ممانعت دستگاه قضا از تعطیل شدن یک واحد تولیدی در رفسنجان و بیکار شدن 220 نفر

دستگاه قضایی از تعطیل شدن کارخانه اروند چرخ رفسنجان و بیکار شدن ۲۲۰ نفر کارکنان این کارخانه جلوگیری کرد.
پنجشنبه، 5 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ممانعت دستگاه قضا از تعطیل شدن یک واحد تولیدی در رفسنجان و بیکار شدن 220 نفر
به گزارش راسخون به نقل از ایرنا؛ رئیس کل دادگستری استان کرمان روز پنجشنبه که به همراه جمعی از معاونان دادگستری استان و مقامات قضائی محلی در راستای حمایت حقوقی و قضائی از رونق تولید،از کارخانه اروند چرخ رفسنجان بازدید کرد گفت: پس از کسب درخواستی از سوی این کارخانه مبنی بر جلوگیری از تعطیلی آن به دلیل مشکلات بانکی، بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمان قرار گرفت.

یدالله موحد افزود: مدیران کارخانه و مدیران بانکی استان به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان دعوت شدند و پس از مذاکره اعضا ستاد با طرفین، این ستاد پیشنهادات خود را ارائه داد.

موحد تصریح کرد: توافق هایی بین سیستم بانکی و فعال اقتصادی صورت گرفت و طرفین پنج فقره دادخواست که علیه یکدیگر مطرح کرده بودند را مسترد کردند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: با این اقدام به موقع از تعطیلی این واحد تولیدی و از بیکار شدن ۲۲۰ نفر از پرسنل این کارخانه جلوگیری بعمل آمد. 

وی با اشاره به اینکه در این رابطه دستورات قضائی لازم برای رفع توقیف وسایل نقلیه مربوط به کارخانه صادر شده است افزود: همچنین کارگروهی متشکل از نمایندگان اداره کل بازرسی، اداره کل اطلاعات، اتاق بازرگانی و سیستم بانکی تشکیل و با استفاده از نظر کارشناسان رسمی دادگستری بدهی گروه صنعتی داچ به سیستم بانکی مشخص تا اقدامات بعدی نیز در زمینه وصول مطالبات بانک صورت پذیرد.

مدیرعامل کارخانه اروند چرخ رفسنجان نیز گفت: تمام تحریم های دوره اول را به فرصت تبدیل کرده ایم و توانسته ایم ظرفیت تولید کارخانه اروند چرخ را از سه هزار حلقه رینگ در شبانه روز به ۶ هزار حلقه برسانیم. 

علی احسان تاکید کرد: به حول قوه الهی با گذراندن دور دوم تحریم های نابرابر و ناجوانمردانه، آینده ای روشن و افقی پرتوان در انتظار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.