جزییات آسیب‌دیدگی ارشا اقدسی بدلکار سینمای ایران در بیروت

ارشا قدسی بدلکار ایرانی در صحنه بدلکاری برای یک فیلم سینمایی در لبنان دچار حادثه شد.
يکشنبه، 10 مرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ناهید اسدی
موارد بیشتر برای شما
جزییات آسیب‌دیدگی ارشا اقدسی بدلکار سینمای ایران در بیروت
به گزارش راسخون؛ ارشار اقدسی بدلکار معروف ایرانی که به تازگی  خارج از کشور در بیروت  سر پروژه‌ای حضور داشت و مشغول کار بود، به علت تصادف ماشین دچار سانحه شد و در حال حاضر در بیمارستان بستری است. 

ایمان کرمیان رئیس انجمن جلوه‌های ویژه میدانی  درباره وضعیت ارشا اقدسی بدلکار سینما که حین حضور در یک فیلم سینمایی در بیروت دچار سانحه شده است، گفت: این اتفاق حدود سه روز پیش برای ارشا اقدسی در پروژه‌ای که در بیروت مشغول کارش بود، رخ داد و به همین ترتیب طبق آنچه که شنیده‌ام در همان زمان به کما رفته، طبق آخرین پیگیری‌ها نخاعش آسیب جدی ندیده اما چند مهره گردن او آسیب دیده است.

وی بااشاره به خبرهای غیررسمی درباره وضعیت درمانی این بدلکار گفت: خواهر ارشا در حال حاضر همراه اوست و پیگیر آماده‌سازی او برای عمل جراحی هستند که هنوز گویا این شرایط محقق نشده است.

کرمیان درباره نحوه وقوع سانحه هم گفت: پروژه‌ای که ارشا مشغولش بود فیلم ایرانی نبود اما حین ایجاد صحنه تصادف، در بیروت چنین اتفاقی برای او رخ داده است.

وی در پایان تاکید کرد که پیگیر آخرین وضعیت درمانی این بدلکار هستند و اخبار دقیق‌تر درباره فرآیند درمانی او در اولین فرصت اعلام خواهد شد.
 

آخرین وضعیت ارشا اقدسی 

 

جزییات آسیب‌دیدگی ارشا اقدسی بدلکار سینمای ایران در بیروت

ارشا اقدسی متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران بدل‌کار ایرانی است.ارشا اقدسی از کودکی ورزش را دنبال می‌کرد. ارشا اقدسی در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۸۵ گروه بدلکاران ۱۳ را تأسیس نمود و فعالیت‌های خود را با گروهش در ایران و عرصهٔ بین‌الملل ادامه داد. او برای برگزاری مسابقه آب و آتش، مجری شبکه نسیم شده‌ بود. اولین تجربهٔ فیلم‌سازی اقدسی، فیلم کوتاهی است با عنوان «جمشید آریا» که برای تجلیل بازیگر اکشن ایرانی جمشید هاشم پور با حضور قهرمانانی همچون یوسف کرمی، احسان روزبهانی و حامد پورطالب در یک روز ساخته شده و در جشن حافظ به نمایش درآمد، همچنین فیلم او در جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور دیپلم افتخار گرفت.

ارشا اقدسی با اشاره به تأثیر رامبد جوان درکارهای بدلکاری اش می گوید: اگر رامبد جوان نبود من بدلکار نمی شدم در توضیح این موضوع هم باید بگویم که من دو سال می شد که از گروه پیمان ابدی جدا شده بودم بعد از جدا شدنم رامبد جوان اجازه داد که در کارهای او بدلکاری کنم درواقع او به من اعتماد کرد اما من در همان کار دچار آسیب دیدگی شدم به طوری که دستم شکست وروحیه ام را از دست دادم اما درهمان حال که دستم در گچ بود رامبد جوان به من گفت که در یک تیزر برای او کار کنم با وجود شکستگی دستم آن کار را پذیرفتم و آن را به اتمام رساندم می توانم بگویم که بعد از آن کار من دوباره زنده شدم و سپس در یک تئاتر کار کردم و آن برای اولین بار بود که در یک کار نمایش بدلکاری می کردم.

کاراته، سابقهٔ مربی گری در رشتهٔ رزمی آی کیدو، و نیز اسب سواری، کمانگیری روی اسب، چتربازی، سقوط آزاد، بیس جامپینگ، کار با طناب، پارکور و ورزشهای رزمی سینمایی فعالیت دارد.


منبع:
1. مهر/ایمان کرمیان با مهر مطرح کرد: جزییات آسیب‌دیدگی ارشا اقدسی بدلکار سینما در بیروت
2. خبرآنلاین/ببینید | آخرین وضعیت ارشا اقدسی بدلکار ایرانی روی تخت بیمارستان!
3. تازه نیوز/ارشا اقدسی دچار سانحه شد
4. شما نیوز/ بیوگرافی ارشا اقدسی بدلکار مشهور ایرانی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.