کرونا به تیم من آسیب زد

اشجاری در گفتگو با راسخون:برگزاری مسابقات لیگ عادلانه ترین تصمیم است/سپاهان می تواند اختلاف با پرسپولیس را کم کند

بازیکن سابق استقلال با بیان اینکه برگزاری مسابقات لیگ عادلانه ترین تصمیم است، گفت: حس می کنم سپاهان بتواند 10 امتیاز اختلاف با پرسپولیس را جبران کند.
شنبه، 16 فروردين 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
اشجاری در گفتگو با راسخون:برگزاری مسابقات لیگ عادلانه ترین تصمیم است/سپاهان می تواند اختلاف با پرسپولیس را کم کند
حسن اشجاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به بلاتکلیفی مسابقات فوتبال به دلیل کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه گیلان یکی از استان هایی است که خیلی با این ویروس درگیر است، باید خیلی از خود مراقبت کنیم. به شخصه خیلی از دوستان واطرافیانم را از دست دادم. از مردم می خواهم که واقعا این مسئله را جدی بگیرند اما انگار برای بعضی ها جا نیفتاده است و شوخی می گیرند. می بینید که تمام دنیا را تعطیل کرده اند و رفت و آمد به حداقل رسیده است. من نیز تمام این مدت در خانه بودم و فق برای کار ضروری بیرون رفتم.
 
وی افزود: کلیپی هم که برای کمپین "فوتبال 1-کرونا صفر" در داخل ماشین گرفته بودم، عازم آستارا بودم تا برای گرفتن طلب بازیکنانم به دیدار شهردار بروم. دوستان از واقعیت قضیه اطلاعی نداشتند و فکر کردند که در حال تفریح آن کلیپ را گرفتم! دنبال حق و حقوق بازیکنانم بودم و هیچ آدم عاقلی در این وضعیت بحرانی به گشت و گذار نمی رود.
 
سرمربی تیم دسته دومی شهرداری آستارا و بازیکن سابق استقلال تصریح کرد: ما 4 بازی داخل خانه داریم و شانس اول صعود هستیم. ما با تیم های میانه به پائین جدول بازی داریم در حالی که دیگر مدعیان با هم بازی دارند. نیم فصل دوم 7 بازی کردیم و هیچ باختی نداشتیم. 15 امتیاز از 7 بازی گرفتیم. روند صعودی تیم ما با این ویروس گرفته شد. کار ما سخت شد و تیمی که تمرین نمی کند و بازیکنانی که حرفه ای زندگی نمی کنند، جمع کردنشان دشوار است. الان 2 ماه است که تمرین نداشتیم و ادامه ی کار سخت است. کرونا آسیب بدی به تیم ما زد.
 
حسن اشجاری گفت: از روزی که بازیکنانم رفتند، به آنها برنامه دادم تا هر 4 روز تمرین یک روز استراحت کنند و فعالیت خود را از طریق واتس آپ برای ما می فرستند. بازیکنانم را زیر نظر دارم اما هرچقدر تمرین انفرادی کنیم، به پای تمرین تیمی نمی رسد. فعلا مجبوریم که این طور پیش برویم. امیدوارم هرچه زودتر این مسئله و بلاتکلیفی رفع شود. امیدوارم هر اتفاقی که می افتد، تصمیم درستی در مورد تیم ها بگیرند.
 
وی افزود: یکسری دوستان تزهایی دادند که 2 تیم اول صعود کند و 2 تیم آخر سقوط؛ در حالی که اصلا این انصاف نیست. در گروه ما 4 تیم صددرصد شانس صعود دارند. نمی توانید بگوئید که کدام تیم ها صعود کنند. وقتی روی کاغذ شانس برای خیلی تیم ها وجود دارد، نباید نادیده بگیرند. غیر از برگزاری مسابقات هر تصمیمی که گرفته شود، ناعادلانه و به ضرر تیم هاست.
 
بازیکن سابق استقلال در خصوص اینکه آیا در صورت تعطیلی لیگ برتر باید پرسپولیس را قهرمان معرفی کنند؟ تصریح کرد: این غیر منطقی است که چون 10 امتیاز جلو هستند، قهرمان شوند. سالی که سپاهان بودم، استقلال 9 امتیاز از ما جلو بود، یک هفته به آخر لیگ اختلاف را جبران کردیم و بازی آخر را بردیم و با 3 امتیاز اختلاف قهرمان شدیم. این که قبول نیست و فتبال را نمی شود پیش بینی کرد. همین طوری که وزیر، فدراسیون و آسمان و زمین دارند از پرسپولیس حمایت می کنند، می خواهند جام لیگ نوزدهم را هم به آنها بدهند؟
 
حسن اشجاری در ادامه ی صحبت های خود با رد مهندسی لیگ برتر گفت: این مسئله را قبول ندارم و نمی شود گفت که مهندسی کنند تا تیمی قهرمان شود. ولی سمت وسوی جریان ها طوری است که همه فکر می کنند انگار خبرهایی است. اتفاقی که برای بازی سپاهان و پرسپولیس افتاد، فکر می کنم اگر پرسپولیسی ها کمی نرمش نشان می دادند، بازی برگزار می شد! حالا پیروانی آن الم شنگه را بپا کرد و ورزشگاه را ترک کردند، می توانستند بمانند و بازی کنند! بازی جام حذفی با داماش چرا این اتفاق نیفتاد.
 
وی ادامه داد: خصوصی نشدن سرخابی ها به ضرر وزارت است. یک وزیر می آید گرایش آبی دارد، پرسپولیسی ها معترضند. یک وزیر گرایش به قرمز دارد و استقلالی ها شاکی می شوند. باید هرچه سریع تر تیم ها را خصوصی سازی کنند تا این شبهه ها از بین برود. اگر هم وزارت می خواهد تیم داری کند باید عدالت را رعایت کند. البته وقتی فدراسیون فوتبال ما یک اساسنامه ندارد، در فوتبال دنبال چه می گردیم؟
 
بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تصریح کرد: در بلبشوی کرونا اتفاقات بازی ما(شهرداری آستارا) با خیبر خرم آباد گم شد. اما دوستان بدانند که ما هم فیلم داریم و هم عکس. چه فحش هایی که به ما داده نشد. چه کارهایی که با ما نکردند. یادشان باشد که نه من و نه مردم و تیم شهرداری آستارا، رفتارها و تهدیدهای لیدرهای خیبر خرم آباد را فراموش نمی کنیم. قبل و بعد از بازی تهدید و فحاشی می کردند. هیچ نظارتی نیست. چیزهایی در لیگ دو و سه دیدم که باورتان نمی شود.
 
حسن اشجاری در پایان با بیان اینکه سپاهان می تواند رقیب جدی پرسپولیس در راه قهرمانی باشد، گفت: معتقدم اگر بازی های لیگ ادامه پیدا کند، بدون تماشاگر خواهد بود. هرچند ورزش به خصوص فوتبال بدون هوادار مثل تمرین است و روح ندارد اما مجبورند به خاطر سلامت تماشاگران این مسائل را اعمال کنند. به نظرم از رفتن استراماچونی و آن بلبشو، پرسپولیس بیشترین سود را برد. با این همه شانس سپاهان را بیشتر از پرسپولیس می دانم. اگر استراماچونی می ماند، استقلال شانس بالایی داشت. درست است که پرسپولیس با تیم های نیمه ی پائین جدول بازی دارد اما آسان نیست. حس می کنم سپاهان بتواند این اختلاف را جبران کند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.