مکان‌های ورزشی استان تهران برای اسکان و پذیرش شهروندان تهرانی باز است

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: با دستور ستاد بحران استانداری تهران و وزیر ورزش تا رفع شرایط احتمالی زلزله در تمامی مجموعه‌های ورزشی استان تهران تا ۴۸ ساعت آینده بر روی شهروندان باز است.
جمعه، 19 ارديبهشت 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مکان‌های ورزشی استان تهران برای اسکان و پذیرش شهروندان تهرانی باز است
به گزارش راسخون، رضا گلمحمدی گفت: با وقوع زلزله در ساعات بامدادی امروز در ۱۱ ورزشگاه روباز پایتخت برای اسکان و پذیرش شهروندان تهرانی باز شد که مراجعان زیادی هم اینک در مجموعه های ورزشی حضور دارند.

وی با بیان اینکه مجموعه های دولتی این نهاد در شهرستان دماوند از صبح امروز پذیرش شهروندان را به نحو مطلوبی انجام می دهند، گفت: تا مادامی که آرامش در این منطقه پس از زلزله حکمفرما شود، خدماتی اسکان و اقامت توسط اداره ورزش و جوانان به شهروندان دماوندی ارائه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران هم اینک مدیران چهار حوزه پایتخت (شمال غرب، شمال شرق، جنوب غرب و جنوب شرق) در حالت آماده باش هستند، افزود: هرگونه تصمیم برای ارائه خدمات  و زمان بیشتر با نظر ستاد مقابله بحران استان تهران انجام خواهد شد.

گلمحمدی ضمن دعوت مردم به آرامش و بی توجهی به شایعات برخی فضاهای مجازی در خصوص زلزله های احتمالی تاکید کرد که هیچ علمی قادر به تشخیص بلایای طبیعی نبوده و امیدوارم آرامش تا چند ساعت آینده در جامعه برقرار شود.

به گفته وی زلزله امروز تهران تا این لحظه هیچ خسارتی به بناهای ورزشی دولتی و خصوصی تهران وارد نکرده است.

زلزله ای بامداد امروز با قدرت ۵.۱ ریشتری در ۷ کیلومتری گسل مشا و ۶ کیلومتری شهر دماوند رخ داد.

منبع: ایرنا


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.