هفته سوم لیگ برتر فوتبال/

سایپا برد، منصوریان و دنیزلی امتیازات را تقسیم کردند/استقلال با تلفات به دربی رسید

تیم فوتبال استقلال در هفته ی سوم مقابل نفت مسجد سلیمان هم متوقف شد تا بدون کسب پیروزی و با تلفات به استقبال دربی برود اما سایپا موفق شد با بردی پرگل مقابل نساجی به رده سوم جدول صعود کند.
يکشنبه، 24 شهريور 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
سایپا برد، منصوریان و دنیزلی امتیازات را تقسیم کردند/استقلال با تلفات به دربی رسید
تیم فوتبال استقلال در هفته ی سوم مقابل نفت مسجد سلیمان هم متوقف شد تا بدون کسب پیروزی و با تلفات به استقبال دربی برود اما سایپا موفق شد با بردی پرگل مقابل نساجی به رده سوم جدول صعود کند.
 
به گزارش خبرنگار ورزشی راسخون، امشب ساعت 19:45 هفته ی سوم لیگ برتر فوتبال با انجام 4 دیدار ادامه پیدا کرد که در مهمترین بازی، تیم ذوب آهن در خانه میزبان تراکتور بود که مقابل این حریف تن به تساوی بدون گل داد.
 
تراکتور با این مساوی 5 امتیازی شد و ذوب آهن هم دومین امتیاز فصل خود را گرفت.
 
شاهین بوشهر یک – پیکان یک؛ پیکان از سومین شکست پیاپی گریخت
شاگردان عبدالله ویسی در خانه با تک گل دقیقه 81 حسین نجفی از تیم پیکان پیش بودند و با اولین 3 امتیاز لیگ جدید تنها 9 دقیقه فاصله داشتند اما سید مهران موسوی دقیقه 86 گل مساوی شاگردان فرکی را به ثمر رساند تا سومین شکست پیاپی پیکان رقم نخورد.
بدین ترتیب، تیم های شاهین و پیکان که دو تیم بدون امتیاز لیگ هجدهم بودند، توانستند اولین امتیاز فصل جدید را مقابل هم بگیرند.
 
نفت مسجد سلیمان یک- استقلال یک؛ فرشید اسماعیلی دربی را از دست داد
نفت مسجد سلیمان در خانه مقابل استقلال یک امتیاز با ارزش گرفت و با تساوی یک بر یک حریف نامدار خود را متوقف کرد.
 
آبی پوشان که عملکرد خوبی در خط هجومی داشتند، نتوانستند از گل دقیقه 16 خود که توسط مهدی قائدی به ثمر رسیده بود، حفاظت کنند اما شاگردان تارتار موفق شدند دقیقه 70 با گلزنی حامدنورمحمدی کار را به تساوی بکشانند.
 
استقلال فرصت های خوبی برای پیروزی در این بازی داشت اما با درخشش گلر حریف نتوانست 3 امتیاز حساس قبل از دربی را از آن خود کند. اما مهمترین اتفاق بازی بدون شک دقیقه 87  افتاد. جایی که در میانه ی میدان فرشید اسماعیلی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و دربی را از دست داد.
 
سایپا 4 – نساجی مازندران 3؛ نساجی موفق به کامبک نشد
نارنجی پوشان سایپا در خانه مقابل نساجی مازندران صف آرایی کردند و موفق شدند در یک بازی جذاب و پرگل حریف خود را با شکست 4 بر 3 بدرقه کنند.
 
شاگردان ابراهیم صادقی ابتدا 3 بر صفر از حریف پیش افتادند اما یک گل دریافت کردند. نتیجه 4 بر یک به سود نارنجی پوشان شد و تیم نساجی با زدن 2 گل دیگر به تساوی کشاندن بازی نزدیک شد اما نتوانست در این کار موفق شود.
 
سعید محمد فر دقیقه (30)، امیرحسین اسماعیل زاده(45)، آرمان رمضانی(60) و کمالدین نیک خوی (75-گل به خودی) برای سایپا و رحمان جعفری (70 و80) و علی شجاعی (84) برای نساجی گلزنی کردند.
 
سایپا با این برد 7 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده سوم ایستاد اما نساجی با این شکست با 4 امتیاز در رده ششم باقی ماند.
 
آخرین بازی هفته ی سوم فردا ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی بین تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان برگزار می شود.
 
نتایج و برنامه بازی های هفته سوم به شرح ذیل است:
 
جمعه:
گل گهر سیرجان یک.............پارس جنوبی جم یک
 
شنبه:
ماشین سازی تبریز صفر.....پدیده شهر خودرو یک
 
فولادخوزستان صفر.........سپاهان اصفهان صفر
 
یک شنبه:
ذوب آهن صفر.............تراکتور صفر
 
نفت مسجد سلیمان یک....استقلال یک
 
شاهین بوشهر یک........پیکان یک
 
سایپا 4....................نساجی مازندران 3
 
دوشنبه:
پرسپولیس.............صنعت نفت آبادان، ساعت 19:45


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.