احمد زنده روح در گفتگو با راسخون:

گل گهر شخصیت قهرمانی در لیگ برتر را دارد/قسمت نبود پرسپولیس قهرمان آسیا شود

هافبک تیم فوتبال گل گهرسیرجان با بیان اینکه قسمت نبود پرسپولیس قهرمان آسیا شود، گفت: تیم ما با حضور قلعه نویی و بازیکنان باکیفیتی که داریم، شخصیت قهرمانی در لیگ برتر را دارد.
چهارشنبه، 3 دی 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
گل گهر شخصیت قهرمانی در لیگ برتر را دارد/قسمت نبود پرسپولیس قهرمان آسیا شود
احمد زنده روح در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به پیروزی گل گهرسیرجان مقابل شهرخودرو پس از 2 شکست پیاپی در لیگ برتر اظهار داشت: خیلی مهم بود بتوانیم بعد از این که با بدشانسی بازی ها را واگذار کردیم، بتوانیم آن روند خوب خود را دوباره به دست بیاوریم. تمام ذهن و تمرکز ما روی بازی با شهرخودرو بود و خدا را شکر با بازی کم نقص موفق شدیم، هم 3 امتیاز مهمی را بگیریم و هم اینکه بتوانیم دوباره به جایگاه اولی برگردیم. همیشه در فوتبال نمی شود همه ی بازی ها را با 3 امتیاز و کسب برد بیرون آمد. بعضی مواقع پیش می آید که تیم دچار بدشانسی می شود و تیم ما هم واقعا در آن 2 هفته ای که شکست خورد، چنین شرایطی داشت. اما خدا را شکر توانستیم خیلی زود به آن روند پایان بدهیم و دوباره برنده شویم. همه ی بازی ها سخت است و باید بازی به بازی پیش برویم و با تمرکز کامل کار کنیم.
 
به 3 امتیاز مقابل شهرخودرو نیاز داشتیم
وی در مورد تیم شهرخودرو که نتایج سینوسی را دنبال می کند، افزود: ما کاری به این نداریم که حریف چه شرایطی دارد و چه نتایجی گرفته است. فوتبال قابل پیش بینی نیست و دست کم گرفتن حریفان باعث می شود تا غافلگیر شویم. به همین دلیل در همه ی بازی ها دنبال کسب 3 امتیاز هستیم. آنها تیم جوان و خوبی داشتند و مقابل ما هم خوب بازی کردند اما در نهایت ما توانستیم با تمرکز بهتر و استفاده از موقعیت هایی که ایجاد کردیم، به 3 گل برسیم. هیچ تیمی برای باختن بازی نمی کند و تیمی هم از پیش برنده نیست. نمی شود اتفاقاتی که ممکن است در جریان بازی بیافتد را پیش بینی کرد. همه ی ما چون می دانستیم که باید بعد از شکست واکنش خوبی نشان دهیم، می خواستیم که به بهترین نحو و با دست پر از این بازی سخت خارج شویم. تمرکز و تلاش ما جواب داد و توانستیم با بردی خوب بیرون بیاییم. ما به برد نیاز داشتیم و بازی خود را به حریف دیکته کردیم و بردیم.
 
تلاش می کنیم تا منشا آقای گل شود
هافبک تیم فوتبال گل گهرسیرجان با اشاره به گلزنی های پیاپی گادوین منشا، تصریح کرد: خدا را شکر همه داریم تلاش می کنیم تا تیم نتیجه بگیرد و بتوانیم به هدف خود برسیم. امیدوارم بتوانیم در کنار هم مثمرثمر باشیم. گادوین منشا بازیکنی باکیفیت و گلزن است که سال های قبل توانایی اش را نشان داده بود. نمی دانم چه اتفاقاتی در سال های قبل افتاد که نتوانست آن طور که باید گلزنی کند. خدا را شکر امسال در تمرینات پرتلاش ظاهر می شود و در بازی ها هم موقعیت هایی که به دست می آورد، به خوبی استفاده می کند. خیلی خوشحالیم که بازیکنی مثل منشا داریم. هر بازیکنی وظیفه اش را دارد در تیم به خوبی انجام می دهد. منشا هم وظیفه اش گلزنی است و به خوبی دارد این کار را انجام می دهد. بازیکنان باکیفیت خوب دیگری هم در تیم داریم. همه ی بازیکنان ما کیفیت خوبی دارند و دارند زحمت می کشند. امیدوارم منشا هم این روندش را ادامه بدهد و در گلزنی به تیم کمک کند. او مهاجم تیم ماست و دوست داریم که او موفق و آقای گل شود. ما هم تلاش می کنیم که به او در این راه کمک کنیم.
 
