هیچ تیمی از داوری ها راضی نیست

رحمانی در گفتگو با راسخون:پرسپولیس سال های بعد هم مدعی است/تیم ها آرزوی داشتن بازیکنان پیکان را دارند

هافبک پیکان با بیان اینکه اگر پرسپولیسی ها خودشان کار را خراب نکنند، سال های آینده هم مدعی اول خواهند بود، گفت: تیم ما بازیکنان خوبی دارد و حیف است با این شرایط سقوط کند.
يکشنبه، 7 ارديبهشت 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
رحمانی در گفتگو با راسخون:پرسپولیس سال های بعد هم مدعی است/تیم ها آرزوی داشتن بازیکنان پیکان را دارند
ماهان رحمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به اتفاقات ورزشی سال 98 اظهار داشت: اتفاقات کلی سال گذشته اصلا برای جامعه خوب نبود. سال با سیل و زلزله شروع شد و با کرونا ادامه پیدا کرد. وقتی حال مردم خوب نباشد، حال ما هم خوب نیست. امیدوارم همه سالم بمانند و بتوانند دوباره به شرایط عادی برگردند. این ویروس باعث شد تا قدر خیلی از چیزها به خصوص سلامتی را بیشتر بدانیم. انشالله سال جدید بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم و مردم ما هم بعد از یک سال سخت، روزهای خوبی را تجربه کنیم.
 
وی افزود: اگر بخواهیم روی سال گذشته دقیق شویم، برای ورزش هم خوب نبود. در اکثر بازی های مهم بین المللی تیم های ملی نتایج را واگذار کردند. باشگاه های ما در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج ضعیفی گرفتند. لیگ برتر ما اصلا شرایط خوبی نداشت. مدام لیگ با وقفه روبرو شد. در شروع لیگ هم با تاخیر روبرو شدیم و 45 روز دیرتر بازی ها آغاز شد. همه ی این مسائل به بی برنامگی و شلختگی برمی گردد. الان 19 دوره از لیگ برتر فوتبال می گذرد اما گاهی اوقات مشکلاتی می بینیم که اصلا در لیگ های آماتور هم اتفاق نمی افتد. باید هرسال باتجربه تر شویم و مشکلات قبلی را دیگر تکرار نکنیم.
 
هافبک خلاق پیکان با اشاره به نتایج ضعیف این تیم تصریح کرد: واقعا نمی دانم چه بگویم. تیم را اول فصل برای کسب سهمیه ی آسیایی بسته بودند. اگر دقت کنید در هر پست ما یکی دو بازیکن خیلی خوب داریم که همه ی تیم ها آرزوی داشتن آنها را دارند. اتفاقات و اشتباهاتی رخ داد که تیم به پائین جدول رسید. تمام بازی های ما را نگاه کنید واقعا این طور نبوده که شایسته ی این نتایج باشیم. برخی بازی ها واقعا حق ما شکست نبود. اما گاهی نمی شود. کادر جدید و در راس آن عبدالله ویسی تلاش می کند تا تیم در جدول حفظ شود. در این چند بازی هم خوب فوتبال کردیم اما نتایج خوبی نگرفتیم. کادر فنی به ما برنامه داده است و انفرادی تمرین داریم.
 
ماهان رحمانی گفت: تیم ما در منطقه ی خطر قرار دارد و این باعث شده تا بازیکنان ما کمی استرس گرفته اند. امیدوارم در ادامه ی لیگ بتوانیم به بازی ها برگردیم. مطمئنم این قدر تیم ما خوب هست که بتوانیم در لیگ بمانیم. اگر لیگ ادامه پیدا کند، می توانیم در 9 بازی باقی مانده خوب کار کنیم و حتی به نیمه های جدول برسیم. تیم ما امکانات خوب، زمین خوب، استخر و وضعیت مالی خوبی دارد و حیف است سقوط کند.
 
وی در خصوص مهندسی لیگ فوتبال خاطرنشان کرد: در فوتبال اشتباهات داوری همیشه برای همه ی تیم ها وجود دارد. تیم هایی مثل سایپا و پیکان که طرفدار ندارند، اشتباهات علیه آنها دیده نمی شود اما چون رسانه ها روی آن تیم های پرطرفدار زوم هستند، این حرف ها را می زنند. اشتباهات داوری برای همه ی تیم ها امسال زیاد بوده است. اما مهندسی را قبول ندارم. هیچ تیمی از وضعیت داوری لیگ نوزدهم راضی نبوده و نیست.
 
هافبک تیم فوتبال پیکان افزود: به پرسپولیسی ها حق می دهم و حرف آنها منطقی است که از این حرف ها ناراحت شوند. در چند سال گذشته آنها تیم قدرتمندی تشکیل دادند. ثبات آنها باعث شده تا نتیجه بگیرند. پرسپولیس بهترین تیم دهه ی اخیر لیگ برتر بوده است. اکثر بازیکنانش حفظ شده اند و هرساله هم 2، 3 بازیکن خوب خریده اند. در 3، 4 سال اخیر هم مدعی بوده اند و قهرمان شدند. امسال نیز با اقتدار صدرنشین هستند و با قهرمان شدن فاصله ای ندارند. تیم های دیگر را نگاه کنید ثبات پرسپولیس را نداشته اند.
 
ماهان رحمانی گفت: برانکو تیمی را ساخته که دارای سیستم شده است. هرکسی بیاید، می تواند با این تیم خوب نتیجه بگیرد. اگر پرسپولیسی ها و مدیریت این تیم خودشان خراب نکنند، تا چند سال دیگر هم مدعی خواهند ماند. برانکو تیم فوق العاده و یکدستی درست کرده است. البته فراموش نشود که پرسپولیس تیم بزرگی است و کار کردن در آن سخت است. مربیان دیگر هم باید تلاش کنند. حواشی زیاد را باید کنترل کنند. اما برانکو پایه ی قشنگی در این تیم گذاشته است.
 
وی افزود: پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است. درست است 9 بازی و 27 امتیاز باقی مانده است اما بعید می دانم تیمی بتواند این اختلاف را جبران کند. اختلاف خوب آنها با رقبا حاشیه امنیت ایجاد کرده است. بزرگترین برگ برنده ی آنها این است که بازی مستقیم خود را با رقبا برده اند. البته بازی با تیم های پائین جدولی راحت نیست. امتیاز گرفتن در این هفته ها دشوار است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.