بهترین مقاصد ساحلی برای گذراندن تعطیلات نوروز

گردشگران می ‌توانند با دیدن معابد و خانه ‌های سنتی و همچنین غواصی زیر آب ‌های تمیز در تور مسافرتی پوکت سفری خاطره ‌انگیز را برای خودشان رقم بزنند
چهارشنبه، 14 دی 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
بهترین مقاصد ساحلی برای گذراندن تعطیلات نوروز
خوشبختانه این روزها با پیشرفت چشمگیر و آسان شدن امور سفر، دیگر جای هیچ نگرانی برای سفر کردن نیست و اکثر علاقه مندان به سفر این امکان برایشان وجود دارد که با انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر و تهیه تور ارزان قیمت خارجی مورد نظرشان سفری راحت و به یادماندنی را در ایام تعطیلات نوروزی تجربه کنند

و از این رو ما آژانس مسافرتی نامی گشت را به شما معرفی می کنیم که که توانسته اند با بررسی علایق شما مسافران ایرانی در خصوص مقاصد ساحلی خارجی، تورهای پوکت، سریلانکا و مارماریس را ارائه کرده تا شما مسافران عزیز بتوانید با خیالی راحت عازم سفری شاد و آرامش بخش شوید.
 

 
بهترین مقاصد ساحلی برای گذراندن تعطیلات نوروز
 

تور پوکت

پوکت زیباترین جزیره تایلند است که با سواحل زیبا و طبیعت بکر خود هر ساله میزبان صدها گردشگر از سراسر جهان است. وجود آب ‌های زمردین، صخره‌ های سنگی، انواع تفریحات هیجان انگیز آبی و رستوران ‌های جذاب همگی باعث شده است که تور پوکت تایلند به توری رویایی برای مسافرینی که عاشق هیجان و ماجراجویی هستند تبدیل کند.

علاوه بر این گردشگران می ‌توانند با دیدن معابد و خانه ‌های سنتی و همچنین غواصی زیر آب ‌های تمیز در تور مسافرتی پوکت سفری خاطره ‌انگیز را برای خودشان رقم بزنند.

همچنین هرساله با شروع تعطیلات بهاره در ایران، تور پوکت نوروز تبدیل به یکی از مقاصد بسیار جذاب برای ایرانیان می شود و هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان با پروازهای قطری و امارات و همچنین ماهان نوروز را در پوکت می ‌گذرانند. برای اطلاع از لیست قیمت تور پوکت با کارشناسان آژانس مسافرتی نامی گشت تماس بگیرید.
 
 
بهترین مقاصد ساحلی برای گذراندن تعطیلات نوروز
 

تور سریلانکا

سریلانکا، کشور کوچکی است که در جنوب هندوستان قرار گرفته است. تور سریلانکا به دلیل داشتن سواحل بسیار زیبا و طبیعتی رویایی و بکرش در میان گردشگران در سراسر دنیا به شهرت قابل توجهی رسیده است.

در سفر به این مقصد جذاب اولین چیزی که در بدو ورود به سریلانکا توجه شما را به خود جلب کند، دیدن مردم شاد و پرانرژی این کشور کوچک است و مهمتر اینکه آن‌ ها به ‌قدری میهمان ‌نواز و مهربان هستند که لحظه ‌ای لبخند از روی لب هایشان جدا نمی ‌شود.

تور سریلانکا با تمام زیبایی ‌هایش، مجموعه‌ ای کاملی از هر آنچه که شما از سفر انتظار را در خود دارد و می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای یک مقصد رویایی در تعطیلات نوروزی شما باشد.پ

اینکه سفر با یک تور بتواند تمام خواسته های شما گردشگران را برآورده کند را می توان در خدمات و امکاناتی که آن تور در اختیار آن ‌ها قرار می دهد، پیدا کرد! برای مثال از نوع انتخاب هواپیما گرفته تا هتل و دیدن جاذبه های گردشگری، همه و همه می توانند میزان کیفیت تور را نشان دهد!

از این جهت، شما در آژانس مسافرتی نامی گشت می تواند مناسب ترین قیمت تور سریلانکا همراه با خدمات و امکانات عالی که توسط این آژانس معتبر ترتیب داده شده است را پیدا کنید، نامی گشت ایرانیان رویای دیدن مقصدی مثل سری لانکا را به بهترین نحوه ممکن برای شما علاقه مندان فراهم می کند.
 

 
 بهترین مقاصد ساحلی برای گذراندن تعطیلات نوروز

تور مارماریس

مارماریس یکی از محبوب ترین شهرهای ساحلی ترکیه است که معمولا مسافرانی که عاشق جشن و تفریحات هیجانی هستند، از سفر به آن استقبال می کنند.

در مارماریس نیز تعداد زیادی کافه و رستوران وجود دارد که همگی در کنار سواحل مارماریس ساخته شده اند کی می تواند تجربیات جذابی و خاطره انگیزی را در تعطیلات نوروزی امسال برای شما رقم بزند.

در سفر با تور مارماریس uall هرگونه امکانات رفاهی و تفریحی که برای تجربه یک سفر بهاره هیجان انگیز به آن ها نیاز دارید را می توانید یکجا داشته باشید. توجه داشته باشید که تورهای مارماریس به صورت هفتگی می باشد و به همین دلیل حالا که قصد سفر با تور مسافرتی به مقصد مارماریس را دارید، می بایستی 6 شب در این شهر اقامت داشته باشید،

بنابراین به جهت کاهش هزینه ها به هتل های 3 ستاره یا حتی 4 ستاره بی کیفیت فکر نکنید و پیشنهاد ما هتل های 5 ستاره یوآل مارماریس است، چرا که شما با اقامت در بهترین هتل های مارماریس سفری عالی و به یادماندنی را تجربه می کنید و خوشبختانه شما هیچ نیازی به گشت شهری هم نخواهید داشت چرا که در بسیاری از هتل های مارماریس انواع تفریحات متنوع تعبیه شده است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.