در گل گهر به آقای گلی فکر می کنم

شاکری در گفتگو با راسخون: جدایی ام از شهرخودرو ربطی به رفتن گل محمدی نداشت/به استقلال هم گل می زنم

مهاجم جدید و گلزن گل گهر سیرجان با بیان اینکه جدایی ام از شهرخودرو ربطی به رفتن گل محمدی نداشت، گفت: دوست دارم به استقلال گل بزنم تا روند خوب خود و هم تیمم ادامه پیدا کند.
سه‌شنبه، 6 اسفند 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
شاکری در گفتگو با راسخون: جدایی ام از شهرخودرو ربطی به رفتن گل محمدی نداشت/به استقلال هم گل می زنم
یونس شاکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به روند امیدبخش تیم پائین نشین گل گهرسیرجان اظهار داشت: تیم ما شرایط سختی دارد. علی رغم اینکه خیلی خوب بازی می کردیم اما نتیجه حاصل نمی شد. خدا را شکر در مقابل نفت آبادان توانستیم 3 امتیاز خیلی حساس را بگیریم. همیشه بازی کردن در آبادان جلوی هواداران خونگرمشان واقعا سخت است. آنها 3 بازی پیاپی را باخته بودند و نمی خواستند این بازی را ببازند. تا دقایق آخر هم پا به پا پیش آمدند اما خدا کمک کرد توانستیم با دست پر از این میدان دشوار خارج شویم.
 
وی افزود: قبل از بازی با بازیکنان نفت آبادان که صحبت می کردیم، می گفتند راحت شما را می بریم. در آبادان تمام مدعیان به نفت باختند. سپاهان 4 گل از این تیم خورد. تراکتور به آنها باخت. فقط پرسپولیس به سختی یک بر صفر برنده شده بود. در آن شرایط سخت به این 3 امتیاز نیاز داشتیم وگرفتیم. حالا که تیم ما روی روند برد افتاده، دیگر تیم های پائین جدول هم در حال امتیاز گرفتن هستند. هر بازی برای ما حکم فینال دارد. الان هم آماده ایم تا مقابل استقلال نمایش خوبی داشته باشیم و در خانه 3 امتیاز را حفظ کنیم.
 
مهاجم گلزن گل گهرسیرجان که جزو خریدهای تعطیلات زمستانی این تیم به شمار می رود، تصریح کرد: در نیم فصل دوم تیم ها خودشان را تقویت کرده اند و با خرید بازیکنان خوب توانسته اند شرایط را تغییر دهند. ما کاری به دیگر تیم ها نداریم و دنبال موفقیت گل گهر هستیم تا تیم از خطر سقوط رها شود. ما اگر بدشانسی نمی آوردیم الان خیلی بالاتر بودیم. 3 بازی قبل هم عالی بودیم اما با بدشانسی 3 امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. مطمئن باشید که این امتیازگرفتن خود را ادامه می دهیم و بالاتر می رویم. ما اصلا به سقوط فکر نمی کنیم. شرایط تیم خوب است و همه یکدل شده اند.
 
یونس شاکری که در نیم فصل دوم از شهرخودرو به گل گهر پیوست و حضور در تیم پائین جدولی را به وسوسه ی حضور در لیگ قهرمانان آسیا ترجیح داد، گفت: این چالشی است در زندگی. 7 سال در شهر خودرو بازی کردم و شاید قدیمی ترین بازیکن این تیم بودم. اما روز آخری که با یحیی گل محمدی صحبت کردم، به من گفت که اگر مهاجم بگیرم می توانی بروی. من نیز هیچ مشکلی نداشتم. خیلی ها می گویند به خاطر پول از شهرخودرو جدا شدم در حالی که این واقعیت ندارد. پیشنهاد از تیم بالاجدولی هم داشتم اما با دل و جان گل گهر را انتخاب کردم.
 
وی خاطرنشان کرد: خدا را شکر شرایطم طوری شد که در 4 بازی برای گل گهر توانستم 4 گل بزنم در حالی که در شهر خودرو یک نیم فصل فقط 3 گل زده بودم. وقتی داشتم با گل محمدی برای جدایی حرف می زدم، نمی دانستم که او از شهرخودرو به پرسپولیس می رود. چون او روز آخر جدا شد و اصلا ربطی به رفتن یحیی نداشت.
 
مهاجم جدید گل گهر افزود: تیم ما با اینکه در نیم فصل دوم بازیکنان زیادی به خدمت گرفت اما می بینید که خیلی زود کادر فنی این مجموعه را به هماهنگی رسانده است. اگر هماهنگ نمی شدیم که این قدر در هر بازی موقعیت گل ایجاد نمی کردیم. گل گهر در نیم فصل اول 6 گل زده بود که 2 گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است اما در نیم فصل دوم در 4 بازی ما 5 گل زدیم. این آمار امیدوار کننده است و به خاطر این روند مدیون زحمات کادر فنی هستیم. امیدوارم در ادامه ی راه بهتر و بهتر شویم.
 
یونس شاکری  در خصوص اینکه آیا به آقای گلی لیگ برتر هم فکر می کند؟ گفت: لطف خدا بود که توانستم خودم را در گل گهر نشان دهم. این تیم چون از جناحین سانتر زیادی انجام می دهد، توانستم از قدرت سرزنی استفاده کنم و 3 گل از 4 گل را با سر به ثمر برسانم. قبل از آمدن به گل گهر به آقای گلی فکر نمی کردم اما الان با این شرایطی که هم تیم ما دارد و هم من، چرا که نه. حتما دنبال آقای گلی هم هستم.
 
وی با اشاره به بازی با استقلال افزود: تیم ما در 4 بازی توانسته 6 امتیاز بگیرد در حالی که اگر خوش شانس بودیم باید حداقل 10 امتیاز می گرفتیم. دنبال این هستیم که این روند را در بازی با استقلال هم ادامه دهیم. همه می دانند که بازی با تیم های پایتخت حساسیت خاص خود را دارد و بازیکنان با انگیزه ی مضاعف مقابل این دو تیم قرار می گیرند. بازی در سیرجان است و امیدوارم هواداران برای ما سنگ تمام بگذارند تا استقلال را شکست دهیم. البته آنها تیم قدرتمندی هستند و قابل احترام. نباید مقابل آنها اشتباه کنیم. همه ی مهاجمان دوست دارند در بازی های پخش مستقیم گل بزنند و من نیز دوست دارم به استقلال گل بزنم تا هم تیمم نتیجه بگیرد و هم روند خودم را ادامه دهم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.