مجله استادبانک، منبع مقالات مشاوره تحصیلی، نمونه سوال و گام به گام

در این مجله می‌توانید نمونه سوالات درس های مختلف از پایه‌های اول تا دوازدهم به علاوه کنکور را پیدا کنید.
چهارشنبه، 4 آبان 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
مجله استادبانک، منبع مقالات مشاوره تحصیلی، نمونه سوال و گام به گام
قبل‌ترها که مدرسه می‌رفتیم، خبری از اینترنت نبود! اگر معلم‌ها خیلی دوستمان داشتند، تعدادی مثال و سوال امتحانی با ما کار می‌کردند تا راحت‌تر از پس امتحان بربیاییم. اما امروز با وجود اینترنت، این مشکل حل شده است.

دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی نمونه سوال، آزمون و حتی بهترین معلم‌های خصوصی را پیدا کرده و برای امتحانات و کنکور آماده شوند. مجله معلم خصوصی استادبانک یکی از منابع اصلی نمونه سوال و گام به گام محسوب می‌شود. با ما همراه باشید تا بیشتر با این مجله آشنا شوید.


 
مجله استادبانک، منبع مقالات مشاوره تحصیلی، نمونه سوال و گام به گام
 

معرفی مجله معلم خصوصی استادبانک

مجله استادبانک یکی از منابع اصلی برای یافتن نمونه سوالات امتحانی،  آزمون آنلاین رایگان کنکور، گام به گام، بسته‌های معلم خصوصی، تدریس آنلاین و حضوری است.

در این مجله می‌توانید نمونه سوالات درس های مختلف از پایه‌های اول تا دوازدهم به علاوه کنکور را پیدا کنید. نمونه سوالات به صورت تفکیکی برای هر مبحث و پایه مطرح شده است. برای مثال نمونه سوال برای مبحث الگوهای عددی ریاضیِ ششم به طور جداگانه موجود است. این روند برای همه درس‌ها در پایه‌های مختلف وجود دارد.

علاوه بر این فرصت دارید از بین برترین اساتید معلم خصوصی برای درس‌های مختلف در هر یک از پایه‌های تحصیلی، انتخاب کنید.

مجله معلم خصوصی استادبانک برای همه پایه‌های تحصیلی

وقتی وارد سایت مجله استادبانک می‌شوید، می‌توانید به راحتی پایه تحصیلی خودتان را انتخاب کنید. در بالای صفحه تب‌های ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، کنکور، مشاوره تحصیلی، برنامه ریزی درسی، آموزش‌ها و دسترسی مهم وجود دارد.

وقتی موس را روی هر یک از این تب‌ها نگه دارید، امکانات مختلف برای پایه تحصیلی یا موردنظر مثلا برنامه ریزی درسی را مشاهده می‌کنید. وقتی روی یکی از این گزینه‌ها کلیک ‌کنید، وارد صفحه‌ای با تعداد زیادی مقاله مرتبط با همان موضوع می‌شوید.

به طور مثال فرقی ندارد به دنبال سایت تست زنی آنلاین برای کنکور باشید یا تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، استادبانک در همه پایه‌ها و برای همه دروس به شما کمک می‌کند.


مجله استادبانک همه درس‌ها را پوشش می‌دهد!

در مجله استادبانک می‌توانید برای همه درس‌ها در پایه‌های تحصیلی مختلف، نمونه سوال امتحانی و گام به گام پیدا کنید. کافی است در میانه صفحه، روی پایه تحصیلی خودتان از دبستان تا کنکور کلیک نمایید. وقتی روی یکی از پایه‌ها کلیک کرده، وارد صفحه‌ای می‌شوید که حاوی تعداد زیادی مقاله است.

در این مقالات روش‌های مطالعه، برنامه‌ریزی، نمونه سوال و ... وجود دارد. نمونه سوالات در pdf های قابل دانلود قرار داده شده است که می‌توانید به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

اپلیکیشن استادبانک چیست؟

استادبانک علاوه بر مقالات آموزشی و برنامه‌ریزی، اپلیکیشن هم دارد. در این اپلیکیشن قابلیت‌های زیر وجود دارد.
  • حل المسائل درسی

  • کتب درسی به صورت کامل

  • آزمون آنلاین درسی

  • دریافت مشاوره تحصیلی و کنکور

  • حل تمرینات توسط معلم

  • جستجوی معلم خصوصی


این اپلیکیشن یک منبع کامل برای دریافت نمونه سوال، حل سوالات، کتاب‌های درسی و انتخاب معلم خصوصی است. با دانلود این اپلیکیشن، علاوه بر استفاده از محتوای آموزشی، به نزدیک‌ترین معلم خصوصی هم دسترسی خواهید داشت.

مجله استادبانک به غیر از پایه‌های تحصیلی، مرجع خوبی برای موضوعاتی مثل برنامه‌نویسی، نرم‌افزارهای مختلف و موضوعات هنری است.

تدریس خصوصی در منزل با مجله معلم خصوصی استادبانک

آموزشگاه تدریس خصوصی استادبانک در کنار نمونه سوالات امتحانی، صدها معلم به شما معرفی می‌کند. می‌توانید از بین این اساتید، معلم موردنظر خود را انتخاب کنید. در سایت استادبانک، معلم‌ها از سراسر کشور هستند.

پس این فرصت را دارید که با معلمی از شهر خودتان کلاس بگیرید. کافی است وارد سایت شده و پایه تحصیلی خود را مشخص کنید. سپس درس موردنظرتان را انتخاب کنید. لیست اساتید به شما نشان داده می‌شود.

می‌توانید رزومه اساتید و نظر شاگردان قبلی در مورد آن‌ها را بخوانید. سپس هر یک از اساتید را به دلخواه انتخاب کنید. روز و ساعت‌های خالی وی را دیده و برای ثبت‌نام و درخواست معلم خصوصی اقدام کنید. معلم با شما تماس برقرار کرده و برای تدریس خصوصی در منزل با هم هماهنگ می‌شوید.


انتخاب معلم خصوصی آنلاین در استادبانک

یکی دیگر از مزایای مجله، سایت آزمونِ آنلاین و معلم خصوصیِ استادبانک، این است که امکان گرفتن معلم خصوصی هم به صورت حضوری و هم آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد. به همان روش قبلی می‌توانید معلم خصوصی خود را انتخاب کنید.

فقط این مزیت وجود دارد که بدون محدودیت از هر کجای این کشور پهناور که دوست دارید، بهترین معلم را برگزینید. مثلا اگر در کرمان هستید، می‌توانید معلم‌های اصفهان یا تهران را انتخاب کنید.

روش ارتباطی معلم و شاگرد پیامرسان‌های آنلاین، ادوبی کانکت یا اسکای روم است. هر دو با هم به توافق می‌رسند که در چه محیط و پلتفرمی کلاس را برگزار کنند. معلمین استادبانک تمام تلاش خود را می‌کنند که کلاس‌های آنلاین، کیفیتی برابر با کلاس‌های حضوری داشته باشند.

 
مجله استادبانک، منبع مقالات مشاوره تحصیلی، نمونه سوال و گام به گام
 

قیمت تدریس خصوصی آنلاین و حضوری استادبانک

قیمت‌های تعیین شده توسط استادبانک، کاملاً مناسب است. این قیمت‌ها بر اساس توانایی و شایستگی اساتید تعیین می‌شود. در ضمن سعی شده است این قیمت‌ها در مقایسه با رقبا مناسب باشد تا دانش‌آموزان توان پرداخت داشته باشند.

اما در کنار قیمت مناسب، کیفیت تدریس هم عالی است. زیرا استادبانک برای انتخاب معلم خصوصی سخت‌گیر بوده و بهترین معلم‌ها را انتخاب می‌کند. با این حال بیش از 4 هزار معلم در سایت معلم خصوصی استادبانک حضور دارند.

با استادبانک لازم نیست نگران وضعیت تحصیلی خودتان باشید. با هر نمره و وضعیت تحصیلی، در هر کجای ایران که هستید، از مجله استادبانک و سایت این مجموعه می‌توانید بهترین نمونه سوالات و مقالات آموزشی و بهترین اساتید تدریس خصوصی را در اختیار داشته باشید.

همچنین اگر با تیم پشتیبانی این مجموعه با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ تماس بگیرید، می‌توانید در سریع‌ترین زمان درخواست کلاس معلم خصوصی خود را ثبت کرده یا بابت سایر خدمات آموزشی این مجموعه عظیم، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.