آیا طرح "بیل‌گیتس" برای کاهش جمعیت جهان از طریق واکسیناسیون اجرایی خواهد شد؟

مدیر شرکت مایکروسافت سالها پیش از این گفته بود "اگر اقدامات مناسبی به‌روی «واکسیناسیون» جدید، بهداشت و درمان و مراقبتهای تولید مثل انجام گیرد، می‌توان جمعیت زمین را ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش داد!"اما امروز در پی پاندمی کرونا آیا قرار است...
دوشنبه، 31 شهريور 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: فاطمه سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
آیا طرح "بیل‌گیتس" برای کاهش جمعیت جهان از طریق واکسیناسیون اجرایی خواهد شد؟
به گزارش راسخون، "ویلیام هنری بیل گیتس" در یکی از سخنرانیهای حدود 10 سال پیش خود درباره اثرات مخرب گاز کربن دی‌اکسید اظهار داشته بود: «این گاز موجب افزایش دمای زمین می‌شود که این موضوع آثار بسیار مخربی به‌روی کره زمین خواهد داشت؛ ما باید به‌دنبال راه‌حلی باشیم که میزان این گاز را در سراسر دنیا به صفر برسانیم».

وی در این سخنرانی خود، معادله‌ای را به نمایش گذاشت که دارای چهار مؤلفه بود که در یکدیگر ضرب می‌شدند؛ یعنی اگر یکی از این مؤلفه‌ها به عدد صفر برسد دیگر مؤلفه‌ها نیز بی‌اثر خواهند شد؛ این معادله به این شکل است: CO2 = P x S x E x C؛

مطابق این معادلۀ دارای چهار مؤلفه P= People یعنی مردم؛ S= Services per person خدماتی که هر فرد احتیاج دارد؛ E= Energy per service انرژی‌ای که هر فرد مصرف می‌کند و C= CO2 per energy unit گاز کربن دی‌اکسید در هر واحد انرژی است.

گیتس با ارائه این معادله می‌گوید: «باید سعی کنیم که میزان این مؤلفه‌ها را کاهش دهیم که در نهایت میزان گاز کربن دی‌اکسید در جهان را به صفر برسانیم؛ نخستین مؤلفه میزان جمعیت در جهان است؛ در زمان حاضر 6.8 میلیارد نفر در جهان زندگی می‌کنند و این عدد در آینده‌ای نزدیک به 9 میلیارد نفر در دنیا می‌رسد اما اگر ما اقدامات مناسبی به‌روی واکسیناسیون جدید، بهداشت و درمان و مراقبتهای تولید مثل  انجام دهیم، می‌توان جمعیت زمان حاضر زمین یعنی 6.8 میلیارد نفر را 10 تا 15 درصد کاهش داد!»

جالب است بدانید طی هفته‌های اخیر شایعات بسیاری درباره این واکسن‌ها مطرح شده است و حتی برخی مدعی شده اند که هدف از طراحی واکسن توسط بیل گیتس، کاشت تراشه‌های هوشمند از طریق واکسن‌ها در بدن افراد و رصد اطلاعات آن‌ها است. این تئوری توطئه عجیب تبدیل به یک موضوع عجیب شده است که بسیاری از افراد درباره این تئوری توطئه اظهارنظر‌هایی داشته اند.

آیا طرح

آیا طرح

 

تزریق چند دوز واکسن 


آیا طرح

سال‌ها بود که بیل گیتس نسبت به شیوع ویروس جدیدی هشدار می‌داد که جهان را فلج خواهد کرد. امسال پیش‌بینی او به حقیقت پیوست. او می‌گوید: «زیان‌های اقتصادی و سلامتی این ویروس بسیار فراتر از آن بود که من از ویروس اینچنینی انتظار داشتم.» این رهبر حوزه فناوری، بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس را در ۲۰ سال پیش بنا نهاد و از آن زمان، این بنیاد در مبارزه با برخی از خطرناک‌ترین بیماری‌های همه‌گیر نظیر فلج‌ اطفال و مالاریا، بسیار سودمند بوده است. گیتس اکنون تمرکز خود را بر اجرای یک برنامه جهانی واکسیناسیون معطوف کرده است تا بتوان به همه‌گیری ویروس کووید-۱۹ پایان داد

