جدیدترین فیلم اصغر فرهادی چگونه در ایران اکران شد

اواخر سال ۱۳۹۸ اولین خبرهای مربوط به ساخت فیلم جدید اصغر فرهادی در رسانه‌ها منتشر شد. فرهادی پس از ساخت فیلم «همه می‌دانند» در اسپانیا و تجربه فیلم‌سازی در اروپا این بار به ایران برگشته بود تا جدیدترین اثر خود را در وطنش بسازد. به همین منظور شیراز به عنوان محل ساخت فیلم انتخاب شد.
پنجشنبه، 9 دی 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جدیدترین فیلم اصغر فرهادی چگونه در ایران اکران شد
با اتمام مراحل پیش از تولید، فیلمبرداری «قهرمان» در تابستان سال ۱۳۹۹ کلید خورد. بازیگرانی همچون امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، سحر گلدوست و... مقابل دوربین فرهادی قرار گرفتند. پس از چند ماه و در دی ماه ۱۳۹۹ تصویربرداری جدیدترین اثر فرهادی به پایان رسید و فیلم وارد مراحل پس از تولید خود شد.

جشنواره کن ۲۰۲۱ اولین جایی بود که «قهرمان» به نمایش درآمد و در همان ابتدا نظر مثبت منتقدان و تماشاگران این جشنواره را به خود جلب کرد. قهرمان در این جشنواره جایزه بزرگ هیئت داوران را کسب کرد. این نظرات مثبت باعث شد تا بسیاری منتظر اکران «قهرمان» در ایران باشند. سرانجام در آبان ماه ۱۴۰۰ و همزمان با اکران جهانی، قهرمان با حمایت مالی و اسپانسری شرکت «داریا همراه پایتخت» در سینماهای سراسر کشور به روی پرده رفت.

حمایت از فعالیت‌های هنری، ورزشی و... یکی از کارهای رایجی است که شرکت‌های تجاری به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی یا شهروند شرکتی خود به آن روی می‌آورند. دنیای سرگرمی و سینما نیز به دلیل مخاطبان گسترده خود شرکت‌های بزرگی را برای فعالیت و حمایت به سمت خود جذب کرده است. طی سال‌های اخیر غول‌هایی همچون اپل و آمازون با راه‌اندازی پلتفرم‌های مستقل خود تهیه‌کنندگی فیلم‌ها و سریال‌ها را بر عهده گرفته‌اند.

در یکی از تجربیات تازه شرکت‌های داخلی حوزه فناوری، داریا همراه حمایت مالی از اکران فیلم «قهرمان» در ایران را انجام داد. این شرکت در کنار کمپانی‌های بزرگی مثل آمازون، ممنتو پیکچرز و لاکی رد (Lucky Red) به عنوان یکی از حامیان مالی فیلم قهرمان در ایران شناخته می‌شود.

داریا همراه پایتخت از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را به منظور واردات گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ و همینطور ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش این دو محصول سامسونگ شروع کرد.

داریا همراه در طول اکران فیلم قهرمان به حمایت مالی از فعالیت‌های خیرخواهانه سازندگان این اثر ادامه داد. در تازه‌ترین مورد شرکت داریا همراه با همراهی تیم سازنده فیلم قهرمان به آزادی تعدادی از زندانیان مالی جرائم غیرعمد کمک کرد و آنان را به آغوش خانواده برگرداند.

این شرکت همچنین در حوزه ورزش هم حامی مالی تیم‌های ملی بسکتبال آقایان و بانوان است.

جدیدترین فیلم اصغر فرهادی چگونه در ایران اکران شد


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط