بهترین بازی‌هایی که گیفت کارت رایگان می‌دهند

برای کاربران یک پاداش 5 دلاری در نظر گرفته شده و شما به ازای هر ساعت بازی 2 تا 4 دلار درآمد کسب می‌کنید
چهارشنبه، 24 اسفند 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
بهترین بازی‌هایی که گیفت کارت رایگان می‌دهند
آیا در مورد بازی‌هایی که گیفت کارت رایگان می‌دهند چیزی شنیده‌اید؟ اگر شما هم به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید و یا یک گیمر حرفه‌ای هستید

حتما می‌دانید که برای موفق شدن در بسیاری از گیم‌ها باید به امکانات و تجهیزات درون بازی بیفزایید تا بازی سریع‌تر و جذاب‌تر پیش برود. البته افزودن این تجهیزات در بسیاری از بازی‌ها رایگان نبوده و برای خرید انواع گیفت کارت لازم است مبلغی را پرداخت کنید.

یکی از بهترین روش‌ها برای پرداخت‌های درون بازی استفاده از گیفت کارت است. مبلغ گیفت کارتی که ارائه می‌شود بر حسب دلار بوده و ممکن است پرداخت این هزینه برای بازی‌های کامپیوتری چندان برایتان خوشایند نباشد.

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با انجام آن‌ها هزینه‌ای پرداخت نکنید و گیفت کارت دریافت کنید. یکی از این روش‌ها کسب امتیازهای زیاد در بازی و سپس دریافت کارت هدیه است. البته این مورد شامل همه بازی‌های نمی‌شود و در ادامه بازی‌هایی را که گیفت کارت رایگان می‌دهند، معرفی خواهیم کرد. 
 

چه بازی‌هایی گیفت کارت رایگان می‌دهند؟

بازی‌های کامپیوتری و موبایلی به صورتی هستند که وقتی به آن‌ها مشغول شوید و پیش می‌روید، می‌توانید امتیاز کسب کنید. در قبال این امتیاهایی که از بازی بدست می‌آورید به خرید تجهیزات و امکانات درون بازی مشغول می‌شوید و یا گیفت کارت دریافت می‌کنید. در ادامه چند مورد از بازی‌هایی که گیفت کارت رایگان ارائه می‌دهند، معرفی می‌شوند.


 
بهترین بازی‌هایی که گیفت کارت رایگان می‌دهند
 

Mistplay

بازی Mistplay بر روی سیستم عامل اندروید اجرا شده و کسب درآمد 3 تا 5 دلاری در یک ساعت را می‌توان برای آن تخمین زد. در این بازی می‌توانید پاداش خود را فقط به صورت گیفت کارت دریافت کنید. برنامه Mistplay را از گوگل پلی دریافت کرده، از انجام آن لذت ببرید و با کسب درآمد از آن هیجان زده شوید.
 

Call of duty mobile

در مقایسه بازی‌هایی که گیفت کارت رایگان ارائه می‌دهند، کالاف دیوتی موبایل بسیار محبوب می‌باشد. در این بازی سطح خود را بالا برده، امتیازهای زیادی کسب کرده و بدین طریق آن‌ها را به پول و یا گیفت کارت تبدیل می‌کنید. 

بازی کالاف دیوتی موبایل (Call of duty mobile) از جذاب‌ترین و بهترین بازی‌های موبایلی است که دارای سه حالت چند نفره آنلاین، بتل رویال و زامبی می‌باشد.

یکی از بهترین روش‌های کسب امتیاز در این بازی، انجام ماموریت‌ها به صورت تمام و کمال است. برای این هدف لازم است که نقشه را به صورت کامل کشف کرده، نقاط مخفی را پیدا و سپس زوایای مناسب برای تیراندازی را بیابید.

به این صورت شانس بیشتری برای زنده ماندن، پیروز شدن و کسب امتیازهای فراوان خواهید داشت. در نتیجه زودتر یک گیفت کارت کسب می‌کنید.

Swagbucks

بازی Swagbucks یکی از گیم‌هایی است که در آن می‌توانید کسب درآمد کنید.

در این بازی برای کاربران یک پاداش 5 دلاری در نظر گرفته شده و شما به ازای هر ساعت بازی 2 تا 4 دلار درآمد کسب می‌کنید. درآمدی را که از طریق این بازی به دست آوریده‌اید می‌توانید یا به حساب پی پال خود واریز کرده و سپس آن دریافت و نقد کنید یا آن را به گیفت کارت تبدیل نمایید.

برای دسترسی به این بازی می‌توانید از اپلیکیشن استفاده کرده و یا در سایت به انجام آن مشغول شوید. 
 

Publishing Clearing House

این بازی دارای نسخه‌های اندروید و آیفون می‌باشد و با مراجعه به سایت آن نیز می‌توانید به بازی دسترسی پیدا کنید. درآمد حاصله از این بازی متغیر است و نمی‌توان گفت که حتما در بازی Publishing Clearing House مبلغ خاصی را دریافت خواهید کرد. به هر حال با انجام این بازی و دریافت امتیاز خاصی می‌توانید آن را به گیفت کارت تبدیل کنید. 

از جمله ویژگی‌هایی که باعث متمایز شدن این بازی شده این است که با انجام بازی‌ها در رقابت‌های مختلف قرار گرفته و هدایای آن را دریافت می‌کنید. هدیه‌های این بازی شامل قرعه‌کشی‌های مختلف، شرکت در بازی‌ها و یا دریافت صدها یا هزاران دلار می‌باشد. 

 
بهترین بازی‌هایی که گیفت کارت رایگان می‌دهند
 

Long Game

انجام بازی Long Game هم در پلتفرم اندروید و آیفون امکان پذیر است. هزینه استفاده از این بازی رایگان بوده و درآمدی که از آن کسب می‌کنید، متغیر می‌باشد. دریافت پاداش در این بازی به صورت APY  است و هر چقدر شما میزان APY بیشتری کسب کنید سکه بیشتری بدست آورده و در نهایت‌ آن‌ها را به پول و یا گیفت کارت تبدیل خواهید کرد.
 

Mypoints

بازی Mypoints مناسب گوشی‌های اندروید و آیفون می‌باشد و در این بازی نیز می‌توان در هر ساعت بازی به درآمد 2 تا 4 دلار رسید. دریافت پاداش‌های درون این بازی نیز از طریق پی پال یا دریافت گیفت کارت امکان پذیر است. بازی MyPoints راه عالی برای کسب درآمد به صورت دلاری می‌باشد. 

بنابراین با مشغول شدن به برخی از بازی‌ها علاوه بر سرگرم شدن می‌توان امتیاز کسب کرد. امتیازهای کسب شده برای خرید تجهیزات درون بازی استفاده می‌شوند یا می‌توانید آن‌ها را به عنوان یک منبع درآمد دریافت کنید.

دریافت درآمد حاصل از این بازی‌ها می‌تواند از طریق گیفت کارت انجام شود یا به حساب‌های بین المللی مختلفی مثل پی پال واریز گردد. حتما شما هم تا امروز نمی‌دانستید چه بازی‌هایی گیفت کارت رایگان می‌دهند.

اکنون که اطلاعات شما در این زمینه افزایش یافت، پیشنهاد می‌شود بازی مورد نظر خود را انتخاب و نصب کرده، سپس با پیشرفت در بازی و کسب امتیازهای بالا گیفت کارت آن را کسب کنید.

منبع: www.iranicard.ir/blog/چگونه-گیفت-کارت-بخریم؟/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.