کتاب آموزه‌های فاطمی از مجموعه سخن آرا منتشر شد

همزمان با دهه فاطمیه کتاب" آموزه های فاطمی" که جلد چهارم مجموعه سخن آرا براساس سیر سخنرانی های حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی است به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه و به کوشش پرتال فرهنگی راسخون منتشر و روانه بازار شد.
دوشنبه، 23 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: محمد رضا فرزین
موارد بیشتر برای شما
کتاب آموزه‌های فاطمی از مجموعه سخن آرا منتشر شد

 به گزارش پرتال فرهنگی راسخون همزمان با ایام فاطمیه کتاب" آموزه های فاطمی" که جلد چهارم مجموعه سخن آرا براساس سیر سخنرانی های حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی است به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه و به کوشش پرتال فرهنگی راسخون منتشر و روانه بازار شد.

در نگارش این کتاب تلاش شده با تبیین مناقب و کرامات حضرت زهراء(س)، اصول حاکم بر سیره فاطمی و بررسی برخی آموزه‌های تفسیری خطبه فدکیه، مخطبان و محبان اهل‌بیت(ع) الگویی عملی و قابل دسترس را به نظاره بنشینند؛ الگویی که در اوج کمالات و فضائل بسان نوری درخشان، شیعیان و کمال جویان را به سوی نیکی‌ها و فضائل فرا می‌خواند تا در پرتو عمل به وظایف خویش به قرب معنوی و کمالات انسانی و الهی نائل شوند.

 کتاب "آموزه های فاطمی" شامل سیر منبرهای حجت‌الاسلام دکتر ناصر رفیعی، تلخیص محتوایی منبرها در حواشی کتاب و انتهای هر جلسه، فیش روضه، مقدمه روضه، پرورش، اوج مرثیه و فرود، معرفی و توضیح 149 واژه از اعلام و اماکن در انتهای کتاب و متن خطبه فدکیه حضرت زهراء (س) همراه با ترجمه و شرح لغات است.

کتاب فوق در 272 صفحه و سه هزار نسخه برای نوبت چاپ اول به کوشش پرتال فرهنگی راسخون و به سفارش اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه  از اوایل دی ماه 98 روانه بازار نشر شده است.


در مجموعه سخن آرا حجت الاسلام محسن سلیمانی کار گردآوری، حسین ونکی فراهانی مدیر هنری را بر عهده داشته اند.

کتاب آموزه‌های فاطمی از مجموعه سخن آرا منتشر شد

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می توانند به یکی از سه شیوه زیر اقدام کنند

- فروشگاه مجازی فیروزه شاپ http://firoze-shop.ir

- پخش کتاب علیزاده: قم، خیابان ارم، کوچه ارک (کوچه 16) پلاک 23، با شماره 02537741770

- موسسه فرهنگی نشاط: قم، پاساژ قدس، پلاک 93، با شماره 02537740231

کتاب آموزه‌های فاطمی از مجموعه سخن آرا منتشر شد
 

گفتنی است رونمایی از مجموعه سخن آرا جمعه 27 دی ماه ساعت 16 در دوره های آموزشی"سوگواره یاس نبوی" اداره کل اعزام مبلغ اوقاف و با حضور حجت الاسلام دکتر رفیعی در مجتمع فرهنگی آموزشی اوقاف برگزار خواهد شد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.