مدیرعامل تیم حق امضاء ندارد

مهدی نوری در گفتگو با راسخون: کمالوند مجبور شد از پارس جم برود/مقابل پرسپولیس دنبال گرفتن نتیجه هستیم

مربی تیم پارس جنوبی جم با بیان اینکه فراز کمالوند مجبور شد از این تیم برود، گفت: با اینکه شرایط روحی تیم خوب نیست و مشکلات زیادی داریم اما دنبال گرفتن نتیجه مقابل پرسپولیس هستیم.
دوشنبه، 25 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
مهدی نوری در گفتگو با راسخون: کمالوند مجبور شد از پارس جم برود/مقابل پرسپولیس دنبال گرفتن نتیجه هستیم
مهدی نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به وضعیت تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: مشکلات تیم زیاد است. از اول فصل به جز آن مبلغی که پرداخت شده، هنوز بازیکنان و کادر فنی و دیگر عوامل هیچ دریافتی نداشته اند. همه ی آن مشکلاتی و مسائلی که کمالوند بیان کرده، واقعا وجود دارد و ما با مشکلات عجیبی روبرو هستیم. اگر تا الان آقا فراز ایستاده و نرفته فقط به خاطر شرایط تیم بوده است. دگیر واقعا طوری شده که نمی شود کاری کرد.
 
وی افزود: کمک هایی از قبل شده بود. خانم الماسی نماینده ی مردم جم، آقای موسوی و مرادی کمک هایی اول فصل کرده اند. اما بعد از اینکه اعلام کردند به تیم های نفتی نمی شود کمک مالی کرد، دستشان بسته شد. دنبال راه حل های زیادی بودند اما هنوز هم نتوانستند مشکلی را از پیش روی ما بردارند. باید این مسائل حل شود. وگرنه تیم های نفتی نمی توانند به راه خودشان ادامه دهند.
 
مربی تیم پارس جنوبی جم ادامه داد: نمی دانم مسئولان تصمیمشان چیست؟ اصلا نمی خواهند تیمداری کنند یا اینکه تصمیمشان انداختن تیم های نفتی است؟ حداقل رک و راست بگویند نمی خواهیم تیمداری کنیم. این طور تکلیف مربی و بازیکن مشخص است. وظیفه ی نماینده ی مجلس نیست که مشکلات تیم را حل کند. جم روی این همه منابع و ثروت خوابیده است. این قدر پول و ثروت در این منطقه هست و متاسفانه کمک نمی کنند یا نمی خواهند کمک کنند.
 
مهدی نوری گفت: در شهر جم مردم هیچ دلخوشی ندارند به جز همین تیم پارس. حیف است که این دلخوشی هم از مردم اینجا گرفته شود. ما علاوه بر این مشکلات، در لیگ هم هیچ کمکی نداریم و مدام از ناحیه ی داوری به تیم ما ضربه وارد می شود. بازی با استقلال حق مسلم ما را خوردند. گل سالم ما را نگرفتند. مقابل فولاد پنالتی ما را نگرفتند. خیلی از بازی ها داوران حق ما را نداده اند. نمی گویم عمدی یا غیرعمدی بوده، اما بوده و اگر همان امتیازات را می گفتیم، حداقل وسط جدول بودیم. واقعا تیم ما با وجود مشکلات زیاد، خیلی خوب بازی می کند. وقتی در زمین هستیم، به چیزی فکر نمی کنیم و از لحاظ کیفیتی واقعا عالی هستیم.
 
وی خاطرنشان کرد: مهمترین ابزار تیم بازیکنان هستند. مشکلات مالی همه را آزار می دهد. وقتی بازیکنای حق و حقوق خود را نگرفته باشد، نمی تواند با خیال راحت تمرین و بازی کند. تمام فکرش مشغول است و آن کارایی لازم را ندارد. متاسفانه نزدیک 10 بار فقط وعده وعید شنیدیم و هیچ کدام عملی نشده است. مرادی مدیرعامل تیم است اما شنیدم که حق امضاء ندارد. چون هیات مدیره نداریم. کارهای باشگاه همین طور مانده است. اگر نامه ای بخواهیم بزنیم، مدیر حق امضاء ندارد.
 
مربی پارس جنوبی جم در خصوص اینکه آیا شما هم بعد از کمالوند از تیم می روید یا نه؟ افزود: فعلا آقا فراز به ما گفته بمانیم و کار خود را انجام دهیم. ما هستیم تا ببینیم باشگاه چه تصمیمی می گیرد. آقافراز و همه ی کادر فنی خیلی برای این تیم زحمت کشیده اند. یک نفر در باشگاه داریم، به اسم آقای ایوب چراغی سرپرست تیم ما است. همه ی مشکلات تیم و کارها بردوش اوست. اگر نبود شاید کمالوند 5، 6 هفته قبل می رفت. همه می دانند که تیم را به سختی نگه داشته است اما الان کار به جایی رسیده که نمی تواند کاری بکند. همه چیز دست سرمربی نیست. بعضی مسائل را باید باشگاه حل کند.
 
مهدی نوری بااشاره به بازی با پرسپولیس گفت: مسلما بازی جلوی پرسپولیس همیشه سخت است. آنها تیم مدعی قهرمانی هستند و برایشان فرقی نمی کند بازی بیرون خانه داشته باشند یا داخل. بازیکنان خیلی خوبی دارند و بازهم مدعی قهرمانی هستند. درست است ما از لحاظ شرایط روحی به هم ریختیم اما مطمئن باشید برای این بازی بچه ها را آماده می کنیم تا مثل همیشه در زمین عملکرد خوبی داشته باشیم. انشالله بتوانیم از انگیزه ی این بازی استفاده کنیم و نتیجه بگیریم. بازی ای است که بازیکنان و مربیان دیده می شوند. همیشه بازی مقابل پرسپولیس و استقلال انگیزه ی بازیکنان بالاست چون می تواند در آینده ی آنها تاثیربگذارد.
 
وی ادامه داد: ما بازی با نفت مسجدسلیمان را هم تا 40 ثانیه ی آخر برده بودیم اما یک توپ آمد و متاسفانه گل مساوی را خوردیم. خیلی خوب بازی کردیم و می توانستیم قبل از گل بازی را 2 بر صفر کنیم اما تک به تک را رضا خالقی فر از دست داد. نمی دانم بدشانسی است یا بی دقتی بازیکنان در یارگیری، متاسفانه بازی برده را مساوی کردیم. این بازی را برده بودیم و اصلا فکر نمی کردیم، مساوی شود. شاید بازیکنان ما بعد از دقیقه 89 فکر کردند که تمام شده و 3 امتیاز را گرفتیم. باید بدانند تا زمانی که داور سوت نزده، بازی تمام نشده است. انشالله این تجربه ای شود تا در بازی های آینده دچار این مشکلات نشویم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.