76 درصد حوادث مهمِ دنیا در ایران رخ می‌دهد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور زلزله را از مهم‌ترین حوادث طبیعی قابل وقوع در کشور ذکر کرد و گفت: از ۴۶ حادثه مهمی که در دنیا رخ می‌دهد ۳۵ حادثه در کشور ایران روی می‌دهد.
چهارشنبه، 8 اسفند 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
76 درصد حوادث مهمِ دنیا در ایران رخ می‌دهد
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور زلزله را از مهم‌ترین حوادث طبیعی قابل وقوع در کشور ذکر کرد و گفت: از ۴۶ حادثه مهمی که در دنیا رخ می‌دهد ۳۵ حادثه در کشور ایران روی می‌دهد.

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیل نجار ظهر امروز در آیین تجلیل از برترین‌های مدیریت بحران خراسان‌جنوبی، با اشاره به ارزش و اهمیت کار در بحران‌ها، اظهار داشت: هر کسی وارد معرکه بحران می‌شود انسان برتر و کسی که جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهد تا جان انسان دیگری را حفظ کند، برترین است.

وی کشور ایران را از جمله کشورهای پرحادثه دانست و تبیین کرد: از 46 حادثه مهمی که در دنیا رخ می‌دهد 35 حادثه در کشور ایران روی می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به وقوع زلزله‌های بالای هفت ریشتر طی هر 10 سال در کشور، بیان داشت: همواره باید آماده باشیم و این آمادگی را در تمام عرصه‌ها ارتقا دهیم.

نجار زلزله را از مهم‌ترین حوادث طبیعی قابل وقوع در کشور ذکر کرد و با اشاره به وحدت و انسجام بین نیروهای امدادی خراسان‌جنوبی، تصریح کرد: وحدت و انسجامی که بین نیروهای امدادی این استان وجود دارد بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه جایگاه کار امداد و نجات به‌گونه‌ای است که اگر یک نفر را نجات دهند همه بشریت را نجات داده‌اند، اضافه کرد: انسان باید بزرگی روح پیدا کند تا بتواند به نقطه‌ای برسد که جانش را برای انسان دیگری فدا کند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به انتخاب برترین‌های مدیریت بحران در خراسان‌جنوبی، گفت: زیبایی و عظمت کار امداد و نجات قابل وصف نیست چرا که این افراد با ریسک بالا و تحمل خطر زیاد افراد را به سلامت از معرکه خطر بیرون می‌آورند.

گفتنی است در این مراسم 19 نفر از برترین‌های مدیریت بحران خراسان‌جنوبی با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  تجلیل شدند.




 

مطالب مرتبط
احتمال تعطیلی برخی مراکز نگه‌داری از معلولان و سالمندان در سال ۹۸
خبر سربازی در بنگاه‌های اقتصادی حقیقت دارد؟
لایحه برابری دیه زن و مرد به دولت ارائه شد / 3.5 میلیون زن سرپرست خانوار شغل می خواهند



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.