آیا طرح

آیا طرح

وی در مصاحبه‌ای با این شبکه تلویزیونی گفته است: هیچیک از واکسن‌هایی که در نقاط مختلف جهان تا به امروز تولید شده‌اند تنها با یک دوز تزریق مؤثر نخواهند بود و باید از هر یک از آنها چند دوز و در مراحل مختلفی به انسان‌ها تزریق شود تا شاهد تأثیرگذاری آنها باشیم.

وی در این مصاحبه تصریح کرده: تولید واکسن موفق برای مقابله با ویروس کرونا مستلزم تلاش و همکاری جهانی است. اگر قرار باشد این واکسن جلوی انتقال ویروس کرونا را بگیرد باید ۷۰ تا ۸۰ درصد از مردم جهان آن را تزریق کنند. بنابراین میلیاردها نفر در جهان باید به این واکسن دسترسی یابند.
 
آیا طرح

آیا طرح
 

آیا احتمال انجام حملات بیولوژیک از طریق واکسن‌های وارداتی وجود دارد؟!

ازطرفی تمام کشورها نسبت به واردات "واکسن‌های خارجی" بسیار حساس هستند و نهایت سعی خود را برای تولید داخلی واکسن‌های مورد نیاز خود به کار می‌گیرند چرا که تجربه تاریخی نشان داده که "واکسن" می‌تواند به حربه‌ای برای ضربه زدن به مردم کشور هدف نیز تبدیل شود!

با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و احتمال افزایش میزان ابتلا به آنفلوآنزا، میزان تقاضا برای واکسن‌های وارداتی آنفلوآنزا افزایش یافته است و از سویی مسئله واردات قریب‌القوع واکسن‌های کرونا به کشورمان نیز مطرح است.

با توجه به این اظهارات بیل‌گیتس، توصیه می‌شود فیلم کوتاه دکتر "رضا منتظر" پزشک، نویسنده و پژوهشگر طب سنتی کشورمان و توضیحاتی جالب درباره احتمالات اقدام دشمن برای اجرای "حملات بیولوژیک" از طریق واکسن‌های وارداتی ارائه داده  را مشاهده کنید:
 


جنگ مخالفان با واکسن کرونای بیل گیتس

مخالفان واکسن و تئوریسین‌های توطئه با داغ کردن هشتگ «بیل گیتس را رسوا سازید» قسم خوردند که از واکسن کووید-۱۹ بیل گیتس میلیاردر و بنیانگذار مایکروسافت استفاده نخواهند کرد.

بیل گیتس همچنان هدف اصلی تئوریسین‌های توطئه در گوشه و کنار دنیاست و هشتگ «بیل گیتس را رسوا سازید» هفته گذشته در توییتر داغ شد. همه‌گیری ویروس کرونا بر طرح تئوری‌های توطئه آنلاین درباره بنیانگذار میلیاردر مایکروسافت افزوده است و برخی ادعاها مبنی بر اینکه گیتس قبل از شیوع ویروس از وجود آن خبر داشته یا اینکه وی حتی مسئول گسترش ویروس است، توسط برخی تئوریسین‌ها مطرح شده است.

آیا طرح

حضور پررنگ بیل گیتس در رسانه‌ها در جریان همه‌گیری کووید-۱۹ موجب حساس شدن بسیاری از افراد و فعالان شده و در نهایت تئوریسین‌های توطئه در اقدامی از پیش هماهنگ‌شده هشتگ «بیل گیتس را رسوا سازید» در توییتر داغ کردند.

نویسنده‌ای به نام پیتر وگ در این باره در توییتر خود نوشت:
«مردم در نهایت دارند بیدار می‌شوند. من هیچوقت از این آدم خوشم نمی‌آمد و اگر به حرف‌هایش گوش دهید و مصاحبه‌هایش را تماشا کنید، متوجه خواهید شد که او خیر و صلاح ما را نمی‌خواهد.»

