پاشازاده در گفتگو با راسخون:

حسینی روی هیچ کدام از گل ها مقصر نبود/فوتبال روی بد خود را به استقلال نشان داد

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه حسین حسینی روی هیچ کدام از 3 گل تراکتور در فینال حذفی مقصر نبود، گفت: باید به تیم حریف تبریک بگویم اما واقعا فوتبال روی بد خود را به آبی ها نشان داد و حیف شد که این تیم نتوانست فصل را با جام تمام کند.
شنبه، 15 شهريور 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
حسینی روی هیچ کدام از گل ها مقصر نبود/فوتبال روی بد خود را به استقلال نشان داد
مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به شکست استقلال در فینال جام حذفی فوتبال ایران مقابل تراکتور اظهار داشت: اصلا نمی خواهم در مورد این که چرا استقلال نتوانست جام بگیرد و قهرمان شود، صحبت کنم. این تیم در شرایط فعلی که مسابقات آسیایی در پیش است، نیاز به آرامش دارد. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که همه به آرامش نیاز دارند. هم کادر فنی، هم بازیکنان و هم باشگاه. امیدوارم همه چیز زودتر حل شود. چیزی برای گفتن ندارم. به هرحال فوتبال است و هزار اتفاق. جام حذفی هم بود و حساس. استقلال خوب بازی کرد اما متناسب با فوتبال و کیفیتی که ارائه کرد، نتیجه نگرفت.
 
وی افزود: باید به تیم تراکتور تبریک بگویم که توانست قهرمان شود. آنها 3 توپ آوردند که هر 3 هم گل شد. فوتبال است و توپ گرد. اما طرف دیگر استقلال بدشانسی هم آورد. هم به تیر دروازه کوبید و هم مدافعان حریف از روی خط توپ قائدی را درآوردند. همه می گویند استقلال برای این بازی آرامش نداشت و هزار دلیل هم می آورند اما می خواهم بگویم که هرچه بود تمام شد و رفت. باید تیم در فینال برنده می شد که نشد. بعد از باخت حرف زدن راحت است و می شود هزار مقصر و دلیل برای باخت ردیف کرد. باید به این تیم فرصت داد. موقع باخت هم باشگاه، بازیکن و کادر تحت فشار هستند و باید کمک کرد تا از این وضعیت خارج شوند. باید آرامش را برقرار کنند.
 
پیشکسوت استقلال تصریح کرد: تراکتور مهره های گران قیمت و باکیفیتی داشت و دیدید که آنها نتیجه را رقم زدند. هرچند معتقدم که می توانست استقلال از ضعف دفاعی آنها سود ببرد و به گل برسد. گل زودهنگام حریف باعث شد تا کمی بازیکنان استقلال دچار سردرگمی شوند. این گل تا اواخر نیمه ی اول گریبان گیر تیم شد و دیدید که 45 دقیقه ی خوبی را نتوانستند داشته باشند. در نیمه ی دوم اما ورق برگشت و اگر توپ های بازیکنان به گل می رفت نتیجه غیر از این رقم می خورد. به هرحال جذابیت فوتبال به این مسائل است و نمی شود پیش بینی کرد.
 
مهدی پاشازاده گفت: باید هرکس در جایگاه خودش به استقلال کمک کند و آرامش دهد. صحبت کردن دردی را دوا نمی کند و فقط ممکن است حاشیه ها زیاد شود. قبل از رفتن به مسابقات آسیایی باید تیم با آرامش و اعتمادبه نفس باشد و بتواند خوب نتیجه بگیرد. البته اگر استقلال قهرمان هم می شد، کار سختی در آسیا داشت. شرایط جدولی در آسیا هم طوری است که آنها مجبورند که حداکثرامتیازها را بگیرند. در لیگ داخلی هربازی شرایط خود را دارد و سخت است چه برسد به آسیا که بازی ها بین المللی است و تیم های رقیب تا بن دندان مسلح هستند. کار سختی پیش روی استقلال است. انشالله که بتوانند خوب نتیجه بگیرند.
 
وی ادامه داد: فوتبال قابل پیش بینی نیست. بازی های زیادی را داشته ایم چه در سطح بین المللی چه داخلی که روی کاغذ آسان بوده اما برخلاف پیش بینی ها اتفاق افتاده است. مثلا همه فکر می کردند منچسترسیتی که رئال را حذف کرده، به راحتی بتواند لیون را شکست دهد و روی کاغذ هم از پیش برنده بود اما باخت. استقلال که از منچسترسیتی بالاتر نیست. ذات فوتبال و قشنگی آن به همین اتفاقات غیرمنتظره است. توپ های بدی داخل دروازه رفت که نباید می رفت. وگرنه استقلال خوب بازی کرد. هم نیمه ی اول و هم نیمه ی دوم برتر بود. 3 توپ آمد و رفت توی گل. به نظرم حسینی هم مقصر نیست و نباید او را تحت فشار بگذارند. این همه هجمه روی این گلر واقعا انصاف نیست. توپ هایی توی دروازه رفت که هیچ کس فکرش را نمی کرد. گل سوم تراکتور طوری بود که در نقطه ی کور تیر دوم توپ مواج رفت. مگر گلری که در تیر یک جایگیری کرده، می تواند 10 متر بپرد و پوشش دهد؟ این کاملا اشتباه است و خواهشا این هجمه را روی حسینی نگذارند. گل های بدتر از این را گلرهای دیگر خورده اند و کسی حرفی نزده است. روی هیچ کدام از گل ها مقصر نبود.
 
پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه آیا بحث استخدام مجدد استراماچونی جدی است یا نه؟ تاکید کرد: این را واقعا من نمی دانم و هیچ خبری ندارم. امثال من نباید در این مورد توضیح بدهیم. نمی دانم از لحاظ قانونی این مسئله شدنی است یا نه؟ به هرحال سازمان لیگ قانون منع آوردن بازیکن و مربی خارجی را گذاشته است. باید منتظر باشیم و ببینیم چه کاری می کنند. امیدوارم فقط هرکاری می خواهند انجام دهند زودتر صورت بگیرد تا تیم بیش از این لطمه نخورد. استقلال واقعا نیاز به آرامش دارد تا این بازی های حساس آسیایی را هم با موفقیت پشت سر بگذارد. هواداران این تیم گناه دارند که مدام می بینند تیمشان تا گردن در حاشیه فرو رفته است و کسی نیست به این مسائل رسیدگی کند.
 
مهدی پاشازاده گفت: فوتبال برد و باخت دارد و باید بپذیریم که بعضی روزها و بازی ها هرکاری بکنی نمی توانی نتیجه بگیری. تیم استقلال مستحق قهرمانی حذفی بود اما شانس نداشت. حریف با 3 توپ 3 گل زد و قهرمان شد. تیم ما فرصت این را داشت که اشتباهات نیمه ی اول را جبران کند اما بدشانسی به سراغشان آمد و علی رغم تلاش زیادی که بازیکنان انجام دادند، نتیجه حصل نشد. توپ های به مراتب سخت تری که استقلال گل خورد را مدافعان حریف از روی خط برگشت دادند. فوتبال روی بد خود را به استقلال نشان داد و حیف که این تیم شایسته نتوانست فصل خود را با جام به پایان برساند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما