشارکت های مردمی، استفاده از ظرفیت موقوفات، متولیان و بهره گیری از ظرفیت های مردمی بحث آزادی زندانیان انجام شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر موضوع امر ازدواج جوانانِ نیازمند در دستور کار است و تلاش می کنیم جهیزیه مناسبی را با مشارکت مردم و خیرین تهیه و مراسم های عقد و عروسی آنها را با استفاده از ظرفیت موقوفات و مردم برگزار کنیم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.