فوتبال ایران باید به دوران برانکو ببالد

محمد پنجعلی در گفتگو با راسخون: پرسپولیس نشان داد بازهم مدعی جدی قهرمانی است/کالدرون نگران نیمکت نیست

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه این تیم نشان داد بازهم مدعی جدی قهرمانی در لیگ نوزدهم است، گفت: نیمکت قرمزها هم خدا را شکر پراز بازیکنان باکیفیت است و کالدرون از این بابت نگرانی ای ندارد.
شنبه، 2 شهريور 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
محمد پنجعلی در گفتگو با راسخون: پرسپولیس نشان داد بازهم مدعی جدی قهرمانی است/کالدرون نگران نیمکت نیست
پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه این تیم نشان داد بازهم مدعی جدی قهرمانی در لیگ نوزدهم است، گفت: نیمکت قرمزها هم خدا را شکر پراز بازیکنان باکیفیت است و کالدرون از این بابت نگرانی ای ندارد.
 
محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به پیروزی پرسپولیس در بازی اول لیگ برتر فوتبال مقابل پارس جم اظهار داشت: خدا را شکر برای پنجمین سال پیاپی پرسپولیس بازی اول را با پیروزی شروع کرد و انشالله که بازهم با قهرمانی تمام کند. بازی اول همیشه سخت است؛ هم برای بازیکنان و هم مربیان. برای شروع واقعا خوب بود. عملکرد تیم خیلی امیدوارکننده و روبه جلو به نظر رسید. هرچقدر از زمان بازی گذشت، بازیکنان هماهنگ تر شدند و تیم هجومی تر و سرعتی تر کار کرد.
 
وی افزود: نیمه ی اول بازی آنچنان که باید، دلچسب نبود و دو تیم بیشتر دنبال این بودند تا همدیگر را بسنجند. البته دو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای داشتند که با بی دقتی هدر رفت. در نیمه ی دوم شرایط دو تیم بهتر شد. تیم پارس طبق پیش بینی دنبال حفظ بازی و ضد حمله بود تا گل بزند. تنها موقعیتی که تیم حریف داشت، یک ضربه ی آزاد بود که به تیر خورد. پرسپولیس فرصت های خوبی برای گلزنی داشت اما به خوبی نتوانست از آنها سود ببرد. مهم این بود که روند تیم مثبت بود و بازی اول 3 امتیاز خوبی گرفت.
 
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: تیم ما دنبال 3 امتیاز بود و خوشبختانه با عملکردی خوب توانست به هدف برسد هرچند نتیجه خفیف بود. بازی اول خیلی مهم است. هرتیمی بتواند هفته ی اول برنده شود، شرایط را کم کم ایجاد می کند اما اگر تیمی به خصوص مدعی نتواند به آن برسد، شرایط سخت می شود و ناخوآگاه تیم استرس می گیرد. همین که مالکیت توپ و نتیجه هم برای پرسپولیس شد، خیلی امیدوار شدیم. ترکیب تیم هجومی بود و شرایط خوبی هم رقم زدند. بازیکنانی که در زمین بودند و آنهایی هم که در نیمه دوم به زمین آمدند، خیلی خوب کیفیت خود را نشان دادند. نیمکت پرسپولیس قدرتمند است و این باعث می شود نگرانی وجود نداشته باشد به خصوص اینکه بازی های آسیایی هم در پیش داریم.
 
محمد پنجعلی در خصوص کالدرون گفت: مسئله ی اصلی در تیم های بزرگ که تفاوت را رقم می زند، بحث حمایت هواداران است. هرگاه تماشاگر پشت تیم خود باشد و حمایت کند، تیم نتیجه می گیرد. اگر زمان برانکو حمایت نمی شد و دست به تعویض مربی می زدند، خوب آن دوره ی طلایی اتفاق نمی افتاد. حالا هم که کالدرون آمده باید حمایت شود. حمایت مردم و پیشکسوتان خیلی به بازیکنان، کادر فنی و مربی کمک می کند. قشنگی کار پرسپولیس این است که مردم تیم خود را دوست دارند. تیم ما تجربه ی حواشی و تشنج روی سکوها را داشتیم و هیچ کس هم سودی نبرد و تیم ضرر کرد.
 محمد پنجعلی در گفتگو با راسخون: پرسپولیس نشان داد بازهم مدعی جدی قهرمانی است/کالدرون نگران نیمکت نیست
وی خاطرنشان کرد: زمان برانکو خوشبختانه اتفاقات مثبتی افتاد که فوتبال ایران باید به آن ببالد. تشویق و حمایت هواداران پرسپولیس از بازیکنان و برانکو یک فرهنگ خیلی خوب شد. پرسپولیس نتیجه هم نمی گرفت، مردم بلند می شدند و حمایت می کردند از ته قلب. شک نکنید که این اتفاق برای کالدرون هم می افتد چون تماشاگران ما به درک خیلی بالایی رسیده اند و می دانند با حمایتشان تیم رو به جلو می رود.
 
مدیر تیم های پایه پرسپولیس افزود: شک نکنید که بازهم پرسپولیس امسال مدعی جدی است. شروع خوب تیم امیدوارکننده بود. عملکرد بازیکنان و ثباتی که ایجاد شده باعث می شود، خیلی زود تیم آماده تر شود. تراکتور را هم دیدید که بازی اول امتیاز از دست داد. بازی های اول مهم است. تا تیم ها جا بیافتند، زمان می برد. در چنین شرایطی ثبات به داد تیم ها می رسد و می توانند از این فرصت ناهماهنگی رقیبان سود ببرند و امتیاز جمع کنند.
 
محمد پنجعلی گفت: البته هفته های اول نباید انتظار داشت همه ی تیم ها کیفیت واقعی خود را نشان دهند. شک نکنید که همین تیم های کوچک هم یقه ی بعضی بزرگان را می گیرند. مدعیان واقعی را از هفته های چهارم، پنجم باید شناخت. چون آن موقع جا افتاده اند و تقریبا هم ترکیب اصلی خود را بهتر شناخته اند و هم شیوه ی کار آنها مشخص می شود. امیدوارم امسال هم شاهد لیگ جذابی باشیم تا در نهایت تیم ملی ایران از کیفیت آن سود ببرد. هرچقدر لیگ قدرتمندتر و باکیفیت تر باشد، تیم ملی قدرتمندی خواهیم داشت. به خصوص امسال که بازی های تیم ملی هم هست و بازیکنان سعی می کنند برای نشان دادن توانایی های خود، بهتر بدرخشند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.