علل تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال از زبان عضو هیات رییسه/ در عدم تایید صلاحیت نامزدهای ریاست ابهام وجود داشت

عضو هیات رییسه فدراسیون گفت: امیدوارم مسیر اصلاح اساسنامه در آرامش و با همراهی آحاد جامعه فوتبال پیش برود‌‌.
جمعه، 23 اسفند 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
علل تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال از زبان عضو هیات رییسه/ در عدم تایید صلاحیت نامزدهای ریاست ابهام وجود داشت
به گزارش راسخون، عبدالکاظم طالقانی درباره عدم برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: فدراسیون همه برنامه های مربوط به برگزاری انتخابات را مطابق برنامه انجام داده بود؛ حتی تا چند روز قبل جلسات LOC مربوط به انتخابات هم برگزار می شد. همه چیز برای برپایی انتخابات مهیا بود‌.

وی ادامه داد: در زمینه برگزاری انتخابات و اینکه فیفا مجوز بدهد تا پس از برگزاری مجمع انتخاباتی، اصلاح اساسنامه به تعویق بیفتد هم فدراسیون تا آخرین لحظه پیگیری خود را انجام داد. با این وجود فیفا تاکید داشت که مباحث می بایست پس از اصلاحات اساسنامه وارد فاز مجمع شود. فدراسیون تا آخرین لحظه ایستادگی و تلاش کرد؛ حتی چهارشنبه شب هم امیدوار بودیم پاسخ مثبت بیاید اما این اتفاق رخ نداد و طبعا برگزاری انتخابات در این شرایط به تعویق افتاد.

طالقانی عنوان کرد: نکته مهم دیگر اینکه تا روز پنجشنبه که خبر عدم برگزاری مجمع اعلام شد، وزارت ورزش و جوانان تایید صلاحیت ها را اعلام نکرده بود. فرض کنیم قرار بود انتخابات برگزار شود و برای مثال روز شنبه تایید صلاحیت ها اعلام می شد که یکشنبه انتخاباتش برگزار شود! چطور ممکن است تا ۴۸ ساعت مانده به انتخابات تایید صلاحیت ها از سوی وزارت ورزش ارسال نشده باشد؟

وی ادامه داد: وقتی فیفا به رغم همه تلاش های فدراسیون با برگزاری انتخابات مخالفت می کند، چطور ممکن است جمعه شب در فاصله یک روز تا انتخابات با برگزاری آن موافقت کند؟ اصلا فرض محال که با جمعه شب موافقت می شد، بیش از ۵۰ عضو مجمع که می بایست به تهران می آمدند در شرایط موجود چگونه می توانستند بلیط تهیه کنند؟ از آن مهم تر این چه انتخاباتی است که کاندیداهای تایید صلاحیت شده اش ۱۵ ساعت قبل از انتخابات معرفی می شدند؟کاندیداها چطور می توانستد در این ضیق زمانی با اعضای مجمع برنامه هایشان را در میان بگذارند؟

طالقانی تصریح کرد: هیات رییسه فدراسیون ۴ سال به رغم همه جوسازی هایی که برخی به عمد انجام دادند و علیه فوتبال ملی ایستادند، در کنار هم برای موفقیت فوتبال تلاش کرد. در جلسات اخیر هم تلاش گسترده ای برای انجام انتخابات در موعد زمانی مقرر شد. همین هیات رییسه موافقت کرد انتخابات از ۱۸ اردیبهشت ۹۹ به اسفند ۹۸ منتقل شود. امیدوارم فرآیندی که در موضوع اصلاح اساسنامه در این فدراسیون وجود داشت، در آینده هم با آرامش و همراهی آحاد جامعه فوتبال پیش برود و به زودی خبرهای مرتبط اطلاع رسانی می شود.


منبع: فارس


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما