سال های قبل انتخاب اشتباه زیاد داشتم

امین منوچهری در گفتگو با راسخون: مشکلات گریبان گیر پارس جم نشود، می درخشیم/نام مجیدی با استقلال عجین شده است

مهاجم جدید تیم پارس جنوبی جم با بیان اینکه اگر مشکلات حاشیه ای گریبان گیر این تیم نشود، حرف های زیادی برای گفتن داریم، گفت: فرهاد مجیدی اسطوره و نامش با باشگاه استقلال عجیبن شده است.
شنبه، 28 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
امین منوچهری در گفتگو با راسخون: مشکلات گریبان گیر پارس جم نشود، می درخشیم/نام مجیدی با استقلال عجین شده است
امین منوچهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به پیوستنش به پارس جنوبی جم اظهار داشت: جریان خاصی نبود و اعتمادی بود که آقای افاضلی به من کردند. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد او و هواداران پارس جم را بدهم. آمده ام تا کمک کنم و بتوانیم گوشه ای از کار را بگیریم و تیم بالاتر از گذشته بیاید. تمام تلاشم را می کنم که روند مثبتی در تیم داشته باشم. تمرینات ما صبح و ظهر دنبال می شود. شرایط خوب است و بچه ها اضافه شده اند.
 
وی افزود: تیم خیلی خوبی داریم. بچه های پارس همه حرفه ای و بازیکنان خیلی خوبی هستند. به شخصه معتقدم اگر فقط تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی و داخل زمین باشد، شک نکنید این تیم خیلی بهتر نتیجه می گیرد. اگر بگذارند افاضلی فقط روی مسائل فنی وقت بگذارد و روی مسائل مالی و دیگر مشکلات تمرکز نگذارد، این تیم حرف های زیادی برای گفتن دارد. تیم خیلی خوبی بوده اند در چند سال گذشته و نیم فصل اول هم بازی های خیلی درخشانی داشته است. امیدوارم مشکلات حاشیه ای گریبان گیر ما نشود و نتایج درخور هواداران پاس جم و باشگاه بگیریم. 
 
مهاجم جدید تیم پارس جنوبی جم در خصوص آمادگی خود که نیم فصل اول در تیم بازی نکرده است، اظهار داشت: سعی کرده ام همیشه آمادگی خود را حفظ کنم. 15 سال سطح اول فوتبال ایران بازی کرده ام و تنها 6 ماه چون نمی خواستم به هر پیشنهادی پاسخ مثبت بدهم، بازی نکردم. این برای هر بازیکنی اتفاق می افتد که 6 ماه بیرون باشد یا مصدومیت یا دلخواه. خدا را شکر سالم بودم و تمرین کردم تا آماده بمانم. فقط می خواستم انتخابی داشته باشم که یا مربی به من اعتماد داشته باشد که از فوتبال لذت ببریم یا اینکه شرایط طوری باشد که انتخاب اشتباه نداشته باشم. در سال های قبل  انتخاب های اشتباه زیاد داشتم و این اذیتم کرده است. نمی خواستم انتخابی کنم که فقط بگویند فلان بازیکن تیم دارد. روی افکار و بدنم کار کردم و آماده ام تا این فرصت دوباره ای که نصیبم شده، از آن استفاده کنم. امیدوارم بتوانم در زمین آمادگی ام را نشان دهم.
 
امین منوچهری گفت: در چند سال اخیر انتخاب هایی داشتم که تیم ها با مشکلات زیادی روبرو بودند. فوتبال ایران شرایطی دارد که اکثر تیم ها دچار مشکل مالی هستند. خدا را شکر در پارس جم مربی به من اعتقاد کامل دارد. مربی فنی است و آنالیز می کند. تمام توانم را می گذارم تا از تجربیاتم به نحو احسن استفاده کنم. در سال های قبل برخی از انتخاب های اشتباه دست خودم نبود و بعضی هم خودم رفتم. در هر صورت چیزهای زیادی برای من اتفاق افتاده و در زندگی فوتبالی خودم تجربیات زیادی به دست آورده ام. راضی ام و حتما خواست خدا بوده است. هیچ وقت کم نگذاشتم و تمام تلاشم را کردم.
 
وی خاطرنشان کرد: اکثر بازی های نیم فصل اول را دیدیم. 5، 6 تیم هستند که در لیگ برتر از لحاظ مالی و امکانات شرایط خیلی خوبی دارند و بقیه ی تیم ها در یک سطح هستند. همه دچار مشکل و اعتصابند. بازیکنان کمتر در زمین تمرکز دارند. این به فوتبال ما ضربه می زند. حیف است تیم های مثل پارس جم، نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان. همه ی هواداران اینها عاشق تیمشان هستند. هزینه برای این تیم ها ارزش دارد. راه دوری نمی رود و خرج شادی و اوقات فراغت جوان ها می شود. حق طبیعی تیم های دولتی است که از امکانات دولت بهره مند شوند. اگر فوتبال ما حرفه ای است، باید هزینه ی حق پخش بگیرند. در این صورت خیلی از مشکلات تیم ها حل می شود.
 امین منوچهری در گفتگو با راسخون: مشکلات گریبان گیر پارس جم نشود، می درخشیم/نام مجیدی با استقلال عجین شده است
مهاجم جدید پارس جنوبی جم افزود: به غیر از سپاهان، استقلال، پرسپولیس، تراکتور و شهر خودرو بقیه ی تیم ها قدرت ذهنی و توان رقابت برای قهرمانی را ندارند. قدرت مقابله با این تیم ها را بقیه ندارند تا بخواهند شگفتی ساز شوند. نفت آبادان و مسجد سلیمان خیلی خوب نتیجه گرفته اند اما خودشان هم از لحاظ ذهنی باور ندارند که جزو 4 تیم اول باشند. مشکلات مالی به تیم ها ضربه می زند. تجربه ی این مشکلات را با تمام وجود دارم و لمس کردم. نمی شود همه را جمع کرد.
 
امین منوچهری که سابقه ی بازی در استقلال را دارد، در خصوص وضعیت فعلی آبی پوشان با مجیدی گفت: امیدوارم که مجیدی با استقلال نتیجه بگیرد. فرهاد مجیدی اسمش با استقلال عجین شده است. کمتر استقلالی است که دوست نداشته باشد این تیم با آقا فرهاد نتیجه بگیرد. امیدوارم سالهای سال او در تیم بماند. استقلال و پرسپولیس به اسطوره های خود نیاز دارند و نباید یکی یکی با نتایج بد از بین بروند. وقتی لورانت از سایپا رفت، باعلی دایی که بازی می کرد، تیم نتیجه گرفت و قهرمان شدیم. آن تیم شکل گرفته بود و متحد و هماهنگ بود و همه دوست داشتند نتیجه بگیرد. نام بزرگی مثل علی دایی ادامه ی کار لورانت را سرمربی شد و تیم به قهرمانی رسید. حالا فکر کنم فرهاد مجیدی هم اسم بزرگی دارد و آن قدر باهوش است که با تغییرات کم در تیم، به موفقیت برسد. بچه های تیم هم قسم شده اند تا نتیجه بگیرند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.