بازداشت فرد اهانت‌ کننده به کودک زباله‌ گرد

وحید ایمانی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایران در صفحه شخصی خود با انتشار این پست از دستگیری این فرد سنگدل توسط دادستانی استان البرز خبر داد.
دوشنبه، 11 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
بازداشت فرد اهانت‌ کننده به کودک زباله‌ گرد
به گزارش راسخون به نقل از ثریا وحید ایمانی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایران در صفحه شخصی خود با انتشار این پست از دستگیری این فرد سنگدل توسط دادستانی استان البرز خبر داد.

وحید ایمانی نوشت:  شما بی تفاوت نبودید و کمتر از یک ساعت این شخص نا محترم پیدا شد.

ساکن کرج است و وقتی برای پیگیری موضوع با دبیر ستاد امر به معروف استان البرز که دادستان کرج هم هست تماس گرفتیم تا مشخصات او را برایش ارسال کنیم، متوجه شدیم که با پیگیری و مطالبه مردمی دستگیر شده.

از اینکه بی تفاوت نبودید از شما ممنونم.

از دبیر ستاد امر به معروف استان البرز هم تشکر میکنم.
 

شکایت بهزیستی و ورود دادستانی به  ماجرای اهانت به کودک زباله‌گرد

پیش از این بر اساس گزارش خبرگزاری فارس؛ وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی از شکایت از اهانت کننده به کودک زباله‌گرد خبر داده بود و گفته بود: اگر این فرد شناسایی شود، حتما از وی شکایت می‌کنیم.

وی افزود: جلساتی را با دوستان‌مان در شهرداری تهران داشتیم تا موضوع کودکان زباله‌گرد مدیریت شود؛ با توجه به اینکه پیمانکاران شهرداری متولی بازیافت زباله‌ها هستند، عنوان شد با پیمانکارانی که از کودکان برای انجام کارهای بازیافت‌شان استفاده می‌کنند، برخورد شود.

قبادی دانا اضافه کرد: همکاران شهرداری قول دادند تا قراردادهای این پیمانکاران را تمدید نکنند و از ادامه فعالیت‌های آنها جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: با هرگونه مورد خاصی که هنجارشکنی باشد و برخلاف ارزش‌ها و هنجاری جامعه  انجام شود، باید برخورد صورت گیرد.

رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: اورژانس اجتماعی معمولا مأموریت‌های کودک‌آزاری، همسرآزاری، خشونت خانگی، قصد خودکشی و موارد تهدیدکننده را ورود می‌کند اما حتما این مورد خاص را پیگیری می‌کنیم و کمک کنید تا این فرد شناسایی شود. 

حاجی رضا شاکری دادستان عمومی و انقلاب استان البرز نیز  گفته بود: در رابطه با این موضوع، پرونده قضایی تشکیل شده است.

فیلم اهانت جوان به کودک زباله گرد


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.