هر آن چه که به چشم نوازی و کیفیت سازه ی شما می افزاید!

شیشه سکوریت، شیشه لمینت و نرده شیشه ای جز آن دسته از مواردی هستند که نه تنها سبب زیبایی سازه ها، بلکه سبب افزایش کیفیت آن ها نیز می شوند.
سه‌شنبه، 29 شهريور 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
هر آن چه که به چشم نوازی و کیفیت سازه ی شما می افزاید!

با شیشه سکوریت، زیبایی را به چشمان خود هدیه دهید!

دور از انتظار نیست که همگی شما در زندگی روزمره ی خود با شیشه سکوریت برخورد کرده باشید! چرا که این شیشه ها دارای کاربردهای متنوعی از جمله: ساخت انواع در و پنجره (به ویژه مناطق بادخیز)، نمای ساختمان ها، پارتیشن های اداری، دکوراسیون داخلی فروشگاه های بزرگ (ویترین و ...)، ظروف آشپزخانه (نظیر ظروف پیرکس، سینی فر و ...) می باشند.

اما شاید برای شما این سوال مطرح شود که در دل شیشه سکوریت، چه ویژگی هایی نهفته است که سبب این کاربرد گسترده می شود؟ در وهله ی اول باید گفت که این شیشه ها دارای مقاومت چهار برابری نسبت به شیشه های معمولی بوده و در صورت شکستن نیز به تکه های ریز اما فاقد لبه های تیز تبدیل می شوند. همین امر سبب افزایش ایمنی آن ها خواهد شد.

همین ایمنی بالا باعث می شود تا از شیشه سکوریت در ساخت نماهای خارجی، در و پنجره ها و به طور کلی مواردی با مساحت شیشه ای بالا استفاده شود.

خب، چه چیزی از این بهتر! شیشه سکوریت «هم فال است هم تماشا!». از شما دعوت می کنیم خود را یک بار در مقام ساکن یک سازه و یک بار در مقام رهگذر و بیننده ی خارجی یک سازه در نظر بگیرید.

در هر دو حالت قطعا از این که نمای ساختمان مورد نظر از شیشه سکوریت باشد، لذت خواهید برد. چرا که این شیشه ها ایمنی بالا، مقاومت زیاد، طول عمر بالا، زیبایی بصری و سهولت نصب و نگهداری را به صورت هم زمان فراهم می کنند.

در واقع همین ویژگی ها است که سبب کاربرد گسترده ی این شیشه ها می شود. شیشه هایی که هم سازه ی شما را از گزند سرقت، آسیب های ناشی از عوامل جوی (باران و باد و ...)، اتلاف انرژی و هزاران مورد دیگر حفظ می کند و هم شما را قادر می سازد به تماشای نمایی جذاب بنشینید.

علاوه بر این، هم لوازم ارزشمند شما را از آسیب های مختلف نجات می دهد و هم به شیوه ای جذاب آن ها را در پشت ویترین در معرض دید مشتریان قرار می دهد. حال اگر علاقه مند به استفاده از این شیشه ها هستید، ما در خدمت شما هستیم.

 
هر آن چه که به چشم نوازی و کیفیت سازه ی شما می افزاید!
شیشه سکوریت
 

آیا می دانید، شیشه های لمینت تا کنون جان چند نفر را نجات داده اند؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، شیشه لمینت تا کنون جان بسیاری از افراد را نجات داده است. شیشه های لمینت نوعی از شیشه هستند که از چند ورق شیشه ای تشکیل شده اند. اما میان آن ها را نوعی غشای رزینی پر می کند. این کار تحت فشار و حرارت صورت می گیرد.

همین امر سبب می شود تا مقاومت این شیشه ها نسبت به شیشه های معمولی چندین برابر باشد. در ضمن هنگام شکستن نیز به هیچ وجه، از هم فرو نمی پاشند و تکه های آن به اطراف پرتاب نمی شوند. به همین دلیل از آن ها در ساخت انواع نمای خارجی، آکواریوم، شیشه های اتومبیل، ویترین مغازه هایی نظیر طلافروشی و صرافی ها، موزه و ... استفاده می شود.

