آن چیزی که در فوتبال لیاقتم بود به آن نرسیدم

بهادر عبدی در گفتگو با راسخون: نتوانستم با مرگ پدرومادرم کنار بیایم/خوشحالم در پرسپولیس بازی کردم و قهرمانی آوردم

هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نتوانستم با مرگ پدرومادرم کنار بیایم و به شرایط خوب خود برگردم، گفت: دیگر وقت خداحافظی بود و خوشحالم که در تیمی بازی کردم و قهرمانی آوردم که عشق دوران بچگی ام بود.
دوشنبه، 14 مرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
بهادر عبدی در گفتگو با راسخون: نتوانستم با مرگ پدرومادرم کنار بیایم/خوشحالم در پرسپولیس بازی کردم و قهرمانی آوردم
هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نتوانستم با مرگ پدرومادرم کنار بیایم و به شرایط خوب خود برگردم، گفت: دیگر وقت خداحافظی بود و خوشحالم که در تیمی بازی کردم و قهرمانی آوردم که عشق دوران بچگی ام بود.
 
بهادر عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به خداحافظی خود از دنیای بازیگری فوتبال، اظهار داشت: وقت خداحافظی رسیده بود. بعد از اتفاق تلخی که در زندگی شخصی ام (از دست دادن پدر و مادر) افتاد، فوتبال دیگر لذت سابق را برای من نداشت. یکسری اتفاقات دیگر هم در خود فوتبال برای من افتاد که فکر می کنم آدم نخواهد به هر نحوی بازی کند، بهتر است. تصمیم گرفتم در این برهه خداحافظی کنم و با گذراندن کلاس های مربیگری در لباس دیگری به فوتبال برگردم. چندین کلاس را گذراندم. کلاس های C آسیا را پشت سر گذاشتم و الان باید در دوره های B شرکت کنم. یک سری مدارکم را که کامل کردم انشالله بتوانم به عنوان مربی مشغول به کار شوم.
 
وی در خصوص اینکه آیا به خواسته ی خود در فوتبال رسیدی؟ افزود: خدا را شکر بد نبود. شاید آن چیزی که لیاقتم بود، دست پیدا نکردم. به عشق بچگی خودم که بازی در پرسپولیس بود، رسیدم. سالها در لیگ برتر بازی کردم. در تیم محبوبم قهرمانی هم آوردم. هرکسی وقتی به جایی می رسد، دوست دارد بالاترش را هم ببیند. منم خیلی دوست داشتم بیشتر از اینها پیشرفت کنم اما همین که در پرسپولیس بازی کردم، به نظرم خیلی خدا کمکم کرد. ناشکر نیستم. شیرین ترین خاطره ام قهرمانی با پرسپولیس بود. رویای هر بازیکنی است که در تیم های بزرگ بازی کند. خدا را شکر تیمی بازی کردم که از بچگی طرفدارش بودم و توانستم در آن بازی کنم و قهرمانی هم بیاورم.
 
هافبک اسبق پرسپولیس تصریح کرد: در فوتبال که نمی شود از کسی ناراحتی نداشت. همان طور که ممکن است عده ای از دست من ناراحتی داشته باشند، منم بعد از آن اتفاق تلخی که در زندگی برای من افتاد، انتظار داشتم مربیانی که با جان و دل برایشان بازی کرده بودم، بیشتر هوای مرا داشته باشند. شاید می توانستند بیشتر کمکم کنند تا از آن شرایط فاصله بگیرم. انشالله بتوانم در مربیگری به آنچه که می خواهم برسم. بعد از مرگ پدر و مادرم متاسفانه هرچه تلاش کردم نتوانستم برگردم به روزهای خوب خودم. از لحاظ ذهنی هرکاری کردم، نتوانستم با خودم کنار بیایم.
 
بهادر عبدی در خصوص شرایط فعلی تیم پرسپولیس گفت: خدا را شکر شرایط الان پرسپولیس بد نیست. با برخی بازیکنان در تماسم. بعد از 3 سال قهرمانی، خیلی سخت است که برای بار چهارم بخواهی قهرمان شوی. امتیاز بزرگی که پرسپولیس دارد، این است که تغییرات زیادی نداشته است و اکثر نفرات حفظ شده اند. مربی خیلی خوبی هم آمده و همه او را می شناسند. امیدوارم پرسپولیس بتواند برای چهارمین سال قهرمان شود و رکورد جدیدی را ثبت کند. احساس می کنم این اتفاق هم می افتد.
 بهادر عبدی در گفتگو با راسخون: نتوانستم با مرگ پدرومادرم کنار بیایم/خوشحالم در پرسپولیس بازی کردم و قهرمانی آوردم

وی خاطرنشان کرد: حواشی همه جا هست. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران و آسیاست. وقتی 3 بار پیاپی هم قهرمان شده و طرفداران خود را خوشحال کرده، شاید دشمنانش هم زیاد شده اند. تیمی که من سراغ دارم، بازیکنانی دارد که این حواشی تاثیری در آنها ندارد. امیدواری من این است که کمترین تغییر را پرسپولیس داشته و فکر کنم جزو معدود تیم هایی است که ثبات خود را حفظ کرده است. شاید برانکو بهترین نتایج تاریخ پرسپولیس را گرفت و فشاری هم از این بابت روی کالدرون باشد اما مربی جدید کم تجربه نیست و بتواند این فشارها را با نتایج خوب از تیم دور کند.
 
هافبک اسبق پرسپولیس افزود: لیگ سختی در پیش داریم. فوتبال حرفه ای است و همه ی تیم ها سعی می کنند با دست پر وارد لیگ شوند. تیم ها هزینه کرده اند و این طبیعی است. وضعیت بازار به این شکل شده است. هرچقدر هم پول قرارداد بدهند، شاید پول یک بازیکن درجه 3 و 4 تیم های عربی نباشد. شاید به خاطر وضعیت اقتصادی و معیشتی خراب مردم، این رقم ها به چشم بیاید. به هرحال پول خرج کردن لازمه ی بستن تیم های قوی و مدعی قهرمانی است و چاره ای نیست. تراکتور هم مربی بزرگی دارد و مهره های خوبی گرفته، استقلال همیشه برای قهرمانی تلاش می کند و سپاهان هم با قلعه نویی که همیشه تیم هایش در کورس هستند، به دنبال قهرمانی است. این شرایط باعث می شود، لیگ سختی در پیش است. با این حال امیدوارم که پرسپولیس بازهم بتواند قهرمان شود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.