احمد زنده روح در گفتگو با راسخون:

گل گهرسیرجان دنبال قهرمانی در جام حذفی است/شکست مقابل پرسپولیس نادر و تلخ بود

هافبک دفاعی تیم فوتبال گل گهرسیرجان با بیان اینکه این تیم کرمانی در لیگ برتر هم توان کسب سهمیه آسیایی دارد، گفت: در جام حذفی هم با قدرت کار می کنیم و دنبال قهرمانی هستیم.
چهارشنبه، 8 ارديبهشت 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
گل گهرسیرجان دنبال قهرمانی در جام حذفی است/شکست مقابل پرسپولیس نادر و تلخ بود
احمد زنده روح در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به اوج گیری مجدد تیم گل گهر سیرجان و رسیدن این تیم به رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تیم ما در نیم فصل اول هم خیلی خوب نتیجه گرفت. همه می دانند که از لحاظ بازیکنی و قدرت تیمی توان بالایی دارد. کادر فنی گل گهر هم که این قدر باتجربه و سرشناس هستند که نیازی به تعریف من ندارد. همه می دانند که قلعه نویی در هرتیمی که باشد فوتبال تهاجمی دوست دارد و تیمش خودبه خود جزو مدعیان است. ما هم این قدرت را داریم و تنها عاملی که باعث شد نتایج شروع نیم فصل اول ما در اواخر تکرار نشود، فقط و فقط بدشانسی بود. بازی هایی بود که تیم ما هرکاری برای گلزنی انجام می داد اما نمی شد که نمی شد. هرچقدر تلاش می کردیم توپ های ما به گل نمی رفت و در مقابل حریفان با یک موقعیت نصف و نیمه به ما گل می زدند و 3 امتیاز را می گرفتند.
 
ضعف فنی نه، بدشانسی گریبان گیر تیم ما شده بود
وی افزود: وقتی تیم در چنین شرایطی قرار گرفت، کمی از لحاظ روحی روانی و ذهنی تیم ما افت کرد. در مقطعی هم مصدومیت ها و محرومیت ها تیم ما را دچار نوسان و اذیت کرد. در مجموع وقتی به نتایج بد خود نگاه می کنیم، نمی توان نقاط ضعف برجسته فنی از آن گرفت و فقط می شود اسمش را بدشانسی گذاشت که مقطعی واقعا گریبان گیر تیم ما شد و باعث شد تا از کورس عقب بیافتیم. وگرنه بازیکنان همان عملکرد را داشتند و تلاش می کردیم هرچه زودتر از آن خارج شویم ولی گاهی اوقات کار ما گره خورد و تا از آن مقطع بد بیرون بیائیم، طول کشید. اما آن نتایج برای ما تجربه ای شد تا انشالله در ادامه ی لیگ تکرار نکنیم و از اشتباهات درس بگیریم. بچه ها مصمم شدند تا از آن شرایط خارج شویم و خدا را شکر آن روزهای بد سپری شد و حالا روی روند خوبی قرار گرفتیم. وقتی چنین شرایطی را پشت سربگذارید، آدم احساس خوبی دارد و حالا تیم ما منسجم تر و باانگیزه تر دنبال موفقیت در نیم فصل دوم است.
 
گل گهر سهمیه ی آسیا را می خواهد
هافبک دفاعی تیم گل گهر سیرجان تصریح کرد: خدا را شکر سال جدید روند خوبی گرفتیم و بردهای پشت سرهمی که آوردیم، بازهم توانستیم برخی از عقب افتادگی ها را جبران کنیم. درست است که با بازی بیشتر در رده چهارم هستیم اما همین رتبه فعلی هم به ما دلگرمی می دهد که می توانیم کار بزرگ انجام دهیم. بازی به بازی پیش می رویم. اگر بخواهیم سهمیه بگیریم، قطعا باید خیلی منسجم، بابرنامه و با کمترین اشتباه مقابل حریفان قرار بگیریم. از این به بعد تمام تیم ها می خواهند نتایج زحمات یک سال اخیر خود را ببینند. تیم ها به راحتی امتیاز از دست نمی دهند. رقابت فشرده است و هر دیدار حکم فینال دارد. شرایط سخت کرونایی کشور هم متاسفانه بدتر از قبل شده و امیدوارم همه در صحت و سلامت باشند و کسی آسیب نبیند. مهمتر از همه سلامتی جامعه و به خصوص وزشکاران و فوتبالیست ها هستند. انشالله به زودی همه واکسن بزنند و جامعه ایمن شود. واقعا باید کرونا را جدی گرفت. هر روز دوروبرمان شاهد از دست رفتن عزیران و هموطنان هستیم که واقعا دردناک است. مجموع این شرایط را وقتی در نظر بگیرید، فوتبال بازی کردن و سفرهای پشت سرهم سخت و خطرناک است.
 
خوشحالم قلعه نویی از من راضی است
احمد زنده روح در خصوص عملکرد خودش گفت: خدا را شکر می کنم که توانستم رضایت کادر فنی را جلب کنم. پست تخصصی من هافبک دفاعی است اما گاهی به خاطر نیاز تیم مجبورم در خط دفاعی به میدان بروم. با این حال من بازیکنم و دوست دارم در هر جایی که کادر فنی صلاح بداند، بازی و به تیم کمک کنم. با این شرایط اما توانستم جزو بهترین پاسورهای لیگ تا اینجا باشم. در اکثر موارد زدن ضربات آزاد و ایستگاهی را من برعهده دارم و می توانم تا آخر فصل این روند را ادامه دهم. مهم این است که تیمم موفق شود و این رکوردهای فردی هم در کنار موفقیت تیم ارزشمند می شود.
 گل گهرسیرجان دنبال قهرمانی در جام حذفی است/شکست مقابل پرسپولیس نادر و تلخ بود
باخت به پرسپولیس خیلی تلخ و نادر بود
وی خاطرنشان کرد: به خاطر حضور نماینده های ایران در جام باشگاه های آسیا نظم جدول و بازی های لیگ به هم ریخته شده اما ما کاری به این حرف ها نداریم و دنبال بازی های خود هستیم. هر بازی برای ما حکم فینال دارد. تیم های قدرتمندی در لیگ داریم و باید خود را آماده کنیم. شاید بدترین نتیجه ای که تیم ما تا اینجا گرفته، باخت سنگین خانگی مقابل پرسپولیس بود. در آن بازی واقعا اتفاق نادری افتاد که شاید هر چند سال یک بار رقم بخورد. ما نیمه ی اول موقعیت های متعدد گلزنی داشتیم و استفاده نکردیم اما نیمه ی دوم ورق برگشت و هرتوپی که آوردند به ما گل زدند. ما آن بازی را فراموش کردیم و خدا را شکر الان فقط تمرکز ما ادامه ی بازی هاست تا بتوانیم سهمیه ی آسیایی بگیریم و جایگاه خود را بالاتر ببریم. توان تیمی ما این قدر هست که بتوانیم به این مهم برسیم. تیم ما خودباوری خودش را بدست آورده و می دانیم باید برای رسیدن به هدف خودمان را آماده و سخت تمرین کنیم.
 
جام حذفی را جدی می گیریم و دنبال قهرمانی هستیم
هافبک دفاعی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص رویارویی این تیم با پارس جنوبی جم در جام حذفی افزود: این جام همیشه سخت است و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. تیم پارس جنوبی جم که شناخته شده است و از کادر فنی خیلی خوبی بهره می برد. آنها سال قبل در لیگ برتر بودند و بازی با تیم های پائین تر سخت است. این جام معروف به جام شگفتی هاست و نباید اشتباه کنیم. یک اشتباه مساوی با حذف شدن است و دیگر جای جبران وجود ندارد. مطمئن باشید که ما حریف را دست کم نمی گیریم. هدف ما در این جام کسب قهرمانی است و پتانسیلش را هم داریم. ما با جدیت وارد جام حذفی شدیم و برنامه داریم. تیم حریف هم از پیش بازنده نیست و آنها هم برای باخت و حذف شدن جلوی ما قرار نمی گیرند. با توجه به اینکه تماشاگری هم نیست، بحث میزبانی و میهمانی هم معنی ندارد و تیم ها بدون استرس بازی می کنند. امیدوارم با یک بازی خوب و کسب پیروزی این مرحله را پشت سر بگذاریم.
 
دلتنگ روزهای قبل از کرونا هستیم
احمد زنده روح در پایان گفت: امیدوارم فوتبال ما در سال جدید بتواند موفق باشد. مهمتر از همه این بیماری از شرش را بکند و از دنیا محو شود. واقعا شرایط سخت معیشتی برای مردم ایجاد شده و خیلی ها مجبورند کار کنند. امیدوارم تا واکسینه شدن مردم، کسی آسیب نبیند. دنیای ورزش به خصوص فوتبال هم با رفتن این ویروس نفس دوباره می کشد. ورزشگاه ها از سوت و کوری در می آیند و هیجان و حاشیه و جذابیت دوباره برمی گردد. مطمئنم همه مثل من دلتنگ روزهای قبل از کرونا هستند که تماشاگران تیم هایشان را تشویق می کردند. هوادار روح و هیجان فوتبال است. انشالله فصل آینده ی فوتبال با حضور تماشاگر برگزار شود و همه دوباره آن حس خوب را تجربه کنیم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.