تست بازیکنان گل گهر منفی بود

زنده روح در گفتگو با راسخون: با تعطیل کردن فوتبال کرونا از بین نمی رود/تیم ها دست از بهانه جویی بردارند

هافبک گلزن تیم فوتبال گل گهر سیرجان با بیان اینکه بهتر است تیم ها دست از بهانه جویی بردارند و برای ادامه ی لیگ تلاش کنند، گفت: همه ی مشاغل مشغول فعالیت هستند و با تعطیل کردن فوتبال کرونا از بین نمی رود.
يکشنبه، 11 خرداد 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
زنده روح در گفتگو با راسخون: با تعطیل کردن فوتبال کرونا از بین نمی رود/تیم ها دست از بهانه جویی بردارند
احمد زنده روح در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به شروع تمرینات گروهی تیم گل گهر سیرجان اظهار داشت: ما سعی کردیم، در برهه ای که تمرینات گروهی تعطیل بود و به خاطر کرونا نمی توانستیم کار کنیم، بدنهای خود را با برنامه ای که کادر فنی در اختیار ما قرارداده بود، آماده نگه داریم. شرایط ما خدا را شکر بد نیست و توانستیم به صورت انفرادی آمادگی بدنی خود را حفظ کنیم. چند روزی است که با تیم تمرین گروهی می کنیم.
 
وی افزود: در این مدت 2 ماه و نیمه واقعا دل ما برای حتی تمرینات گروهی تنگ شده بود چه برسد به فوتبال. برای ورزشکار در خانه ماندن و در فضای کوچک تمرین کردن، سخت است. بچه ها هیچ کدام در این مدت اضافه وزن نیاورده اند یا ناآماده نیستند. همه چون با برنامه پیش رفتند، آمادگی خوبی دارند. چیزی که من دیدم با دوسه هفته تمرین شرایط تیمی بهتر می شود ومی توانیم به آمادگی برای ادامه ی لیگ برسیم.
 
هافبک گلزن گل گهر سیرجان تصریح کرد: تیم ما هدف خود را دنبال می کند و می خواهیم در لیگ بمانیم. این بیماری کل دنیا را درگیر کرده است و حالا باید با این شرایط کار کنیم. ما می خواهیم به همان شرایط قبل از تعطیلی برسیم و نتایج خوب خود را ادامه دهیم. فکر می کنم با پتانسیلی که از بازیکنان و تیم سراغ دارم، بتوانیم به همان روند و شادابی قبل برگردیم. البته فکر می کنم کرونا بیشترین ضربه را به تیم ما زد چون می توانستیم با همان کیفیت، امتیازات خوبی جمع کنیم.
 
احمد زنده روح در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری ادامه ی لیگ تصمیم درستی بود؟ گفت: تصمیم ادامه یا عدم برگزاری لیگ دست بازیکن نیست. تصمیمی که گرفته اند، حتما مسئولان بالادستی همه ی موارد را سنجیده اند. فکر می کنم همه باید به این تصمیم احترام بگذارند و تمکین کنند. اگر تصمیم دیگری هم می گرفتند باید اطاعت می کردند. الان که تصمیم بر برگزاری لیگ گرفتند، همه باید دست از بهانه جویی بردارند و تلاش کنند تا بازی ها را به بهترین شکل انجام دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: ما از همان روزی که تمرینات را شروع کرده ایم، به بهترین شکل هم باشگاه، هم کادر پزشکی و فنی و بازیکنان و همه داریم پروتکل های ابلاغی را انجام می دهیم. می دانیم که این شرایط خاص را باید تحمل کرد. امیدوارم همه ی باشگاه ها این موارد را به خوبی رعایت کنند تا فصل به خیر و خوشی تمام شود. ما از زمانی که تست کرونا دادیم، خدا را شکر تست همه ی بازیکنان ما منفی شد و بدون مشکل کنار هم گروهی تمرین می کنیم.
 
هافبک گلزن گل گهرسیرجان افزود: شنیدم که ویروس کرونا ضعیف تر از گذشته شده است. خدا را شکر فعلا که سالم هستیم. واقعیت این است این ویروس تا زمانی که واکسن یا داروی آن ساخته نشود، وجود خواهد داشت. نمی شود گفت که با تعطیل کردن فوتبال از بین می رود. همه ی مشاغل در حال فعالیت هستند و فوتبال هم باید کار خودش را دنبال کند. تصمیمی که گرفته اند، باید تمکین کنیم. ما فوتبالیست هستیم و باید فوتبال بازی کنیم. تنها کاری که باید بکنیم، رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل های درنظر گرفته شده است.
 
احمد زنده روح با بیان اینکه گل گهرسیرجان به سقوط کردن فکر نمی کند، گفت: مجموعه ی خیلی خوبی داریم و همه دنبال این هستیم تا به روند قبل از تعطیلات برسیم. اگر بتوانیم خیلی زود به آن روند گذشته برگردیم، می توانیم خود را در لیگ برتر حفظ کنیم. همه دیدند که نتایج خیلی خوبی گرفتیم و انشالله بازهم آن شرایط را ادامه خواهیم داد. فوتبال بازی لحظه هاست و باید تلاش کنیم تا امتیاز بگیریم. تیم های دیگر هم قطعا تلاش خواهند کرد. امتیازگرفتن در هفته های باقی مانده بسیار دشوار است اما تیم ما از لحاظ فنی در شرایط خوبی قرار دارد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.