گل گهر شخصیت قهرمانی دارد
احمد زنده روح با بیان اینکه گل گهرسیرجان شخصیت قهرمانی در لیگ برتر را دارد، گفت: گل گهر ثابت کرده که تیم باشخصیتی است و می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. سعی می کنیم بازی به بازی پیش برویم. الان حرف زدن از سهمیه ی آسیایی و قهرمانی در لیگ برتر خیلی زود است. باید پیش برویم ببینیم چه اتفاقی می افتد. اما اگر به کادر فنی و بازیکنان ما نگاه کنید، درمی یابید که همه باتجربه اند. قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر است و هدایت تیم ما را برعهده دارد. بازیکنانی داریم که تجربه ی کافی در فوتبال ما را دارند. تیم ما کمی به زمان نیاز دارد تا بتواند آن شخصیت کاملی که برای قهرمانی نیاز است را به دست بیاورد. هدف ما این است بتوانیم نتایجی در خور شان و شخصیت باشگاه بگیریم. گل گهر خدا را شکر شرایط خوبی دارد. باید از مسئولین شرکت گل گهر تشکر کنم که همه جوره حامی تیم ما بودند و هستند. ما امیدواریم با نتایجی که کسب می کنیم به آنها ثابت کنیم که قدردان زحماتشان هستیم.
 گل گهر شخصیت قهرمانی در لیگ برتر را دارد/قسمت نبود پرسپولیس قهرمان آسیا شود
از ذوبی ها نمی ترسیم و دنبال 3 امتیاز هستیم
وی در خصوص بازی با تیم ذوب آهن و اینکه آیا ترسی از رویارویی با این تیم به دلیل احتمال مبتلا شدن به کرونا ندارند؟ خاطرنشان کرد: تمرکز ما روی تیم ذوب آهن است و می خواهیم از این دیدار هم نتیجه ی خوبی بگیریم تا برای دیدار با استقلال آماده شویم. نه برای چه چیزی باید از ذوب آهن بترسیم؟ خوشبختانه تست هایی که داده اند، منفی بوده است. نمی دانم کدام تست ها را می شود باور داشت. برخی تست ها مثبت می شوند، برخی منفی. ما کاری به این حرف ها نداریم و وقتی مسئولان مربوطه تائید کردند که تست ذوب منفی است، باخیال راحت برای گرفتن امتیاز مقابل آنها صف آرایی می کنیم. ما هیچ وقت به خاطر شرایطی که حریف داشته، آنها را دست کم نخواهیم گرفت و بازی خودمان را می کنیم. امیدوارم روز خوب ما باشد و روند خوب خود و صدرنشینی را ادامه دهیم.
 
تیم های لیگ بیستم فاصله ی چندانی با هم ندارند
هافبک گل گهرسیرجان در رابطه با اینکه یا مدعیان لیگ برتر مشخص شده اند؟ افزود: معتقدم هنوز تیم ها سروشکل واقعی خود را پیدا نکرده اند و یکی دو هفته ی دیگر باید صبر کنیم تا چهره ی مدعیان و عیار تیم ها مشخص شود. می بینید که هر هفته نتایجی رقم می خورد که پیش بینی اش سخت است. با این حال فکر می کنم دیگر وقت آن رسیده تا تیم ها به توانایی واقعی خود برسند. تا یکی دو هفته ی دیگر مدعیان خودشان را از بقیه جدا خواهند کرد و مشخص می شود که کدام تیم ها برای کسب قهرمانی با هم رقابت دارند. اما آنچه مشخص است، تیم های لیگ بیستم فاصله ی چندانی نسبت به هم ندارند و با یکی دو برد جایگاه ها کلا به هم می ریزد. این نشان می دهد که لیگ جذابی در پیش خواهیم داشت. در هفته های اول نوسان زیاد است اما رفته رفته تیم ها به ثبات می رسند. در کل در فوتبال نمی شود چیزی را پیش بینی کرد. امیدوارم هراتفاقی می افتد، به جذابیت های لیگ کمک کند.
 
قسمت نبود پرسپولیس قهرمان آسیا شود
احمد زنده روح در پایان با اشاره به شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر پرسپولیس قهرمان آسیا می شد، افتخاری بود که نصیب کل فوتبال ایران می شد. حیف شد که این اتفاق نیفتاد و قهرمان نشدند. فوتبال است و هزار اتفاق. تلاش زیادی کردند و شایسته هم بودند اما شانس با آنها یار نبود. می توانستند با قهرمانی هم برای خودشان افتخار بیاورند و هم فوتبال ایران. قسمت نبود که پرسپولیس قهرمان شود. انشالله در فصل های بعد نماینده های فوتبال ایران بتوانند موفق باشند و به مراحل پایانی برسند. فوتبال ایران نیاز به این قهرمانی دارد تا توانایی های خودش را ثابت کند. امیدوارم هرچه زودتر این طلسم بشکند و تیمی از ایران بتواند بالاخره قهرمانی لیگ قهرمانان را بیاورد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.