وقوق زلزله ۴.۵ ریشتری در ‌گیلان/ زلزله تلفات جانی نداشت

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با بیان اینکه زلزله استان گیلان هیچ تلفات جانی نداشته است، گفت: درصورت تشخیص مدیریت بحران این استان از فردا با بالگرد به مردم روستاهای درگیر با برف کمک رسانی می‌کنیم.
چهارشنبه، 23 بهمن 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
وقوق زلزله ۴.۵ ریشتری در ‌گیلان/ زلزله تلفات جانی نداشت
به گزارش راسخون، زلزله‌ای به‌بزرگی 4.5 ریشتر در عمق 18کیلومتری زمین، دقایقی پیش منطقه احمدسرگوراب از توابع شهرستان شفت در استان گیلان را لرزاند.
این زلزله که در ساعت 14:23:46 اتفاق افتاد احمدسرگوراب استان گیلان را لرزاند.

رضا اسلامی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان در این زمینه گفت: هنوز خبری در مورد خسارات احتمالی این زمین‌لرزه گزارش نشده است.

حامد سجادی معاون عملیات سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره میزان خسارات زلزله امروز عصر در استان گیلان، اظهار داشت: 3 تیم ارزیاب به مناطق زلزله‌زده اعزام شده و هنوز گزارشی درباره میزان خسارات نرسیده، اما قطعا هیچ تلفات جانی نداشته‌ایم.

وی درباره امداد رسانی به مردم روستاهای درگیر در برف در استان گیلان، بیان داشت: بخش عمده جاده گیلان بازگشایی شده و اگر مدیریت بحران استانداری گیلان تشخیص دهد که نیاز است به برخی از روستاهای این استان که در برف و کولاک درگیر هستند از طریق بالگرد کمک‌های غذایی برسانیم، ما از فردا با بالگرد این کار را انجام می‌دهیم.


منبع:
1. خبرگزاری تسنیم
2. خبرگزاری فارس


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.