در ضمن این شیشه ها قادر هستند که تا علاوه بر امنیت جانی، امنیت مالی شما را نیز از طریق مقاومت بالای خود تامین کنند.

بنابراین اگر شما علاقه مند به داشتن امنیت و زیبایی به صورت هم زمان هستید، تنها کافی است از این شیشه ها استفاده نمایید.

برای مثال تصور کنید که شما ساکن یک واحد از یک برج بلند هستید. قطعا علاقه دارید تا هم از چشم انداز زیبای آن استفاده کنید و هم از گزند سرقت، عوامل جوی، اتلاف انرژی و ... در امان باشید.

بدین ترتیب می توانید از این شیشه ها برای نمای خارجی و درب و پنجره های خود استفاده کنید. علاوه بر این در مواردی که نیازمند داشتن امنیت بالا هستید و در عین حال نیز می خواهید تا محصولات ارزشمند خود را در معرض دید مشتریان قرار دهید، می توانید از شیشه های لمینت بهره بگیرید. بنابراین برای تهیه و خرید این شیشه ها برقراری ارتباط با ما را فراموش نکنید.

امّا برای آن که با نمونه ای بسیار جالب و کاربردی از شیشه سکوریت و شیشه لمینت آشنا شوید، مطالعه ی بخش بعدی را فراموش نکنید.


 
هر آن چه که به چشم نوازی و کیفیت سازه ی شما می افزاید!
شیشه لمینت
 

نرده شیشه ای و کاربردهایی که در سازه های مختلف دارد!

نرده شیشه ای یکی از مصادیق استفاده از شیشه سکوریت و شیشه لمینت می باشد. راه پله یکی از اجزای اصلی و مهم هر سازه ای به شمار می آید. در واقع این راه پله ها هستند که طبقات مختلف یک سازه را به یکدیگر متصل می کنند.

پس شما نیز قطعا، با ما در رابطه با اهمیت استفاده از آن ها هم نظر خواهید بود. اما این بخش از ساختمان ها به همان اندازه که مفید هستند، خطرناک نیز می باشند. چرا که همواره خطر سقوط افراد و اجسام از آن ها وجود دارد.

به همین دلیل است که همواره از نرده برای حفاظت از جان و مال افراد در راه پله ها استفاده می شود. شما در زندگی روزمره ی خود با انواع نرده ها از جمله نرده های فلزی، چوبی، شیشه ای و حتی شاید پلاستیکی مواجه شده باشید. از آن جایی که هدف اصلی استفاده از نرده های شیشه ای تامین امنیت است، شیشه های سکوریت و لمینت در ساخت آن ها کاربرد فراوانی دارند.

اما ایجاد ایمنی تنها یکی از اهداف استفاده از نرده شیشه ای می باشد. یکی دیگر از عوامل استفاده از آن که برای شما هم حتما قابل حدس است، ایجاد زیبایی و هماهنگی میان نرده ها و سایر بخش های ساختمان می باشد. تصور کنید که شما در نمای خارجی سازه ی خود از شیشه استفاده کرده اید.

حال بهتر است برای نرده های راه پله ها به ویژه راه پله های خارجی خود نیز از شیشه استفاده نمایید، تا یکپارچگی نمای شما حفظ شود. البته افزایش دید و روشنایی محیط و سهولت در نصب و نگهداری و نظافت نرده شیشه ای از دیگر مزایای آن به شمار می آید. به همین دلیل هنگام انتخاب نرده به شما پیشنهاد می کنیم، با مشاوران ما در ارتباط باشید و نرده شیشه ای را نیز فراموش نکنید!

 
هر آن چه که به چشم نوازی و کیفیت سازه ی شما می افزاید!
نرده شیشه ای


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما