راهنمای عمل شبکه اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی برای آموزش به استان‌ها ابلاغ شد

معاونت آموزش ابتدایی راهنمای عمل شبکه اجتماعی دانش‌آموزان برای آموزش(شاد) را به استان‌های سراسرکشور ابلاغ کرد.
دوشنبه، 11 فروردين 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
راهنمای عمل شبکه اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی برای آموزش به استان‌ها ابلاغ شد
به گزارش راسخون، با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه وزارت بهداشت مبنی بر قرنطینه در خانه و به حداقل رساندن رفت‌وآمدها جهت حفظ سلامتی افراد، وزارت آموزش و پرورش اقدام به راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی شاد کرده تا مربیان پیش دبستانی،آموزگاران و دبیران بتوانند از طریق کلاس‌های مجازی، نوآموزان، دانش‌آموزان و هنرآموزان را در سراسر کشور آموزش دهند.

وزارت آموزش و پرورش در یک اقدام نوین سعی کرده است با ایجاد یک رابط کاربری نرم افزاری به نام «بات» ارتباط بین سامانه سناد که پایگاه داده اطلاعات مدارس، دانش آموزان، کلاس‌ها و معلمان است با پیام رسان‌های داخلی را فراهم کند و آموزش‌ها در فضای مجازی را ساماندهی کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکر است انتخاب پیام رسان به مدیر مدرسه که در فضای واقعی مدرسه در خط مقدم فرآیند آموزش قرار داشت، واگذار شده است و مدیر مدرسه باید تلاش کند در این شرایط بحرانی انتخابی مبتنی بر توانایی‌ها و شناخت خود از پیام رسان‌ها را داشته باشد.

در همین راستا معاونت آموزش ابتدایی راهنمای عمل شبکه اجتماعی دانش‌آموزان برای آموزش(شاد) ویژه دانش‌آموزان، معلمان، اولیا و مدیران (در دوره پیش‌دبستان و دوره اول و دوم ابتدایی) را ابلاغ  کرد.


منبع: ایسنا


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.