برای فصل بعد تصمیم خوبی می گیرم

شیخ ویسی در گفتگو با راسخون: علیه جلالی کودتا نکرده بودیم/می توانستیم سهمیه آسیا بگیریم

دروازه بان تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه در تیم علیه مجید جلالی کودتا نکرده بودیم، گفت: اگر تیم با بدشانسی روبرو نمی شد واقعا بازیکنان خیلی خوبی داشتیم که می توانستیم سهیمه آسیایی بگیریم.
يکشنبه، 8 ارديبهشت 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
شیخ ویسی در گفتگو با راسخون: علیه جلالی کودتا نکرده بودیم/می توانستیم سهمیه آسیا بگیریم
دروازه بان تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه در تیم علیه مجید جلالی کودتا نکرده بودیم، گفت: اگر تیم با بدشانسی روبرو نمی شد واقعا بازیکنان خیلی خوبی داشتیم که می توانستیم سهیمه آسیایی بگیریم.
 
وحید شیخ ویسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، در خصوص مسائل مختلف از جمله نتایج ضعیف پیکان در دوران جلالی، عملکرد پرنوسان خود، رسیدن این تیم به نیمه ی اول جدول و مسائل مختلف صحبت کرد که در ادامه می آید:
 
قبل از بازی با پرسپولیس وضعیت پیکان بحرانی بود
اینکه خیلی ها معتقدند تیم ما از بازی با پرسپولیس و شکست در دقایق پایانی شرایط بحرانی پیدا کرد را قبول ندارم. ما قبل از این بازی، مقابل پارس جنوبی، ذوب آهن و تراکتور باخته بودیم. وقتی تیمی نتیجه نگیرد، رفته رفته استرس و بداقبالی هم می آید. متاسفانه تیم ما به رغم بازی های خوب و ایجاد موقعیت گل، به نتیجه نمی رسید و در فاز دفاعی وقتی توپ می آمد به شکل عجیب گل می خوردیم.
 
علیه جلالی هیچ کودتایی رخ نداد
ما فصل را با آقای مجید جلالی شروع کردیم. تیم روند خوبی داشت اما به یک باره نمی دانم چه اتفاقی افتاد که نتوانستیم امتیاز بگیریم. حدود 7، 8 بازی بود که تیم ما خیلی خوب فوتبال بازی می کرد اما دقایقی در زمین انگار تیم همه چیز را فراموش می کرد. دقیقا زمانی که تیم ما در زمین کمی از شرایط خوبش فاصله می گرفت، حریف به ما گل می زد. این شرایط باعث شده بود همه ی بازیکنان و کادر فنی واقعا کلافه شویم. به هرحال اعتبار و آبروی همه در میان بود. اگر آقای جلالی از تیم جدا شد، فقط و فقط با تصمیم باشگاه بود و بازیکنان علیه مربی کودتا نکردند. شما دیدید که در ابتدای حضور آقای فرکی هم تیم بااینکه خوب بازی می کرد اما نتیجه ی مطلوب حاصل نمی شد.
 
فرکی وقتی نفرات را شناخت، تیم بهتر نتیجه گرفت
هر تغییری که در تیم انجام می شود، قرار نیست به یکباره همه چیز عوض شود. مربیگری هم کار زمانبری است. تیم را چون آقای فرکی نبسته بود، زمان می خواست تا بازیکنان را بشناسد. دیدید که چند هفته طول کشید تا تیم به روند نتیجه گیری برسد. به هرحال از وقتی مربیان نسبت به تیم و بازیکنان شناخت لازم را پیدا کردند، تیم در مسیر خوب قرار گرفت. ما هم خوب فوتبال بازی می کنیم و هم خدا را شکر نتیجه را هم بدست می آوریم.
 
می توانستیم سهمیه آسیایی بگیریم
پیکان تیم باشخصیت و خوبی است. در اواخر نیم فصل اول متاسفانه برخی شرایط و مشکلات دست به دست هم داد تا نتوانیم شروع خوب خود را ادامه دهیم و امتیازات زیادی از دست رفت. الان می بینید که امتیازت در جدول لیگ چطور است. ما اگر کمی خوش شانس بودیم واقعا با تیمی که داشتیم می توانستیم جزو تیم هایی باشیم که برای سهمیه تلاش می کردند.از لحاظ بازیکن و تیم توانایی بالایی داشتیم اما دبموقع بدشانسی و برخی مشکلات به سراغ تیم ما آمد.
 
می خواهیم با بهترین رتبه فصل را تمام کنیم
ما از رده های 12، 13 جدول تیم را به رده هشتم بالا کشیدیم. تمام تلاش ما این است تا بتوانیم با بهترین رتبه ی ممکن فصل را تمام کنیم. امتیازات تیم های میانی به هم نزدیک است و با یکی دو برد می توانیم جایگاه خود را بهتر و بهتر کنیم. همه ی توان خود را می گذاریم تا این روند خوب را ادامه دهیم. به هرحال همه ی تیم ها در بازی های آخر تلاش می کنند تا امتیاز ندهند. امتیازگرفتن در آخر فصل خیلی سخت می شود و بازیکنان باید تمام توان خود را بگذارند.
 
مقابل پارس جنوبی نوسان داشتیم
خدا را شکر که پارس جنوبی را توانستیم ببریم. خوب شروع نکردیم و در همان ابتدای بازی متاسفانه یک پنالتی به حریف دادیم و گل خوردیم. بچه ها سریع شرایط را جمع و جور کردند و به بازی برگشتیم. پارس واقعا فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و تیم ما را اذیت کرد. با تلاشی که داشتیم خدا کمک کرد تا بتوانیم دقایق آخر روی یک پنالتی گل بزنیم و 3 امتیاز خوبی را بگیریم.
 
عملکرد پرنوسانم به خاطر شرایط تیم بود
به هرحال در فوتبال همه ی عوامل روی هم تاثیر دارند. وقتی شرایط تیم به هم ریخت یعنی اینکه هیچ کدام ما در حدواندازه ی خود ظاهر نشدیم. اما خدا را شکر که الان همه چیز بهتر شده من نیز سعی می کنم همه ی اشتباهات گذشته را جبران کنم و بتوانم ذره ای در روند مثبت تیم نقش داشته باشم.
 
برای فصل بعد بهترین تصمیم را می گیرم
قراردادم با پیکان در آخر فصل به اتمام می رسد. هنوز 3 بازی تا پایان لیگ داریم و تمام تمرکزم روی نتایج این بازی های باقی مانده است تا انشالله با رتبه ای خوب کار را تمام کنیم. سعی می کنم اگر پیشنهادی به دستم رسید، بهترین تصمیم را برای آینده ی فوتبالی ام بگیرم.
 
قهرمان لیگ بین پرسپولیس و سپاهان مشخص می شود
نتایجی که هفته ی بیست و هفتم اتفاق افتاد، بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس یکی قهرمان می شود که فکر می کنم پرسپولیس شانس بیشتری دارد. امسال واقعا شرایط لیگ جذاب و البته سخت بود. از پائین تا بالای جدول همه ی تیم ها به هم نزدیک بودند. ما با 2 برد به نیمه ی اول جدول رسیدیم. در بالای جدول هم 4 تیم بالایی شانس قهرمانی داشتند اما با نتایج این هفته، استقلال و تراکتورسازی به نظرم ازشرایط قهرمانی دور شدند و شانس کمی دارند اما جنگ گرفتن سهمیه ی آسیایی تا هفته آخر ادامه دارد.
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.