هفته های آخر قهرمان لیگ برتر مشخص می شود

مربی استقلال در گفتگو با راسخون: خوشحالیم خریدهای خارجی ما جواب دادند/می خواهیم از الدوحیل امتیاز بگیریم

مربی استقلال با بیان اینکه خوشحالیم خریدهای خارجی تیم ما جواب داده اند، گفت: بازی اول همیشه در هر تورنمنتی سخت است اما تلاش می کنیم از الدوحیل که تیم قدرتمندی است، امتیاز بگیریم.
دوشنبه، 13 اسفند 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
مربی استقلال در گفتگو با راسخون: خوشحالیم خریدهای خارجی ما جواب دادند/می خواهیم از الدوحیل امتیاز بگیریم
مربی استقلال با بیان اینکه خوشحالیم خریدهای خارجی تیم ما جواب داده اند، گفت: بازی اول همیشه در هر تورنمنتی سخت است اما تلاش می کنیم از الدوحیل که تیم قدرتمندی است، امتیاز بگیریم.
 
بیژن طاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، در خصوص پیروزی استقلال مقابل فولادخوزستان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. تیم ما نیمه اول خوب بازی کرد با اینکه شرایط زمین مساعد نبود. خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز حساس این بازی را بگیریم و کمی به شرایط خود در جدول سروسامان بدهیم.
 
وی افزود: ما آنالیز خیلی خوبی روی تیم فولاد داشتیم. می دانستیم که تیم بسیار خوبی است و می آید تا سمت راست تیم ما را ببندد اما ما برنامه داشتیم تا از تمام فضاها استفاده کنیم. خدا را شکر موفق بودیم و در نیمه ی اول به گل رسیدیم و با برد به رختکن رفتیم. در نیمه ی دوم هم با کنترل تیم حریف، سعی کردیم اول گل نخوریم و در دقایق آخر بازی توانستیم روی فرصت طلبی خط حمله به گل سوم هم برسیم و 3 امتیاز سخت و شیرینی بگیریم.
 
مربی تیم استقلال ادامه داد: فولاد تیم قدرتمندی با قطبی تشکیل داده است. همه قطبی را می شناسند. مربی ای است که در چند کشور مربیگری کرده و بین المللی است. او نشان داده که خیلی باهوش است و خیلی خوب تیم های مقابل را آنالیز می کند اما تفکراتش نتوانست مانع برد بچه های ما شود و توانستیم دست پر از اهواز خارج شویم.
 
بیژن طاهری با اشاره به عملکرد بازیکنان خارجی استقلال گفت: باشگاه زحمت کشید و بازیکنان خیلی خوبی برای تیم خرید. فراموش نکنید که دیگر بازیکنان ما هم خیلی زحمت می کشند. وریا غفوری با بینی شکسته بازی می کند. پژمان با تعصب تلاش می کند. فرشید باقری و اسماعیلی و بقیه هم همینطور. همه ی تیم دارد تلاش می کند و خوشحالیم که خریدهای نیم فصل ما جواب داده اند و در هر بازی یا گل می زنند یا پاس گل می دهند. در کنار همه ی اینها باید به بازیکنان داخلی ما هم احترام بگذاریم.
 مربی استقلال در گفتگو با راسخون: خوشحالیم خریدهای خارجی ما جواب دادند/می خواهیم از الدوحیل امتیاز بگیریم
وی با اشاره به بازی استقلال با الدوحیل در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: همه ی بازی ها برای ما سخت است به خصوص اینکه در ادامه برنامه ی دیدارهای تیم فشرده تر می شود. بازی های آسیایی دشواری خود را دارد. همه ی تیم ها در آسیا بازیکنان طراز اولی گرفتند تا به نتیجه برسند. هدف ما در هر بازی کسب پیروزی است. فرقی هم نمی کند در لیگ بازی می کنیم یا لیگ قهرمانان آسیا. دنبال سربلندی استقلالیم و دوست داریم مثل سال قبل در آسیا نتیجه ی خوب بگیریم و از گروه صعود کنیم. ما تلاش می کنیم در اولین بازی خود که همیشه هم سخت است، با نتیجه ی خوب برگردیم و مقابل الدوحیل امتیاز بگیریم. آنها تیم قدرتمندی دارند و بازی کردن مقابلشان سخت و دشوار است. با این حال ناامید نیستیم و دنبال شکست آنها هستیم.
 
دستیار وینفرد شفر در خصوص فشردگی برنامه ی بازی های استقلال و پرسپولیس افزود: وقتی 4 روز یکبار بازی داریم، بازیکن تحت فشار قرار می گیرد و خسته می شود. این خستگی باعث افزایش مصدومیت هم می شود. ما نمی توانیم به برنامه ی سازمان لیگ اعتراضی کنیم. امیدوارم خودشان به فکر تیم های حاضر در لیگ قهرمانان و تیم ملی امید باشند و اگر امکان تغییربرنامه هست، انجام دهند. در غیر این صورت برای ما فرقی ندارد و مجبوریم بازی کنیم.
 
بیژن طاهری در پایان گفت: تلاش تیم ما در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا قهرمانی است. ما استقلالیم و با این همه هوادار دوست داریم جام بگیریم. تیم های دیگر هم دارند تلاش می کنند تا به قهرمانی برسند. لیگ خیلی جذاب و سختی است. تیم های بالای جدول همه مدعی هستند و معتقدم بازی ها هم غیرقابل پیش بینی است. تا هفته های آخر این جذابیت و حساسیت ادامه خواهد داشت و هرتیمی که کمتر اشتباه کند می تواند در نهایت قهرمانی را به دست آورد.
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.