بازیکنان مثل زمان برانکو یکپارچه نیستند

ابوالقاسمپور در گفتگو با راسخون:پرسپولیس ضعف فنی دارد/باید به کالدرون تا نیم فصل فرصت بدهند

مهاجم پیشین پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان این تیم مثل زمان برانکو یکپارچه و متحد نیستند، گفت: مشکل اصلی سرخپوشان ضعف فنی کادر فنی است و باید به کالدرون تا نیم فصل فرصت بدهند.
دوشنبه، 4 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
ابوالقاسمپور در گفتگو با راسخون:پرسپولیس ضعف فنی دارد/باید به کالدرون تا نیم فصل فرصت بدهند
بهنام ابوالقاسمپور در گفتگو با راسخون، در خصوص شکست پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازیکنان در این دیدار خیلی بد و بی تفاوت بازی کردند. متاسفانه با وجود تلاشی که بازیکنان برای کسب 3 امتیاز داشتند، اما این دیدار خانگی را باختند و 3 امتیاز حساس از دست رفت. نمی دانم چرا تیم تا وقتی گل نخورد، راه نمی افتد و موقعیت های پی در پی ایجاد نمی کند. پرسپولیس در گلزنی مشکلات زیادی دارد و مقابل نفت مسجد سلیمان جای خالی یک مهاجم گلزن حرفه ای احساس شد. خط هافبک تیم ما هم واقعا کارایی لازم را نداشت و نتوانست آن طور که باید مهاجمان را تغذیه کند.
 
وی افزود: در مقابل تیم حریف آمده بود تا عقب بنشیند و روی ضدحملات کار کند. خط هافبک و به خصوص دفاع های آنها خیلی خوب بودند. هم تیمشان انسجام دفاعی خوبی داشت و هم هافبک ها هر وقت صاحب توپ می شدند، به خوبی از فضاها استفاده می کردند و تک مهاجمشان را در موقعیت گل قرار می دادند. اگر مهاجمشان دقت می کرد، واقعا شاید این بازی بانتیجه ی عجیبی رقم می خورد.
 
مهاجم اسبق پرسپولیس تصریح کرد: یکی از دلایلی پرسپولیس این روزها خیلی بد نتیجه می گیرد و از لحاظ کیفیت تیم سال قبل نیست، عدم شناخت مربی است. این مسئله به تیم ضربه می زند. باید آقاکریم(باقری) بیشتر به کالدرون کمک کند و به او اطلاعات دهد. نمی دانم چرا بچه ها شاداب نبودند. ترکیب تیم را هنوز پیدا نکرده است و بازیکنان را در پست های تخصصی بازی نمی دهد.
 
بهنام ابوالقاسمپور گفت: تا قهرمان شدن راه طولانی باقی است اما شرایط پرسپولیس سخت و دشوار است. اگر این تیم به این شکل بازی کند و امتیاز از دست بدهد، از مدعیان فاصله می گیرد. شرایط الان بحرانی است. مدعیان رفته رفته از پرسپولیس فاصله می گیرند و در نیم فصل دوم امتیاز جمع کردن سخت تر می شود. پرسپولیس نیاز دارد به یک فوروارد خوب و شش دانگ. هرچه زودتر باید کامیابی نیا هم به تیم اضافه شود تا کمی بالانس ایجاد کند. او بازیکن تاثیرگذاری است و می تواند خیلی موثر باشد.
 
وی با بیان اینکه راه چاره ی برون رفت از بحران کنونی تغییر کالدرون نیست، خاطرنشان کرد: به این زودی نمی شود کالدرون را تغییر داد. قراردادش به دلاری سنگین می شود و خیلی هزینه در پی دارد. باید با این مربی کار کنند تا ببینیم چه می شود. باید چند بازی به او فرصت بدهند. حداقل تا نیم فصل کار کند تا اگر بنا به تغییر بود، در تعطیلات بین فصل انجام شود.
 
مهاجم اسبق پرسپولیس افزود: نمی دانم چه کسی به کالدرون مشاوره می دهد که بشار رسن و شجاع خلیل زاده را بازی نمی دهد. یا سیامک نعمتی را در ترکیب نمی گذارد. از وقتی سیدجلال آمده، دفاع تیم بهتر شده است. باید توضیح دهد که چرا از داشته های تیم به خوبی سود نمی برد. زمان برانکو اصلا تیم این قدر مهره نداشت اما باصلابت بازی می کرد و او قشنگ تیم را با همان بازیکنان پیش می برد. یکپارچگی پرسپولیس برانکو در تیم کنونی وجود ندارد و این بزرگترین مشکل است.
 
بهنام ابوالقاسمپور گفت: شنیده ام که کالدرون برای راضی نگه داشتن بازیکنان ارنج را تغییر می دهد که به نظرم کار درستی نیست. تیم 11 بازیکن اصلی دارد و بقیه به تناوب و نیازهای لحظه ای به ترکیب اضافه می شوند. اگر واقعا این طور باشد، خیلی بد است. نتایج ضعیف این تیم مستقیما به ضعف کادر فنی مربوط می شود که نتوانسته از بازیکنان بازی بگیرد.
 
وی بااشاره به عملکرد ضعیف بیرانوند تاکید کرد: علیرضا در برخی بازی ها ناجی پرسپولیس بوده و فراموش نکنیم که چقدر در نتایج وقهرمانی های تیم تاثیر داشت. با یکی دو اشتباه یا باخت نباید همه چیز را گردن او انداخت. به هرحال ممکن است یک بازی روز خوب بازیکن نباشد. او دروازه بان بزرگی است و مطمئن باشید اگر هم روی گلی مقصر باشد، جبران خواهد کرد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما