سرپرست معاونت ورزش قهرمانی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا با نگاه سیاسی کارشان را از قبل انجام داده بودند

سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ماجرای میزبانی فقط در مورد مسائل باشگاهی مطرح شده است و اگر به بحث ملی کشیده شود، ما از این موضوع جلوگیری خواهیم کرد.
دوشنبه، 30 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کنفدراسیون فوتبال آسیا با نگاه سیاسی کارشان را از قبل انجام داده بودند
به گزارش راسخون، «مهدی علی‌نژاد» این اظهارات را روز دوشنبه در حاشیه چهل و هفتمین مجمع کمیته ملی المپیک به خبرنگاران گفت و افزود: اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا با نگاه سیاسی کارشان را از قبل انجام داده بودند که پشت این مسائل آمریکا، رژیم صهیونیستی و بعضی از دولت‌های منطقه هستند.

وی گفت: اما نامه‌های متعددی به ای.اف.سی و فیفا نوشتیم، وزیر ورزش هم با شیخ سلمان آل خلیفه صحبت کرد و در عین حال از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده شده است.

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی معتقد است: ما نمی‌توانیم حق هواداری را سلب کنیم و نمی‌شود این حق را از مردم بگیریم. از طرف دیگر ورزشکار ما با تیمش مرتب در سفر باشد و در واقع از قبل بازنده باشد. این تصمیم جمعی ما، مردم و جوانان  باعث ایجاد اجماعی ملی شد. این مردم باعث شدند تا زیر بار ذلت نرویم و در واقع نمی‌پذیریم حرف زور را قبول کنیم.

علی نژاد اظهارداشت: بدیهی است که آنها روی تصمیم خود بمانند ولی ما هم روی موضع خودمان هستیم. حضور نیافتن باشگاه‌های ما آسیب جدی به کیفیت مسابقات وارد می‌کند و  ای.اف.سی در این زمینه هزینه‌هایی را متحمل خواهد شد که خودش عامل محسوب می‌شود. این بازی سیاسی است و AFC باید به آن پایان بدهد.

وی درباره اینکه بسیاری از کشورها برای حضور نیافتن تیم‌های ملی کشورشان به ایران در حال مکاتبه هستند، تصریح کرد: این موضوع را تائید نمی‌کنم زیرا  این موضوع فقط برای بازی‌های باشگاهی بوده است. اکنون درباره مسایل باشگاهی بحث شده و اگر به بحث ملی کشیده شود، ما از این موضوع جلوگیری خواهیم کرد.

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش در خصوص اعتراض علی رضا دبیر رییس فدراسیون به بودجه این فدراسیون افزود: این اعتراض درباره کمیته ملی المپیک بوده است. ما به فدراسیون‌های المپیکی ۸۰ درصد بودجه را پرداخت کردیم و فکر می‌کنم برای فدراسیون کشتی نزدیک به ۹.۵ میلیارد تومان واریز کردیم که عدد قابل توجهی است. طی روزهای آتی نیز مبالغی را به فدراسیون‌ها پرداخت خواهیم کرد.


منبع: خبرگزاری ایرنا


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.