این تنها یکی از توئیت‌های بیشماری است که با هشتگ «بیل گیتس را رسوا سازید» منتشر شد. این هشتگ با هماهنگی قبلی نویسنده‌ای به نام دریک بروز که ماه پیش برنامه‌ریزی آن را انجام داد با هدف رسواسازی این میلیاردر داغ شده است.

توئیت‌های دیگر این هشتگ شامل ویدئویی بودند که در آن از بیل گیتس به شدت انتقاد شده بود که چرا با اینکه یک مقام رسمی نیست و توسط مردم انتخاب نشده است، به صراحت از کووید-۱۹ سخن گفته و از تمدید تدابیر قرنطینه عمومی در سرتاسر دنیا حمایت کرده است. همچنین، بواسطه فعالیت‌های گیتس در خصوص ارسال واکسن به کشورهای فقیر از طریق بنیاد خیریه‌اش، اتهاماتی مبنی بر «کنترل جمعیت» علیه وی مطرح گردیدند.

برخی دیگر، از جمله میشل مالکین نویسنده محافظه‌کار، قسم خوردند از واکسنی که گیتس در تهیه آن دخالت داشته است استفاده نخواهند کرد.

بر اساس این گزارش برخی از کاربران رسانه‌های اجتماعی با این حال تئوری‌های توطئه را جدی نگرفتند و در عوض از این هشتگ جهت تمسخر گیتس استفاده کردند.

آیا طرح

با این حال، اگرچه تئوری‌های توطئه درباره گیتس بیشتر بر پایه حدس و گمان هستند تا شواهد و قرائن انکارناپذیر، اما میان مردم طرفدار پیدا کرده‌اند. شرکت تحلیل رسانه‌ای زیگنال لبز گزارش داده که تئوری توطئه مبنی بر اینکه گیتس به دنبال تعبیه ریزتراشه‌های ردیاب در بدن مردم به بهانه توقف گسترش کووید-۱۹ است، بیش از یک میلیون بار تا قبل از ماه مه مورد اشاره قرار گرفته است.

نظرسنجی مشترک یاهونیوز/یوگو نشان می‌دهد که ۲۰ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی معتقدند گیتس می‌خواهد اطلاعات شخصی مردم را با استفاده از ریزتراشه‌ها رصد کند. این رقم در میان شرکت‌کنندگان طرفدار حزب جمهوری‌خواه آمریکا ۴۰ درصد است.

از سویی دیگر بیل گیتس در واکسن به مطرح شدن این اتهامات، هرگونه قصد خود جهت تعبیه ریزتراشه در بدن شهروندان را تکذیب کرد و نتایج نظرسنجی را «نگران‌کننده» خواند، هرچند وی اذعان کرد ایجاد یک «سیستم داده» جمعی جهت رصد اطلاعات مردم ایده خوبی برای جلوگیری از موارد آتی همه‌گیری بیماری است.

لازم به ذکر است همه‌گیری ویروس کرونا به حدس و گمان‌هایی درباره نیات واقعی بنیانگذار مایکروسافت در خصوص حمایتش از تمدید تدابیر قرنطینه عمومی، کمک‌های سخاوتمندانه‌اش به سازمان بهداشت جهانی، و نظرات قبلی‌اش درباره واکسن دامن زده است.
 
آیا طرح

آیا طرح

آیا طرح
 
آیا طرح



منبع
1.تسنیم / آیا قرار است طرح "بیل‌گیتس" برای کاهش جمعیت جهان از طریق واکسیناسیون اجرایی شود؟!+ فیلم
2.خبربان / فیلم// آیا احتمال انجام حملات بیولوژیک از طریق واکسن‌های وارداتی وجود دارد؟!
3. 55آنلاین / بیل‌ گیتس آینده کرونا را پیش‌­بینی کرد
4.مشرق / جنگ مخالفان با واکسن کرونای بیل گیتس
5.مهر / موفقیت واکسن کرونا مستلزم تزریق چند دوز است
6.توییتر / واکنش کاربران


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما